Ben jij daarmee bekend ..,ik slik nl geen pillenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:18 schreef APK het volgende:
[..]
Mag ik een Ritalinpilletje van jou kopen?
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:45 schreef wimpeyV het volgende:
net uitgebreid gereageerd, Alles weg.
Vreemd
Misschien is hij zo bezopen dat hij dacht dat hij hier in zijn log bezig wasquote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:45 schreef wimpeyV het volgende:
net uitgebreid gereageerd, Alles weg.
Vreemd
Bezopen misschien wel ,mischien jij ook wel..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien is hij zo bezopen dat hij dacht dat hij hier in zijn log bezig was![]()
Jij zit volgens mij chronisch in een deliriumquote:Op zaterdag 26 juli 2008 04:00 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Bezopen misschien wel ,mischien jij ook wel..
Werelds lief.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:32 schreef Huubdgk het volgende:
jullie horen het morgen wel, adios en lief zijn ben ik ook altijd!
Euh, waarom ook alweerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:25 schreef Stali het volgende:
APK, snoes, op je blote knietjes voor huubster nu he..
Wat zijn jullie toch een stel zeikerds met je zelfkennis.Net alsof jullie alles wel eerlijk opschrijven.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:35 schreef Peter6000 het volgende:
TVP tegen beter weten in.
Het zal wel weer het gebruikelijke verhaal worden, ipv iets met zelfkennis.
Volgens mij heb jij niets anders te doen dan voor Huub in de bres te springen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch een stel zeikerds met je zelfkennis.Net alsof jullie alles wel eerlijk opschrijven.
Lekker makkelijk oordelen schijnheilig achter je computertje over een persoon die echt alles van zijn eigen laat zien.Wat hij ook zegt, het is toch niet goed.Blijf dan weg uit dit topic als Huub je toch niks interesseert en ga wat anders doen.Of hebben jullie niks anders te doen dan mensen af te branden en de stoere kerel uit te hangen op een forum![]()
Ja echt waar,sjit Huub is bezet.Ben ik effe blij dat ik zelf geen verstokte zielige vrijgezel benquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niets anders te doen dan voor Huub in de bres te springen.
Huub is getrouwd en hij is gelukkig met Claire, dus maak je geen ilusies dat jij nog een kans maakt.
Had jij overigens gedacht dat jij een kans bij Jaap zou makenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niets anders te doen dan voor Huub in de bres te springen.
Huub is getrouwd en hij is gelukkig met Claire, dus maak je geen illusies dat jij nog een kans maakt.
Vrijgezel ben je misschien niet, maar zeer zeker wel verstokt. Het is gewoon te belachelijk voor woorden hoe jij op negatieve reactie over Huub reageert.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja echt waar,sjit Huub is bezet.Ben ik effe blij dat ik zelf geen verstokte zielige vrijgezel ben
Heb jij er wel eens aan gedacht om IRL net zo'n grote mond te hebben als je op het forum hebt?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had jij overigens gedacht dat jij een kans bij Jaap zou maken
Het zit je wel dwars hequote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb jij er wel eens aan gedacht om IRL net zo'n grote mond te hebben als je op het forum hebt?
Mij zit niets dwars. Ik ben IRL ook gewoon zoals ik type.quote:
Ik ga nu denk maar achter Jaap aan.Heb net gehoord dat Huub bezet was,dom van mij.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had jij overigens gedacht dat jij een kans bij Jaap zou maken
Het is de vraag of je daar blij mee moet zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mij zit niets dwars. Ik ben IRL ook gewoon zoals ik type.
Noekje ga je nog mee naar Drenthequote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:19 schreef noekje het volgende:
Ik ga niet naar een concert van Bonnie st Claire want:
a. het is gewoon een armoedig wijf
b. de muziek is ruk
Hier blijven komen terwijl je er geen fuck mee hebt maar wel een reactie van the one and only willen is een beetje als het bezoeken van een concert van Bonnie.
Ja ja, natuurlijk heb je geen leven als je een mening hebt die voor Huub pleit. Oh en hypocriet, dat zijn ze ook.
Oh, ik ook! Zij die geen leven heeft en ontzettend hypocriet is, wenst jullie allemaal een enerverend en oprecht leven toe. Niet dat jullie het nodig hebben natuurlijk. Jullie hebben de gave!![]()
Nou, Huub. Ik wil niet met je neuken maar ik ben wel benieuwd naar het verhaal. Spill it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |