Goed ideequote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:16 schreef Stali het volgende:
TVP toch, voor morgenochtend bij de koffie..
We wachten in spanning afquote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:18 schreef Huubdgk het volgende:
te laat voor hele uitleg, morgen check mijn log, of ben ik volgens een paar kansloze fokkers nu mijn site weer aan het spammen! Geef mij een reden waarom ik hier uitleg zou doen van wat er aan de hand is? (iets wat ik hiervoor hier wel deed! oh idiote ik) sorry voor de wel coole mensen die hier ook veel zijn
Omdat de haters dan eeuwig kunnen roepen dat ze, nooit-meer-naar-huis-huub, van fok gejaagd hebben?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:18 schreef Huubdgk het volgende:
te laat voor hele uitleg, morgen check mijn log, of ben ik volgens een paar kansloze fokkers nu mijn site weer aan het spammen! Geef mij een reden waarom ik hier uitleg zou doen van wat er aan de hand is? (iets wat ik hiervoor hier wel deed! oh idiote ik) sorry voor de wel coole mensen die hier ook veel zijn
Zeg, wat je op je logje schrijft kun je voor de kansloze fokkertjes ook hier pasten natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:18 schreef Huubdgk het volgende:
Misschien juist voor die coole mensen? Voor die mensen die je blog ongeacht wat wel lezen, die je hyves wel volgen en je blog hier kopieren... Mensen die je blijkbaar verdedigen door dingen hier te plaatsen die je tegenstanders weigeren te lezen elders? Je fans lezen je blog wel, zonder meer, maar je non fans niet... door ze bijv hier te plaatsen lezen ze die misschien wel...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:18 schreef Huubdgk het volgende:
okee, 1 reden dan:mundus vult decipi ergo decipiaturquote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:18 schreef Huubdgk het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, 1 reden dan:mundus vult decipi ergo decipiatur. en nu naar bed, sjonnie, lekker je roes uitslapen. ga ik ook doen..daag
Waar kan ik je log ook alweer vinden?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:32 schreef Huubdgk het volgende:
jullie horen het morgen wel, adios en lief zijn ben ik ook altijd!
Wil ik ook !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:34 schreef Huubdgk het volgende:
1 ding is wel gaaf! in torremolinos samen met paar honderd dronken mensen nooit meer naar huis zingen omdat je in een tv programma hebt gezeten!
lekker slapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |