abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:35:24 #296
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_60680994
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:28 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Titanic opende niet spectaculair, maar de bezoekersaantallen gingen na een paar weken omhoog, dan zakte het weer wat in om een paar keer terug omhoog te schieten. Bij TDK verloopt het erg conventioneel, die verliest gewoon elke week wat.

Als ze ooit Titanic willen kloppen, dan gaat dat toch niet lukken op de manier van de standaard blockbuster met een groots openinsweekend, dan moet dat met de lange adem.

Titanic zal wel eens gepasseerd worden, maar dat gaat gewoon door een ander episch drama zijn, geen actiefilm.
Tis dat the Joker niet echt een tearjerker is, anders had half de puberale wereld elke week in de bioscoop gezeten. Groot gedeelte van de inkomsten van Titanic kwamen uit met name dames die tot wel 6 keer naar dezelfde film gingen omdat het zo'n mooi liefdesdrama was... Ik bedoel, ik heb James Cameron redelijk hoog zitten, maar bij Titanic viel ik echt in slaap door het plot. Aankleding etc allemaal prima, maar echt te voorspelbaar en langdradig...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:36:30 #297
12888 Skull-splitter
pi_60681012
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:31 schreef SunChaser het volgende:
De Joker kan ook gewoon terug, hij zit gevangen, dus issie er ook zo uit.
Denk niet dat Nolan zich daaraan zou willen branden, onder andere uit respect jegens Ledger...
  Redactie Frontpage zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:40:37 #298
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_60681122
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:35 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Tis dat the Joker niet echt een tearjerker is, anders had half de puberale wereld elke week in de bioscoop gezeten. Groot gedeelte van de inkomsten van Titanic kwamen uit met name dames die tot wel 6 keer naar dezelfde film gingen omdat het zo'n mooi liefdesdrama was... Ik bedoel, ik heb James Cameron redelijk hoog zitten, maar bij Titanic viel ik echt in slaap door het plot. Aankleding etc allemaal prima, maar echt te voorspelbaar en langdradig...
The Titanic is een tijdloos liefdesverhaal, wat Cheesy maar wel erg goed gemaakt. staat nog steeds als een huis, net als Aliens 2 en T2. Als je die 40 min deleted scenes die op de dvd staan er tussen pakt en in de bios uitbrengt zal de film weer miljoenen ophalen.

Over 20 jaar is TDK een gewone actiefilm. De dood van ledger was gewoon goede PR
  Redactie Frontpage zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:42:02 #299
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_60681150
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:36 schreef Skull-splitter het volgende:

onder andere uit respect jegens Ledger...
Sinds wanneer bestaat t woord respect in Hollywood? Er is geld te verdienen. Bovendien heeft Nolan niet de rechten over Batman. Ze hebben James Cameron ook keihard gepasseerd door gewoon T3 te maken. Hij wilde dat helemaal niet.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:46:14 #300
12888 Skull-splitter
pi_60681228
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:42 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Sinds wanneer bestaat t woord respect in Hollywood? Er is geld te verdienen. Bovendien heeft Nolan niet de rechten over Batman. Ze hebben James Cameron ook keihard gepasseerd door gewoon T3 te maken. Hij wilde dat helemaal niet.
Ik denk dat WB na het Forever en B&R drama wijze lessen heeft geleerd en een bepaalde visie probeert vol te houden. Vijf films met alleen the Joker gaan vervelen. De vernieuwing zit hem in de volwassenheid van het plot in beide films, alsmede de frisse blik. Ik gok dat ze eerder gaan voor een andere villain en bijvoorbeeld weer 20 jaar wachten tot ze de volgende keer the joker doen.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:58:43 #301
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_60681514
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:46 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik denk dat WB na het Forever en B&R drama wijze lessen heeft geleerd en een bepaalde visie probeert vol te houden. Vijf films met alleen the Joker gaan vervelen. De vernieuwing zit hem in de volwassenheid van het plot in beide films, alsmede de frisse blik. Ik gok dat ze eerder gaan voor een andere villain en bijvoorbeeld weer 20 jaar wachten tot ze de volgende keer the joker doen.
Zou wel lachen zijn. Elke 20 jaar een Re-make van elk verhaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')