abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60357483
Over levenservaring niks te klagen, maar ik weet wanneer ik het verlies moet accepteren en door moet gaan op eigen houtje. Natuurlijk zijn de gevoelens dan kut, maar aan de hand van wat ratio je vertelt zou je tot dezelfde conclusie moeten komen. Het heeft gewoon geen zin om naar haar terug te kijken en te verwachten dat het goedgaat.... Nogmaals, daar naai je jezelf alleen nog maar meer mee.

Levenservaring heeft er ook mee te maken dat je je eigen grenzen durft aan te geven en hier aan vast te houden. Wat blijft er anders van je eigen principes wat betreft zelfbescherming over?
pi_60357620
ja daswaar, maar weet je Panzer, ik vertrouwde haar echt op haar mooie kijkers terwijl zei kookte vanbinnen van de ruzies die we hadden gehad, maar je merkte weinig aan haar boosheid..
een man ziet die dingen altijd op het laatste moment want zei was al lang en breed met die kerel aan het klooien, en die zal wel vol goeie tips hebben gezeten hoe zei alles moest aanpakken.
een vrouw is meestal al een half jaar eerder klaar met je en heeft je op het moment dat jouw ogen open gaan je allang verwerkt en is klaar voor een nieuwe relatie. en nu ga ik het pas verwerken want het is vrij recent gebeurd..
pi_60357976
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 01:49 schreef daswaar het volgende:
....
die kerel maakte via haar kind contact door op te passen en met games hem te paaien, en van het een kwam het ander, en tja ik werk gewoon en die kerel niet dus die kon de hele dag praatjes verkopen aan me ex om haar bij me weg te lullen.
dat heb hij goed gedaan, maar ik denk dat zei zich straks dubbel genaaid voelt want ik heb haar al eens gezegd dat hij het alleen maar om haar gleuf doet, en als ze dat doorkrijgt met de tijd is de lol er snel vanaf.
want zeg nou zelf, welke vrouw wil nou een man die doet alsof het om haar persoonlijk gaat, maar puntje bij paaltje bezig is om haar in bed te praten..
Open your eyes, serieus.
Het was je vriendin, wij mannen interpreteren onze 'vrouw' graag als een madonna, maar heel veel vrouwen laten zich graag het bed in praten. Natuurlijk is dat niet wat aan de vaste partner vertelt wordt. Vrouwen zijn wat dat betreft eigenlijk net... mannen. Jij denkt misschien dat je iets ziet van die man dat zij niet ziet, alsof ze zich in laat palmen, maar dikke kans dat ze de situatie uitstekend inschat, maar er gewoon van geniet. Het heeft er zelfs alle schijn van dat ze de regie van het scenario stevig in handen heeft, mannen zijn zulke eenvoudige slachtoffers doorgaans voor een potje manipulatie. Jij, de buurman, aandacht, seks, heerlijk....
twee violen en een trommel en een fluit
pi_60358036
TS, u is een psychopaat. Gaat ie een beetje ramen induwen! !1!!! Wat een gek.
pi_60360761
hahah Bauregard, jij bent helemaal mooi, alsof het daarom gaat...
pi_60365221
Je hebt geluk dat je niet opgepakt werd en niet het ziekenhuis in geslagen werd door haar nieuwe neukertje
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60365405
Hey diego dramadonna, 10,5jaar thaiboxen nog steeds fanatiek dus denk dat die ouwe eieren voor zijn geld kiest,.
by the way, ik ga niet iemand slaan voor zoiets, is het niet waard, en ik ben niet zo jalours van aard...
pi_60365623
Dan heb je geluk gehad dat je de goede tegengekomen bent
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 26 juli 2008 @ 22:47:29 #34
198137 Uierboord
Broodje koeietiet !!!!!!!!!
pi_60369815
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 19:26 schreef daswaar het volgende:
Hey diego dramadonna, 10,5jaar thaiboxen nog steeds fanatiek dus denk dat die ouwe eieren voor zijn geld kiest,.
LOL!!!!!!!

Zegt dus echt geen ene K U T !!!!
Alsof iedereen die 10,5 jaar voetbalt in het eerste van Ajax of PSV voetbalt ofzo.....

Uierboord, in de volksmond wel "koeietiet" genoemd, is een Rotterdams streekgerecht. Het bestaat uit de toppen van de uiers van koeien, die tot een smeersel verwerkt zijn; dit smeert men vervolgens op de boterham.
pi_60370276
ja daswaar.. maar een man van 58 is wel een beetje laf om iets aan te doen.
en ik heb geen zin in politie, aangiftes, ellende.. waarom eigenlijk?
schiet je toch niks mee op...
pi_60370336
Jij hebt geluk dat het chickie dat je gedumpt heeft geen aangifte gedaan heeft

6 maanden voorwaardelijk, 200 uur dienstverlening, een paar nachten in de bak heb je zo te pakken
pi_60371509
ja precies, weinig zin in eigenlijk;-))
en nu is de stand van zaken zo dat ze waarschijnlijk naar horen zeggen echt hoteldebotel op die man is, en weet je, dan moet ik haar dat gunnen ook. En nu begrijp ik het ook wat beter allemaal.
  zondag 27 juli 2008 @ 00:55:09 #38
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60371932
mja ik vond het ook redelijk bizar allemaal hoor en dat je er nog niet mee klaar bent blijkt wel uit je vele reacties in de diverse topics....
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_60372176
ja ik weet het is ook bizar...
pi_60372385
Jonge, wat moet je met zon aandachtsgeil sletje. Op de straathoek keilen, kan ze nog geld verdienen.
Allah u akbar
  zondag 27 juli 2008 @ 01:42:36 #41
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60372477
Mijn diagnose is dat het kutwijf is.

Haar oplossing voor relatieproblemen is in het rond neuken. Nou, laat opa daar maar lekker zelf achterkomen en wees blij dat ze in ieder geval niet van jou ook nog een kind heeft rondlopen, want dan was je nooit van dat kutwijf afgekomen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_60372490
Lijkt me dat het andersom is
pi_60372600
nee idd, ze wilde wel een kind van me destijds, dan had ik idd nog kunnen betalen ook
pi_60372636
Misschien de volgende keer met een normale meid uitgaan?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 juli 2008 @ 02:06:23 #45
163650 Greys
pi_60372692
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 19:26 schreef daswaar het volgende:
en ik ben niet zo jalours van aard...
... zei de man die het raam een duwtje gaf zodat het brak, omdat zijn vriendin de deur niet open deed
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60373377
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 11:30 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Open your eyes, serieus.
Het was je vriendin, wij mannen interpreteren onze 'vrouw' graag als een madonna, maar heel veel vrouwen laten zich graag het bed in praten. Natuurlijk is dat niet wat aan de vaste partner vertelt wordt. Vrouwen zijn wat dat betreft eigenlijk net... mannen. Jij denkt misschien dat je iets ziet van die man dat zij niet ziet, alsof ze zich in laat palmen, maar dikke kans dat ze de situatie uitstekend inschat, maar er gewoon van geniet. Het heeft er zelfs alle schijn van dat ze de regie van het scenario stevig in handen heeft, mannen zijn zulke eenvoudige slachtoffers doorgaans voor een potje manipulatie. Jij, de buurman, aandacht, seks, heerlijk....
Cynisch, maar zit een ontzettend harde kern van waarheid in.

Doe jezelf een voordeel ermee, TS.
pi_60373385
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 23:19 schreef Yi-Long het volgende:
Kort samengevat: je vriendin is een goedkope aandachtsgeile slet en jij bent een naieve sukkel die haar nog steeds aandacht gunt terwijl je haar keihard had moeten dumpen na de eerste keer vreemdgaan.
En dat.
pi_60374141
Op zaterdag 26 juli 2008 11:30 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Open your eyes, serieus.

Maar eh, dan is nu de lol eraf voor haar want ik bel niet meer, helemaal niks, en laat haar gewoon met hem achter... is er ook weinig spannends meer aan...
pi_60403330
midlife-crisis
  maandag 28 juli 2008 @ 20:23:52 #50
198137 Uierboord
Broodje koeietiet !!!!!!!!!
pi_60403479
Laat het gaan, knul....
Uierboord, in de volksmond wel "koeietiet" genoemd, is een Rotterdams streekgerecht. Het bestaat uit de toppen van de uiers van koeien, die tot een smeersel verwerkt zijn; dit smeert men vervolgens op de boterham.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')