Open your eyes, serieus.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:49 schreef daswaar het volgende:
....
die kerel maakte via haar kind contact door op te passen en met games hem te paaien, en van het een kwam het ander, en tja ik werk gewoon en die kerel niet dus die kon de hele dag praatjes verkopen aan me ex om haar bij me weg te lullen.
dat heb hij goed gedaan, maar ik denk dat zei zich straks dubbel genaaid voelt want ik heb haar al eens gezegd dat hij het alleen maar om haar gleuf doet, en als ze dat doorkrijgt met de tijd is de lol er snel vanaf.
want zeg nou zelf, welke vrouw wil nou een man die doet alsof het om haar persoonlijk gaat, maar puntje bij paaltje bezig is om haar in bed te praten..
LOL!!!!!!!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:26 schreef daswaar het volgende:
Hey diego dramadonna, 10,5jaar thaiboxen nog steeds fanatiek dus denk dat die ouwe eieren voor zijn geld kiest,.
... zei de man die het raam een duwtje gaf zodat het brak, omdat zijn vriendin de deur niet open deedquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:26 schreef daswaar het volgende:
en ik ben niet zo jalours van aard...
Cynisch, maar zit een ontzettend harde kern van waarheid in.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:30 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Open your eyes, serieus.
Het was je vriendin, wij mannen interpreteren onze 'vrouw' graag als een madonna, maar heel veel vrouwen laten zich graag het bed in praten. Natuurlijk is dat niet wat aan de vaste partner vertelt wordt. Vrouwen zijn wat dat betreft eigenlijk net... mannen. Jij denkt misschien dat je iets ziet van die man dat zij niet ziet, alsof ze zich in laat palmen, maar dikke kans dat ze de situatie uitstekend inschat, maar er gewoon van geniet. Het heeft er zelfs alle schijn van dat ze de regie van het scenario stevig in handen heeft, mannen zijn zulke eenvoudige slachtoffers doorgaans voor een potje manipulatie. Jij, de buurman, aandacht, seks, heerlijk....
En dat.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:19 schreef Yi-Long het volgende:
Kort samengevat: je vriendin is een goedkope aandachtsgeile slet en jij bent een naieve sukkel die haar nog steeds aandacht gunt terwijl je haar keihard had moeten dumpen na de eerste keer vreemdgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |