quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:14 schreef borisz het volgende:
Ik heb een lekker speciaalbiertje open getrokken, zo weer even het merk checken
Moet je dat laatste niet eerst doen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:14 schreef borisz het volgende:
Ik heb een lekker speciaalbiertje open getrokken, zo weer even het merk checken
Vorige week nog geweest, Ik zal vanuit mijn raam zwaaien naar de pagode...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]Bezig
Morgen voor het eerst in jaaaaaaaaaaren weer eens naar de Efteling
Precies daarom.Ook op StuBru wordt je ongeveer dood mee gegooidquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik had gehoopt, deze week. Op de BBC hoor ik hem wel vaak!
Oja, ik zag de clip vorige week in Gent op TMF.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Precies daarom.Ook op StuBru wordt je ongeveer dood mee gegooid
Heb net een extra hete douche genomen zodat m'n luchtwegen weer een beetje vrij zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Fuccckk, had ik net niet geschreven dat ik hier van de bank af zweette...?
Naja, zo ff douchen
Net gedownloadquote:MGMT - Electric Feel (Justice Remix)
Dat heb ik gedaan alleen vergat het merk ::Pquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Moet je dat laatste niet eerst doen?
Tripelquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan alleen vergat het merk ::P
De leckere tripel
Ik niet, was hier: http://www.behance.net/ ideetjes aan het op doen. Dus heb niet gekeken eigenlijk...quote:
ja, 21 opent met Time To Pretend. Op die soundtrack staat ook de soulwax remix van You Can't Always Get What You Want door The Rolling Stones.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:26 schreef Litton-Lane het volgende:
De film "21" opent met een MGMT nummer. (titel kwijt, lekker nummer)
Deze mag er ook zijn
Aanrader dus, zal hem eens gaan luisteren.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ja, 21 opent met Time To Pretend. Op die soundtrack staat ook de soulwax remix van You Can't Always Get What You Want door The Rolling Stones.
Deze week nog Giel, 2 en 9 augustus is het tijd voor Veenstra.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:34 schreef Timo20 het volgende:
Is het Veenstra Veenstra vannacht tijdens de Freaknacht of gewoon Giel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |