zag pas later dat het een lambo wasquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.112achterhoek.nl/uitrukken.php?id=3088
Zonde...
Best knap dat ie daar uit de bocht vloog. De enige bocht daar in de buurt is 100m verderop en dat mag nauwelijks een bocht heten.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zonde...
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Best knap dat ie daar uit de bocht vloog. De enige bocht daar in de buurt is 100m verderop en dat mag nauwelijks een bocht heten.
Heeft 'ie zijn best op gedaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Best knap dat ie daar uit de bocht vloog. De enige bocht daar in de buurt is 100m verderop en dat mag nauwelijks een bocht heten.
Behoorlijk... Dacht dat de hedendaagse Lambo's niet meer zo lastig te besturen waren (althans, dat zegt Top Gear, dus neem ik dat klakkeloos voor waar aan), dus ik gok dat ie ieietsiepietsie te hard is gegaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zonde...
bij nat weer hebben ze overstuur van heb ik jou daar. sturen dan als een dweil. Bij droogweer zijn ze niet de bocht uit te krijgen door het lage zwaartepunt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Behoorlijk... Dacht dat de hedendaagse Lambo's niet meer zo lastig te besturen waren (althans, dat zegt Top Gear, dus neem ik dat klakkeloos voor waar aan), dus ik gok dat ie ieietsiepietsie te hard is gegaan.
Wees blij dat ze te ver weg waren, beter dat je eerst flits en dan gelijk boem hoordequote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:41 schreef -Hans- het volgende:
Net tijdens het hardlopen de nodige flitspartijen in de lucht gezien, maar het is te ver weg.. Beeld was overigens wel mooi om te zien. Prachtig al die ontladingen.
Kon je dan ook niet onverwachts morgen in parijs zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:47 schreef TheZapster het volgende:
Gotye eindelijk MH![]()
Zo hehe weer thuis na een onverwacht weekje vakantie in Frankrijk.Alpe d'huez waswoensdag.
downloadje of ga je de erg late voorstelling in de bios kijkenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:49 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga weer. Ff kijken of The Dark Knight echt zo leuk is als ze zeggen
Gisteren en vandaag in Parijs geweest maar vanmiddag naar huis gegaan omdat ik maandag 2 sollicitatie gesprekken heb.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kon je dan ook niet onverwachts morgen in parijs zijn
Vind dat een erg plausible excuusquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag in Parijs geweest maar vanmiddag naar huis gegaan omdat ik maandag 2 sollicitatie gesprekken heb.
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wees blij dat ze te ver weg waren, beter dat je eerst flits en dan gelijk boem hoorde
Damn, lekker hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:47 schreef TheZapster het volgende:
Gotye eindelijk MH![]()
Zo hehe weer thuis na een onverwacht weekje vakantie in Frankrijk.Alpe d'huez waswoensdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |