Van mij welquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:46 schreef MdMa98 het volgende:
Amen,
maar ik mag daar wel over klagen hier
Fout toegegeven, top mod.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:46 schreef Juup© het volgende:
Vorige topic heb ik te snel gesloten, mijn excuses hier voor.
Als ik het zo zie is die groene gaan spinnen en de auto waar vanuit gefilmd wordt is er opgeknald?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:51 schreef deepart het volgende:
Dat filmpje hè.. Zijn ze nou ergens op geknalt? Want ik kon het niet goed zien door de video kunsten van de lepra boyy
Net even gekeken en ben ik het wel een beetje mee eensquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:46 schreef Juup© het volgende:
Jij bent zelf ook niet echt vriendelijk in dat topic op een gegeven moment. Wat maakt het uit wat een ander denkt van jouw auto? Zolang jij er maar tevreden mee bent.
Laat je toch niet zo opnaaien.
Vorige topic heb ik te snel gesloten, mijn excuses hier voor.
Alleen als jij uit andere topics blijft!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:51 schreef Turquaz52 het volgende:
MOEWAHAAUAHUAHUAHUAHAUAHUAHA!!
Blijf dan uit MIJN TOPIC..
[niet bashen]
Hahaha dat heet discuserenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:37 schreef MdMa98 het volgende:
Zit wat te kijken bij PTA. en kom daar Honda Fanboyy TopiQ Deel #1 - VTEC tegen. Dus ik dacht ik laat ook wat van mij zien. Rij zelf ook Honda. Hup Foto`tje, verhaaltje. Maar wat schets mijn verbazing... Ik word overdonderd door betweterigheid, voor schut gezet etc. Want stel je voor: Geen DOHC, dan hoor je er niet bij..
Stop eens met dat geneuzel over wie de grootse pik heeft. Ga maar verder via e-mail, PM, postduif, rooksignalen of wat dan ook.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mijn topics zijn anders wel levendiger dan jouwn (heb jij eigelijk wel?) topics.
dacht ik eerst ook, maar je hoort ze aan het einde nog lachen..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik het zo zie is die groene gaan spinnen en de auto waar vanuit gefilmd wordt is er opgeknald?
Misschien zijn het kneuzen die lachen om hun ongeluk, want dat is natuurlijk stoerquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:19 schreef deepart het volgende:
[..]
dacht ik eerst ook, maar je hoort ze aan het einde nog lachen..
Fuck it, Honda noemt het zelf zo. Dan is het ook een VTEC, ongeacht de prestaties.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |