Compleet in ongeopende verpakking te koop aangeboden...met andere woorden:
" Brand Spanky New" Reden verkoop: ik wilde eerst deze
Nike+ iPod (Let op: Nike+ Ipod is de merk/product naam, de IPod zit er dus niet bij!!) set gebruiken in combi met begin van de week nog aan te schaffen, hartslag meter. UIteindelijk woensdag de Nike+ set gekocht en vandaag een hartslagmetrer van Polar (RS200sd) met, met uitzondering van de muziek, dezelfde functies op zitten als op de Nike+ set.
Ik heb de Nike+ set gekocht vawege goede recencies. Het leek mij de ideale combi van muziek en je trainings gegevens bijhouden...daarbij heb ik al een iPod Nano...dus dat was lekker makkelijk...
nieuw in de winkel: ¤ 29,00
nieuw bij Forrestx: ¤ 19,00ex-verzendkosten, kan in gewone enveloppe dus is max. ¤ 2,-quote:
Jij neemt je iPod nano niet meer mee tijdens het hardlopen. Hij neemt jou mee. Muziek is je motivatie. Maar wat als je nog meer wilt? Dankzij de unieke samenwerking tussen NIKE en Apple verandert je iPod nano in een personal trainer. Je eigen persoonlijke coach. Je fitnessvriend. Even voorstellen: Nike + iPod.
werkt volgens Apple met alle generaties Nano's!
meer info:
http://www.apple.com/nl/ipod/nike/
[ Bericht 4% gewijzigd door ForrestX op 26-07-2008 11:40:02 ]
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVDJust a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.