Leuk allemaal dat werken in de vakantie, moet je inplaats van je oude vertrouwde filiaal waar je normaal steeds zomaar ineens de weide wereld in, om in te vallen in een andere shop. Omdat ik normaal nooit in dorpje kawasakie kom, weet ik dus niet of ik daar gratis me wagen kan deponeren..
Dus Deepart neemt zo naive dat hij is eens de trein. Treinen, ook bekend als "wachten"... Dat is dus wat ik doe.. Op zo een perron, zonder bankjes.. Cheap fuckers..
Sta daar te wachten, en loopt er zoeen chicka om me heen te dartelen, lekker figuurtje... Jaartje of 25.. Gewoon erg geil..
Trein komt, iedereen als een dwaas meelopen met de trein

Maar die griet en ik wachten he.. En zo ging ik zitten.. Keek zo met me ogen dat grietje geil aan.. De kwijl stond op me mondhoeken.. GIng ze voor me zitten dat lekkertje...
Blikken wisselde.. Me pik groeide richting zon.. En mij ballen trilde zachtjes heen en weer.. Heerlijk!
We begonnen te praten.. Bleek het een duitse puta te zijn.. Vieze taal joh.. Zo goed als ik duits kan begon ik te praten.. Maar ze begreep niks..
Ging ze zo lekker zitten maat.. rokje had ze aan... keek zo recht op der string.. Oehh geil man... Dus ikke gaf haar een compliment over haar lekkere vagina..
Zei ze zo van.. ahhh sheize.. Ich mussen hier aufstapfen..
Ik telaat om der nummer te vragen..
Mogen mijn klacht duidelijk zijn..
Die zien we nooit meer terug