FOK!forum / Klaagbaak / Helldesk personeel
Juup©vrijdag 25 juli 2008 @ 19:56
Dat grote bedrijven veel dingen laten doen door werknemers in lagelonenlanden dat kan ik begrijpen, maar moet nu bijna elk bedrijf zijn helldesk naar Limbabwe verhuizen of personeel daar vandaan te werk stellen?

Vanmorgen moest ik eerst het VGZ bellen, krijg ik zo'n Limbodoos aan de telefoon die het allemaal niet snapt en die mijn accentloos Nederlands niet verstond, daarna UPC bellen krijg ik weer een Limbo aan de telefoon die snapte er ook al geen reet van.

Mijn ochtend kon niet meer stuk vandaag

Klachten:
Dat accent
Hun enorme intelligentie
Hun beheersing van de Nederlandse taal

[ Bericht 6% gewijzigd door Juup© op 25-07-2008 22:25:31 (8-) toegevoegd) ]
Tinuzzz_Talpavrijdag 25 juli 2008 @ 19:58
Hierover mag je geen topic plaatsen.
quote:
Hun beheersing van de Nederlandse taal
postmortumvrijdag 25 juli 2008 @ 19:58
heb jij mij aan de lijn gehad ?
Juup©vrijdag 25 juli 2008 @ 19:59
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hierover mag je geen topic plaatsen.
[..]

Waar staat dat?
Het_huptvrijdag 25 juli 2008 @ 19:59
En hielp het dat je zei dat je mod op Fok! was?
Juup©vrijdag 25 juli 2008 @ 19:59
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:58 schreef postmortum het volgende:
heb jij mij aan de lijn gehad ?
Voor jou te hopen van niet, want dan ben jij wel erg dom
postmortumvrijdag 25 juli 2008 @ 20:00
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:59 schreef Juup© het volgende:

[..]

Voor jou te hopen van niet, want dan ben jij wel erg dom
nee ik wist dat jij het was
Juup©vrijdag 25 juli 2008 @ 20:00
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:00 schreef postmortum het volgende:

[..]

nee ik wist dat jij het was
Het_huptvrijdag 25 juli 2008 @ 20:00
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:00 schreef postmortum het volgende:

[..]

nee ik wist dat jij het was
ik moest lachen
Vampiervrijdag 25 juli 2008 @ 20:05
Juup is zelf een reserve belg.
BozoNightmarevrijdag 25 juli 2008 @ 20:23
*komt klaar*
Het_huptvrijdag 25 juli 2008 @ 20:24
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:23 schreef BozoNightmare het volgende:
*komt klaar*
ruim je het ook ff op?
Stommievrijdag 25 juli 2008 @ 20:44
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:43 schreef de_bosbeek het volgende:
Hey, ik hier?
ja doei!
daReapervrijdag 25 juli 2008 @ 20:47
tt zou een woord moeten zijn
Asicsvrijdag 25 juli 2008 @ 20:54
TS heeft natuurlijk wel een punt.
Vaak bel je een helpdesk en moet je het hele probleem uitleggen maar vervolgens wordt er een case gelogd die aan alle kanten rammelt. Zegt niet altijd wat over het niveau van de servicedesk medewerker hoor, sommige bedrijven / instellingen die informeren hun eigen servicedesk nergens over, gaan vervolgens wel 'live' met allerlei producen / diensten en vinden vervolgens de helpdesk 'lomp' omdat ze de klanten niet fatsoenlijk weten te helpen. I.p.v. de servicedesk tijdig te informeren en op te leiden wordt er maar wat raakgescholden. Maar ja dat is het makkelijkst he - als de schuld bij een ander ligt.
TJDoornbosvrijdag 25 juli 2008 @ 20:54
die klote helpdesks snappen echt het leed van de beller niet.

Tyfus Tmobile
El_Rolandovrijdag 25 juli 2008 @ 20:56
Pollewoppievrijdag 25 juli 2008 @ 20:58
limburgs / brabants / belgisch klinkt zooooo ontzettend geil
Juup©vrijdag 25 juli 2008 @ 21:11
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:54 schreef Asics het volgende:
TS heeft natuurlijk wel een punt.
Vaak bel je een helpdesk en moet je het hele probleem uitleggen maar vervolgens wordt er een case gelogd die aan alle kanten rammelt. Zegt niet altijd wat over het niveau van de servicedesk medewerker hoor, sommige bedrijven / instellingen die informeren hun eigen servicedesk nergens over, gaan vervolgens wel 'live' met allerlei producen / diensten en vinden vervolgens de helpdesk 'lomp' omdat ze de klanten niet fatsoenlijk weten te helpen. I.p.v. de servicedesk tijdig te informeren en op te leiden wordt er maar wat raakgescholden. Maar ja dat is het makkelijkst he - als de schuld bij een ander ligt.
Meneer, waarschijnlijk staat uw Anti-Virusprogramma te "sterk" afgesteld , nee dat staat er helemaal niet op, O, dan ga ik even uitzoeken waar het dan misschien aan ligt, na enige zoektijd te hebben gewacht aan de telefoon kwam hij terug met de mededeling dat de "calamiteitendienst" o.i.d. mij binnen 24 uur terug gaat bellen. Er is al 12 uur voorbij dus ik ben benieuwd wanneer die willen gaan bellen.
De_Ananasvrijdag 25 juli 2008 @ 22:05
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:56 schreef Juup© het volgende:
Dat grote bedrijven veel dingen laten doen door werknemers in lagelonenlanden dat kan ik begrijpen, maar moet nu bijna elk bedrijf zijn helldesk naar Limbabwe verhuizen of personeel daar vandaan te werk stellen?

Vanmorgen moest ik eerst het VGZ bellen, krijg ik zo'n Limbodoos aan de telefoon die het allemaal niet snapt en die mijn accentloos Nederlands niet verstond, daarna UPC bellen krijg ik weer een Limbo aan de telefoon die snapte er ook al geen reet van.

Mijn ochtend kon niet meer stuk vandaag

Klachten:
Dat accent
Hun enorme intelligentie
Hun beheersing van de Nederlandse taal
Er bestaat niet zoiets als ''accentloos''
Juup©vrijdag 25 juli 2008 @ 22:24
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:05 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Er bestaat niet zoiets als ''accentloos''
O sorry, ik was de vergeten

Leandravrijdag 25 juli 2008 @ 22:29
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 21:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Meneer, waarschijnlijk staat uw Anti-Virusprogramma te "sterk" afgesteld , nee dat staat er helemaal niet op, O, dan ga ik even uitzoeken waar het dan misschien aan ligt, na enige zoektijd te hebben gewacht aan de telefoon kwam hij terug met de mededeling dat de "calamiteitendienst" o.i.d. mij binnen 24 uur terug gaat bellen. Er is al 12 uur voorbij dus ik ben benieuwd wanneer die willen gaan bellen.
UPC en terugbellen

Sterkte, en dan hoop ik voor je dat jij hen kunt vertellen wat het probleem is, anders kan het nog wel ff duren
Rhythmvrijdag 25 juli 2008 @ 22:46
Waarschijnlijk zaten we aan de friet en een pils.
Juup©vrijdag 25 juli 2008 @ 22:54
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:46 schreef Rhythm het volgende:
Waarschijnlijk zaten we aan de friet en een pils.
Om 09:00 uur 's morgens?

De_Ananasvrijdag 25 juli 2008 @ 22:55
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:54 schreef Juup© het volgende:

[..]

Om 09:00 uur 's morgens?

Dan is het 5 uur in Korea, het mag dus.
Electrocutevrijdag 25 juli 2008 @ 23:12
Ik vind het ook een bijzonder slecht plan om Limburgse mensen in te zetten voor een (inter)nationale helpdesk. Om de een of andere reden kan ik ze nooit serieus nemen met dat accent. Hoewel het wel erg grappig is als ze boos zijn