Ik moet wel altijd plassen als ik iets tegen haar moet zeggen, maar ik draag gelukkig geen luier.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:25 schreef Lord Dreamer het volgende:
een natteluier.
dus de rest klopt wel . arme ziel.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:26 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ik moet wel altijd plassen als ik iets tegen haar moet zeggen, maar ik draag gelukkig geen luier.
Zo dat is wel een goeie en het brengt me op een idee.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
in vervolg zeggen dat je alleen komt als je met haar mag overwerken
Als je dat nou tegen haar had gezegd.quote:Nou dat klonk zo geil dat ik eigenlijk geen nee kon zeggen.
En dan de kans riskeren dat ze me Vierkant uitlacht, Nooit!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:39 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Als je dat nou tegen haar had gezegd.
dat was een nog beter idee geweestquote:
Misschien krijgt ze wel spontaan een zwaar natte rosbief!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:41 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
En dan de kans riskeren dat ze me Vierkant uitlacht, Nooit!
houdbaar...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:46 schreef JanJanJan het volgende:
Is zij van de AGF of van de zuivel?
Maar er is alsnog een kans dat ze dat niet krijgt en dat wil ik dus niet riskeren.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Misschien krijgt ze wel spontaan een zwaar natte rosbief!
Gewoon water overheen gooien. Nat = natquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:49 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Maar er is alsnog een kans dat ze dat niet krijgt en dat wil ik dus niet riskeren.
Hehee, alleen dat zou ik zelfs niet durven zeggenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat was een nog beter idee geweest![]()
Neuh, eenmaal erin en hij groeit als koolquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:44 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Dan kan ze op de kleintjes letten zeker...
Dan maak ik bij deze de keuze dat ik haar zal versieren! vanavond en als dat lukt dan is mijn dag ook weer goed en als het niet lukt dan is mijn avond nog verneukter!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:49 schreef JohnDDD het volgende:
De TS moet duidelijk een keuze maken. Óf hij gaat ervoor met de lekkere teamleidster en paalt dat wijf eens flink tussen de kaas-kruidencroissants, óf hij stopt met dat slappe gedoe en gaat gewoon lekker thuis bier drinken
Ownd want ze moet zelf ook werken gek! iemand had zich zo ziek gemeld en zij zocht iemand die in zijn plaats kon werken!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:11 schreef tslh het volgende:
LOL. Ze bedoelde: "IK wil vrij vanavond om te gaan stappen met een geile gozer en ik zoek iemand die het vakken vullen kan overnemen. Weet je wat? Ik ga wat kansloze gasten bellen en begin achteraan het alfabet! Hey,Daar is Vierkantblokje: die kan ik wel zo ver krijgen want die heeft toch geen sociaal leven!"
Neem een fototoestel meequote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:58 schreef Vierkantblokje het volgende:
Iemand nog tips?
LOL, ik moest GVD lachenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:35 schreef jpg97 het volgende:
TS is PWND wie unne n00b want diegene die belde was niet dat lekkere wijf, maar de manager van Albert Heijn met een voice changer![]()
![]()
Dus :
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Of naar de hoeren gaan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:15 schreef RTB het volgende:
Zie het zo, je verdiend wel weer wat extra zodat je op een andere avond dubbel zoveel bier kan leveren aan je vrienden/opdrinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |