quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:13 schreef Kekaa het volgende:
Ja?
Ik dacht juist dat je geen haan mocht in een woonwijk.... want veel mensen dicht bij elkaar, kraaiende haan vooral sochtends irritant.
Welkom in Ondiepquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:50 schreef Plant77 het volgende:
Hallo,
Ik woon in een woonwijk (achterstandsbuurt) in een stad en nu hebben we nieuwe bewoners in de wijk gekregen. Deze mensen hebben een haan meegenomen die het normaal vindt om om de 10 minuten te kraaien.
Mag je zomaar een haan houden als je in een woonwijk woont?
Valt tov honden nog mee. Een haan heeft 2 kraaimomenten per dagquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:36 schreef nietzman het volgende:
Hoezo ''. Het is toch volkomen logisch dat je je stoort aan zo'n beest.
Hallo.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:50 schreef Plant77 het volgende:
Hallo,
Ik woon in een woonwijk (achterstandsbuurt) in een stad en nu hebben we nieuwe bewoners in de wijk gekregen. Deze mensen hebben een haan meegenomen die het normaal vindt om om de 10 minuten te kraaien.
Mag je zomaar een haan houden als je in een woonwijk woont?
ja dat is wel logisch maar niet logisch dat hanen verboden zouden zijn maar honden katten postduiven slangen en parkieten niet...... :\quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:36 schreef nietzman het volgende:
Hoezo ''. Het is toch volkomen logisch dat je je stoort aan zo'n beest.
Als je hond heel de dag blaft heb je gewoon niet goed opgevoed.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:28 schreef edcetera het volgende:
[..]
Valt tov honden nog mee. Een haan heeft 2 kraaimomenten per dag
honden keffen de godganse dag / nacht
Hanen![]()
![]()
Honden
Zonder haan komen er ook geen eieren uit een kip.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:44 schreef r3gi3boy het volgende:
waarom, in hemelsnaam, zou iemand voor de lol een haan houden? Daar heb je dus serieus geen fuck aan, er komen geeneens eieren uit zo'n beest!
Echt wel, alleen zijn de eieren niet bevrucht.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:25 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Zonder haan komen er ook geen eieren uit een kip.
Andersom, zonder haan komen er geen kippen uit een ei.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:25 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Zonder haan komen er ook geen eieren uit een kip.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |