Goede slotpost, ShaO.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:53 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je was me net voor. Maargoed ik ben blij dat je het plaatjes posten goed oppakt nieuwe usert.
Hahaha, ondersneeuwen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:55 schreef ondeugend het volgende:
Als we het nu ook daadwerkelijk een FB topic maken ipv slowchat, groetjes, verwensingen dan sneeuwt er ook niets onder.
Je vraag is ondergesneeuwd Cc. Zou je hem even willen herhalen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:00 schreef Copycat het volgende:
Nou okay, nog één hoofdstuk dan.
Je begrijpt toch wel dat het belangrijkste hiervoor de mods zelf zijn he?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:55 schreef ondeugend het volgende:
Als we het nu ook daadwerkelijk een FB topic maken ipv slowchat, groetjes, verwensingen dan sneeuwt er ook niets onder.
Dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat het belangrijkste hiervoor de mods zelf zijn he?
Die dan ook antwoord willen geven, zeg maar.
Misschien als jullie je eigen democratisch gekozen mod zouden ondersteunen en niet zo out of the blue zouden droppen dat dat zou helpen. Hij hafd al een slechte start door z'n eigen baggerings drang. Dus als je wil dan hij slaagt als mod, help hem dan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:55 schreef ondeugend het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:05 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Misschien als jullie je eigen democratisch gekozen mod zouden ondersteunen en niet zo out of the blue zouden droppen dat dat zou helpen. Hij hafd al een slechte start door z'n eigen baggerings drang. Dus als je wil dan hij slaagt als mod, help hem dan.
Kom Daggla , jij weet exact hoe het werkt, nu niet doen alsof je van niets weet. Als je een mod die denkt het beter te weten dropt in een forum als KLB is het popkorn erbij en lachen maar alleen moet je als crew , als je wil dat het toch wat wordt wel na een dag of twee een handje toesteken, mits de mod genezen is , is die dat niet da op zwart afvoeren via de zijdeur.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Hoezo? Hij wist het toch allemaal zo goed hoe het moest?
Waarom moet ie dan ondersteuning hebben?
Ik weet niet of je oplet, maar de nieuwe crew-josti wacht gewoon net zo lang tot iedereen gebanned is, en gaat dan verder zonder antwoord te geven.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Kom Daggla , jij weet exact hoe het werkt, nu niet doen alsof je van niets weet. Als je een mod die denkt het beter te weten dropt in een forum als KLB is het popkorn erbij en lachen maar alleen moet je als crew , als je wil dat het toch wat wordt wel na een dag of twee een handje toesteken, mits de mod genezen is , is die dat niet da op zwart afvoeren via de zijdeur.
Dit help je niet echt hoorquote:
Gebeurt wel vaker heb ik het idee. Misschien moet je Breuls even vragen wat er mis is met de software.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:14 schreef de_boskabouter het volgende:
Sorry, m'n tvp viel even weg.
Ach jarno post allang verder, en gaat op vakantie en daarna weer terug. Ik denk namelijk niet dat Boswachter iemand kan laten bannen, helemaal niet als je eerst verkondigd het wel ff te doen en het allemaal beter te weten . Nu ja de ban is gezet door snakeyquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik weet niet of je oplet, maar de nieuwe crew-josti wacht gewoon net zo lang tot iedereen gebanned is, en gaat dan verder zonder antwoord te geven.
Jarno is al gebanned. Vandaar dat ie ook rustig doorgaat met niet antwoorden.
Ik ben nu eenmaal een positieve optimist, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kom kom Inso, je vraag aan iemand met Down ook niet of ie je belastingpapieren even invult.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |