quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:32 schreef Againzender het volgende:
Tja, dan open ik toch gelijk een nieuwe?
idd, mag ook wel in de shredderquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:34 schreef JDude het volgende:
Al die files! Zometeen geeft Heleen de geest.
If only...quote:
Zal het niet worden denk ik , is geen vara gastquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:35 schreef greatgonzo het volgende:
Wat is dit voor ongelooflijke k*t dj, hij denkt dat hij grappig is, foute jingles, en weinig muziek..
ga me niet vertellen dat hij Dolf over gaat nemen, dan moeten we op het werk straks echt andere muziek gaan zoeken, want het wordt er niet beter op met 3FM, nu Gerard een uur minder krijgt, Giel een uur meer, en dan ook nog deze mafkees erbij...
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:34 schreef JDude het volgende:
Al die files! Zometeen geeft Heleen de geest.
Dit ligt niet zozeer aan de DJ, maar aan het format van LiA. Zoals Michiel al eens schreef: het is niet zo makkelijk om twee uur lang op commando grappig te zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:35 schreef greatgonzo het volgende:
Wat is dit voor ongelooflijke k*t dj, hij denkt dat hij grappig is, foute jingles, en weinig muziek..
ga me niet vertellen dat hij Dolf over gaat nemen, dan moeten we op het werk straks echt andere muziek gaan zoeken, want het wordt er niet beter op met 3FM, nu Gerard een uur minder krijgt, Giel een uur meer, en dan ook nog deze mafkees erbij...
Michiel heeft ook zwaar mindere uitzendingen gehadquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:40 schreef greatgonzo het volgende:
waarom is LiA met Michiel wel leuk dan, deze dj is gewoon niet grappig...
vond het met Michiel erg wisselvallig anders.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:40 schreef greatgonzo het volgende:
waarom is LiA met Michiel wel leuk dan, deze dj is gewoon niet grappig...
zou mij niets verbazen als een andere omroep dit blok gaat overnemen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het is beetje afhankelijk welke omroep tussen 12-2 mag gaan zitten
Giel is ook Vara
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |