Ik heb gisteren een klein stukjes gezien voordat ik naar het RTL nieuws ging kijken. Vond het compleet waardeloos, want wat heb je er nou aan, of wat voor inhoud geeft het nou als je mensen op een markt zomaar gaat interviewen voor wie het ''bloemetje'' bestemd is?!quote:Voor wie is dat prachtige boeket bestemd en wat is het verhaal achter de bloemen?
Dat is de kernvraag die Nicolette van Dam en Winston Gerschtanowitz vanaf maandag 30 juni in het nieuwe RTL 4-programma De Bloemenstal stellen aan de diverse klanten van bloemenstallen door heel Nederland.
In dit human interest programma gaan Nicolette en Winston op zoek naar levensverhalen achter het geven van een bos bloemen.
Maar toch een vrij succesvol bedrijf. Desondanks denk ik niet dat alle tv zenders hierop wachten op low budget producties.quote:Waarom moeilijk doen als het Simpel kan?
Simpel Media (2005) is een onafhankelijk productiebedrijf dat zich richt op de ontwikkeling, productie, en (internationale) verkoop van televisieprogramma’s en -formats.
Succesvolle programma’s als ‘het Mooiste Meisje van de Klas’ en ‘de Bouwers’ zijn door Simpel Media geproduceerd. Tevens is het bedrijf binnen Europa één van de grootste producenten van programma’s over het meest bekeken en populairste kaartspel ter wereld; poker.
Simpel Media bedient zowel publieke als commerciële televisiezenders. Ook vindt een groeiend aantal corporate klanten en verschillende charitatieve instellingen de weg naar Simpel, vanwege de directe, no nonsense aanpak en de schat aan ervaring en kwaliteit.
Naast de hoofdvestiging in Amsterdam heeft Simpel Media een dochteronderneming in België en produceert het vanuit een samenwerkingsverband in Polen.
Dat worden alle programma's van RTL volgens mij.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:56 schreef F04 het volgende:
Het programma word geproduceerd door Simpel Productions.
Ach hij denkt, als ik de letters waarvan ik het niet zeker weet er 2 keer in zet is in ieder geval 1 van de letters goed.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
leer eerst es haar naam correct te typen
Ik kijk het ook wel eens, gewoon omdat ik er niet over uit kan hoe STOM dat programma isquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:51 schreef F04 het volgende:
Ik heb gisteren een klein stukjes gezien voordat ik naar het RTL nieuws ging kijken. Vond het compleet waardeloos, want wat heb je er nou aan, of wat voor inhoud geeft het nou als je mensen op een markt zomaar gaat interviewen voor wie het ''bloemetje'' bestemd is?!
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:04 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik kijk het ook wel eens, gewoon omdat ik er niet over uit kan hoe STOM dat programma is"Mevrouw voor wie is deze mooie bos bloemen?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |