abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60338437
quote:
Voor wie is dat prachtige boeket bestemd en wat is het verhaal achter de bloemen?

Dat is de kernvraag die Nicolette van Dam en Winston Gerschtanowitz vanaf maandag 30 juni in het nieuwe RTL 4-programma De Bloemenstal stellen aan de diverse klanten van bloemenstallen door heel Nederland.

In dit human interest programma gaan Nicolette en Winston op zoek naar levensverhalen achter het geven van een bos bloemen.
Ik heb gisteren een klein stukjes gezien voordat ik naar het RTL nieuws ging kijken. Vond het compleet waardeloos, want wat heb je er nou aan, of wat voor inhoud geeft het nou als je mensen op een markt zomaar gaat interviewen voor wie het ''bloemetje'' bestemd is?!
pi_60338464
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:53:53 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_60338495
Human interest.

De enige interest die er is eigenlijk. Waarom denk je dat een programma als Man bijt Hond zo populair is? Ook allemaal Human Interest.

Alleen nerds zijn geïnteresseerd in andere zaken, zoals de bandbreedte van de nieuwste versie USB-sticks en dergelijke.
The End Times are wild
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:54:12 #4
109577 2609
Paris (L)
pi_60338500
niccollette van dam
pi_60338560
Het programma word geproduceerd door Simpel media.

http://www.rtl.nl/programma/debloemenstal/

quote:
Waarom moeilijk doen als het Simpel kan?
Simpel Media (2005) is een onafhankelijk productiebedrijf dat zich richt op de ontwikkeling, productie, en (internationale) verkoop van televisieprogramma’s en -formats.

Succesvolle programma’s als ‘het Mooiste Meisje van de Klas’ en ‘de Bouwers’ zijn door Simpel Media geproduceerd. Tevens is het bedrijf binnen Europa één van de grootste producenten van programma’s over het meest bekeken en populairste kaartspel ter wereld; poker.

Simpel Media bedient zowel publieke als commerciële televisiezenders. Ook vindt een groeiend aantal corporate klanten en verschillende charitatieve instellingen de weg naar Simpel, vanwege de directe, no nonsense aanpak en de schat aan ervaring en kwaliteit.

Naast de hoofdvestiging in Amsterdam heeft Simpel Media een dochteronderneming in België en produceert het vanuit een samenwerkingsverband in Polen.
Maar toch een vrij succesvol bedrijf. Desondanks denk ik niet dat alle tv zenders hierop wachten op low budget producties.
pi_60338579
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 11:54 schreef 2609 het volgende:
niccollette van dam
leer eerst es haar naam correct te typen
pi_60338592
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 11:56 schreef F04 het volgende:
Het programma word geproduceerd door Simpel Productions.
Dat worden alle programma's van RTL volgens mij. Wat een bagger maken die.

Met name de "Help mijn man ..." reeks. Simpeler kan het gewoon niet.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60338610
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 11:56 schreef -moppie- het volgende:

[..]

leer eerst es haar naam correct te typen
Ach hij denkt, als ik de letters waarvan ik het niet zeker weet er 2 keer in zet is in ieder geval 1 van de letters goed.
pi_60338736
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 11:51 schreef F04 het volgende:

Ik heb gisteren een klein stukjes gezien voordat ik naar het RTL nieuws ging kijken. Vond het compleet waardeloos, want wat heb je er nou aan, of wat voor inhoud geeft het nou als je mensen op een markt zomaar gaat interviewen voor wie het ''bloemetje'' bestemd is?!
Ik kijk het ook wel eens, gewoon omdat ik er niet over uit kan hoe STOM dat programma is "Mevrouw voor wie is deze mooie bos bloemen?"
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:20:26 #10
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_60339115
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 12:04 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ik kijk het ook wel eens, gewoon omdat ik er niet over uit kan hoe STOM dat programma is "Mevrouw voor wie is deze mooie bos bloemen?"

Helemaal mee eens
It's about being boss, not being the boss...
pi_60339265
MY GOD wie heeft dat verzonnen

Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 interessant verhaal achter zit.

"Voor in m'n huis"
"Oma is dood"
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:29:55 #12
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_60339283
Ik vind het nu al een kut programma.

Maar dit concept kunnen ze natuurlijk wel weer eindeloos leegmelken: Bij de supermarkt, bij het reisbureau, in de sexshop, etc.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:31:18 #13
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60339303
Kut programma
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:35:26 #14
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_60339393
Ja kan best zijn kut programma maar massa's Hollanders zullen wel weer voor de buis gaan zitten om naar deze pulp te kijken en de volgende dag er over te kunnen roddelen op het werk.
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_60340092
1: Wat een kutnaam voor een programma
2: Dat wijf met haar paardenhoofd meent dat ze verschrikkelijk lekker is ->
3: Ik heb 5 minuten gekeken, gaan ze wat babbelen met oude taarten op een markt. Moet ik daarvoor de TV aanzetten, kan ik net zo goed naar de weekmarkt hier in Rmond gaan.
4: Kutconcept.
5: Het is wachten op het programma: In de wachtrij. Waarin John Williams en Daphne Bunskoek in de rij van een willekeurige supermarkt gaan staan om mensen in hun winkelwagentje te kijken.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')