Na het eten wil ik nog weleens onderuit gezakt voor de buis hangen om alles even lekker te laten zakken. Veel boeiends is er dan niet te zien maar 'Wie is de chef' op RTL4 is altijd wel geinig om naar te kijken. Tot zover nog geen klacht, af en toe een beetje rare figuren bij dat programma maar dat is wel vermaak.
Maar daarna volgt een programma genaamd 'De bloemenstal'. Het concept van dit programma is als volgt; Nicolette van Dam en Winston garenaamovic lopen over een aantal bloemenmarkten verspreid over Nederland en daar vragen ze aan mensen die een bossie blommen kopen waar die blommen voor zijn.
Dat is het.. dat is het concept. RTL-losers die mensen op straat gaan lastigvallen. Daarnaast is interviewen een vak apart en totaal niet hetzelfde als presenteren en dat is ook duidelijk te merken aan hun gesprekjes. Vandaag viel Nicolette een vrouw lastig die meerdere malen aan gaf liever niet te vertellen voor wie de blommen waren, met genoeg hints liet ze doorschemeren dat het om een dierbaar persoon ging die overleden was. Toch was het voor de blonde troela niet duidelijk genoeg en moest ze nog even vragen of het om iemand ging die overleden was. En daarna wilde ze nog weten wie het was. En daarna hoe het gebeurd was. Terwijl die vrouw al heel duidelijk aan gaf dat ze daar niet over wilde praten. Uiteindelijk fietste ze ook weg maar ze had die doos wel ff een tets mogen verkopen imho.
Verder vind ik het werkelijk een onbegrijpelijk programma en kan me niet voorstellen dat mensen serieus
denken na het zien van een aflevering: 'Nou, dat was leuk! Morgen maar weer kijken!'
Samenvatting (voor de luie lezers): Bloemenstal, RTL4 programma, retekut. Nicolette, domme slet.
It's about being boss, not being the boss...