Probeer de boerderij eens....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:53 schreef Knekwurst het volgende:
welk bedrijf werk je?ik wil ook chicks gek!
Nee hoor, sterke uitstralingquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:01 schreef Apokalypse het volgende:
[..]
Klinkt als een slechte relatieprofiel inderdaad.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:54 schreef vliegtuigjevouwen.nl het volgende:
[..]
Probeer de boerderij eens....
sorry, maar met die kleinzerigheid kom je er niet, vrouwen willen echte mannen daarom hangen ze vaak bij mij * slecht gejatte lyricquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:06 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
en ik bashte je nog niet eens..
ik ga alweer hoor
stombo
Politieke propogandaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:13 schreef vliegtuigjevouwen.nl het volgende:
[..]
Conclusie, overheidsinstelling
Viva is commercieel bedrijf
opendquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:51 schreef thloreg het volgende:
Grappig, iemand die opend met " goed uitziende man " is op FOK! vragen om een regelrechte fatwah bash van de goonies op FOK!
Dat was ook vast niet expresquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:29 schreef vliegtuigjevouwen.nl het volgende:
[..]
Eindelijk een spellingsfoutcontrole bij iemand anders
Of bij de Tinaquote:
Hoeveelste grap?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:21 schreef Dickbride het volgende:
Je klacht is dat je samenwerkt met een MILF en zij jou niet wil doen?
cursus pr0n voor beginnende polen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:05 schreef vliegtuigjevouwen.nl het volgende:
[..]
Dat jij nou alleen maar graftakken met een kronkel in hun kop tegenkomt
Ik heb hier 18 t/m 25 jarige mokkels bij me werk in zomerkleding die vrolijk zijn dat ze werk hebben/ cursus komen volgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |