Was ik dus gisteren met mijn Amerikaanse vriendin in een museum in Amsterdam. Natuurlijk om haar wat bij te leren over de Nederlandse kunst en cultuur! En wat is nu een betere plaats dan in een Amsterdams Museum?! Juist, dus ik dat chickie meegenomen. Nu moet ik je vertellen dat het vrouwke in kwestie een mooi voorbeeld is uit de natuur. Niet te groot, om en nabij de 1.65 denk ik. Blond, de juiste vormen op de juiste plaatsen en Amerikaans; dus niet al te slim, de ideale combinatie voor wat goede neuqsex.
Afijn, wij in dat museum. Terwijl ik haar een beetje te imponeren met mijn kunst "kennis" zie ik daar zo'n beveiligingsmannetje. Ja, echt zo'n schriel pauper excuus van een man die daar zijn vakantie aan het verpesten is. Nouja ze zullen waarschijnlijk geen beter personeel kunnen vinden in deze zomermaanden. Ware het niet dat hij wel erg geïnteresseerd was in mijn Amerikaanse. Zo geïnteresseerd dat hij, naast wat frituurvet dat op zijn gezicht te vinden was, wat kwijl uit zijn mond lopen. Echt Gadverdamme!

. Bovendien spotte ik nog, wat het best omschreven kan worden als een bubbeltje in zijn broek, waarschijnlijk gevormd door een zijn Takeru Kobayashi hotdog.
Nouja gelukkig zag het chickie hem niet staan. Maar toen we eenmaal in een andere zaal stonden stond die geilaard er weer!

. En nu moest die geile slet van me naar de WC, voordat ik het wist liep ze naar hem toe om te vragen waar ze het toilet kon vinden. Dus zij netjes vragen waar ze even lekker kon schijten; doet die vent zijn mond open... DAMN wat een putlucht

. Net of hij het dierlijk vet van gisteren nog aan het herkauwen was... En of dat nog niet genoeg was ging hij ook nog eens interessant doen, gangster als ie is, met zijn telefoon. Dus hij flitst die 3310 uit zijn zak en laat even snel een foto zien van wat het meest leek op een in de magnetron opgewarmde dampende drol.
Dus mijn lekkere Amerikaanse chickie voelde opeens haar maagzuur op komen borrelen en rende snel naar de plee. Daar zat ik dan, lekkere chick met een beerput lucht uit haar mond. Nouja dan hoeft het niet meer hoor!

Klacht 1: Vieze beveiligingsmannetjes
Klacht 2: Lekkere Amerikaanse met putlucht

Klacht 3: Geen kans meer op geile neuqsex
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past