what you say?quote:
Doe maar biertaartquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
what you say?
someone set us up the bomb!
Ken uw klassiekers!quote:
quote:
Nou... je moet b.v bij Droxz niet in de buurt komen met een heli, of een auto of... ask Beller en WLquote:
Jaja, daar istie!quote:
Somebody explain please?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou... je moet b.v bij Droxz niet in de buurt komen met een heli, of een auto of... ask Beller en WL
met GTAquote:
Don't get me started...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou... je moet b.v bij Droxz niet in de buurt komen met een heli, of een auto of... ask Beller en WL
Portalquote:
Oooh ja wacht ff, ik weet het al weerquote:
Ej lui figuur, heb je nou al een headset?quote:
GTA 4 Onlinequote:
Pwndquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GTA 4 Online
Ik vlieg rond in mijn chopper, minding my own business.
Droxz rent rond op straat, ziet mij vliegen
En komt tot de conclusie dat ik binnen zijn bereik ben
Een flits is wat volgt... vervolgens een explosie. Resultaat = Chopper weg, Droxz blij
zeg over die capriolen van jou zullen we het maar niet hebben zeg.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GTA 4 Online
Een flits is wat volgt... vervolgens een explosie. Resultaat = Chopper weg, Droxz blij
Ken je klassiekersquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GTA 4 Online
Ja!! Alleen nog niet aangesloten enzo op de PS3quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej lui figuur, heb je nou al een headset?![]()
Ik vond het ook altijd wel geinig als jullie met zijn 2en smeris stonden af te schieten...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg over die capriolen van jou zullen we het maar niet hebben zeg.
* Dr.Droxz beld krant, Beller heeft een headset!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja!! Alleen nog niet aangesloten enzo op de PS3
nu komen de leuke verhalenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:17 schreef Sgele het volgende:
Haha geweldig ditPlease continue!
* Sgele pakt een bak popcorn
Proost jochiequote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:18 schreef tripack het volgende:
[..]
nu komen de leuke verhalen
* tripack geeft sgele wat te drinken
Dude wat? Ik zag je lopen op de snelweg en ik dacht... ik ben er nu toch met mijn chopper... laat ik even langs vliegenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg over die capriolen van jou zullen we het maar niet hebben zeg.
Ik rij veilig of ik rij nietquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vond het ook altijd wel geinig als jullie met zijn 2en smeris stonden af te schieten...
* Dr.Droxz kijkt toe, en schiet een rocket tussen WL & Beller in
Inderdaad Beller, heb jij je rijbewijs bij een een doosje condooms gekregen ofzo?
ok , als jij me even verteld WAT ik aan moet sluiten hahaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz beld krant, Beller heeft een headset!
Aansluiten die meuk, en jij ook WL!
THEH ROXZORZ!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz beld krant, Beller heeft een headset!
Aansluiten die meuk, en jij ook WL!
Headset voor de PS3quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok , als jij me even verteld WAT ik aan moet sluiten haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |