Ja lekker!quote:
Jeweetsch!quote:
Mooix! Ik heb dus een vrijgeleide om alles te doenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jeweetsch!
Ik ga maar even wat doen ofzo..
Kom straks nog wel ff kwallen enzo![]()
Rustig aan daar he! Doe geen dingen die ik ook niet doe enzo
dus we mogen niet werken van jouw ??quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jeweetsch!
Ik ga maar even wat doen ofzo..
Kom straks nog wel ff kwallen enzo![]()
Rustig aan daar he! Doe geen dingen die ik ook niet doe enzo
Drink jij je pleur maar, dan neem ik een kopje koffiequote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:45 schreef 907 het volgende:
Goedemorgen!
* 907 schenkt een bakkie pleur voor iedereen die wil in het GRTDOJW-topic
Nikon D40 matteriaalquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:53 schreef 907 het volgende:
Moguh WL
Je foto`s die je gister had geplaatst zagen er goed uit!
Meuning WLquote:
Mijn vraag blijft staan, en jij blijft hem maar ontwijken...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:03 schreef DonGuido het volgende:
* DonGuido slurpt aan zijn cactusvruchten thee!
Wat een lekkere ochtendzon zeg, ongekend
ben benieuwd of we daar ooit een antwoord op krijgen..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn vraag blijft staan, en jij blijft hem maar ontwijken...
Waarom blijf je doorgaan met je cactus ongein terwijl iedereen aangeeft dat je hiermee moet stoppen
Ontwijken en gewoon een titanium plaat voor z'n hoofd hebbenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:12 schreef tripack het volgende:
[..]
ben benieuwd of we daar ooit een antwoord op krijgen..
ongekend! zo'n harde plaat heb ik nog nooit gezien... mja hij zal wel een erg eenzaam leven hebben met alleen zijn cactussenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ontwijken en gewoon een titanium plaat voor z'n hoofd hebben
FAIL!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Goede morgen!
Ik kom sinds gisteren niet meer op fok! krijg rare foutmeldingen.
Nu via 1 of andere rare proxy server, en ik kan er wel op ?!
morge Droxzquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Goede morgen!
Ik kom sinds gisteren niet meer op fok! krijg rare foutmeldingen.
Nu via 1 of andere rare proxy server, en ik kan er wel op ?!
Boeit me alleen geen ene reet, ik vind hem gewoon ronduit irritantquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:15 schreef tripack het volgende:
[..]
ongekend! zo'n harde plaat heb ik nog nooit gezien... mja hij zal wel een erg eenzaam leven hebben met alleen zijn cactussen
Niet kunnen Fok!en... LIEK OMGquote:
Ik zit thuis?!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:18 schreef 907 het volgende:
Moguh Droxz
Misschien ligt dat aan de DNS-server op je werk o.i.d? Hier werkt het in elk geval wel goed
Thuis heeft hij die problemen ookquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:18 schreef 907 het volgende:
Moguh Droxz
Misschien ligt dat aan de DNS-server op je werk o.i.d? Hier werkt het in elk geval wel goed
Zit ie ook in Boekarest danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |