Ja tuurlijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:29 schreef Debsterr het volgende:
Erasmo, zal ik van jouw foto's degene die ik het mooist vind nog hier plaatsen? Kan de rest zo ook zien.
Alien Skin Exposurequote:Op maandag 11 augustus 2008 22:26 schreef kvdv het volgende:
Die Tri-X omzetting is lekker Erasmo! Volgende keer wel ff je Heliosje meenemen!
Of je gaat gewoon echt filmschieten![]()
Zenith lijkt me niet echt handig voor dit soort shoots... beetje onhandige belichtingsmeter. Nouja hij werkt wel, maar niet zo snelquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Alien Skin Exposure
Ik was inderdaad van plan om de Zenith met Helios mee te nemen alleen wou het filmladen die morgen niet lukken(nog steeds niet eigenlijk)
Misschien gaat de Mamiya wel mee de volgende keer
Ieder z'n mening, toch?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:24 schreef prupke het volgende:
@debsterr : Je bent echt een mooie meid hoor daar niet van, maar dat stukkie ijzer door je lip... dat is echt zonde ...
voor dat iemand uit zijn vel springt over deze opmerking : Dat vind IK er van
Die is errug bravo!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:25 schreef Debsterr het volgende:
Foto's die Erasmo van mij gemaakt heeft en die ik tof vind.
kiebuske is heel druk met vanalles behalve fotografie, da's alles wat ik weet. Misschien nog ff geduld?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:05 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik wacht nog steeds op wat foto's / een berichtje van kwiebuske. Iemand een idee waar hij uithangt?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Overigens mis ik volgens mij nog een heleboel foto's. Van Didot en Erasmo heb ik alles gehad, maar verder zijn er ook nog wel plaatjes van mij geschoten. En daar heb ik vrijwel nog niets van gezien.
Ik neem vanavond even per MSN contact met jullie beiden op.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:58 schreef -Trinity- het volgende:
Same here. Ik mis nog een berg voor mijn gevoel.
Coolquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[..]
Ik neem vanavond even per MSN contact met jullie beiden op.
Ik zal vanavond even twee fotos naar je mailen die IK van je gemaakt had. En dan zal ik ook eens even uitzoeken wat ik nou eigenlijk wel en niet on line mocht zetten.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:03 schreef Blind_Guardian het volgende:
*Kick*
Al meer dan een maand verder en nog steeds geen foto of post van kwiebuske gezien, heb ook geen contactinfo van hem. Ik wil nou toch wel eens die leuke foto's zien / hebben die van mij + vriendin zijn gemaakt
, misschien even mailen.
Dankquote:Op zondag 7 september 2008 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Hebben de fotografen geen e-mailadres in hun profiel staan?
Kwiebuske bijvoorbeeld wel [ afbeelding ], misschien even mailen.
Sta d'r niet eens tussen, maar blijf 't wel mooie foto's vinden hoorquote:Op zondag 7 september 2008 14:10 schreef -Marjo- het volgende:
Hier staan een aantal foto's gemaakt door mij:
http://www.woeiii.nl/FOK/Apeldoorn/
Maar die heb ik al ergens gepost hier...
De mijne had je niet geleend, maar ik heb wel altijd een tweede camera bij me. Help me volgende keer maar even herinneren.quote:Op zondag 7 september 2008 17:54 schreef Debsterr het volgende:
Ik weet trouwens niet meer van wie ik de camera allemaal geleend heb om 1 van de andere modellen te shooten, maar mag ik die foto's misschien hebben, in onbewerkte toestand? Dan kan ik weer wat uurtjes klooien met PS.
Hey, dat was ik geloof ikquote:Op zondag 7 september 2008 17:54 schreef Debsterr het volgende:
Ik weet trouwens niet meer van wie ik de camera allemaal geleend heb om 1 van de andere modellen te shooten, maar mag ik die foto's misschien hebben, in onbewerkte toestand? Dan kan ik weer wat uurtjes klooien met PS.
Klopt, maar ik heb van nog iemand de camera geleend.. en daarvan weet ik het niet meer wie dat wasquote:Op maandag 8 september 2008 00:58 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Hey, dat was ik geloof ikHeb ze even opgezocht (gelukkig heb ik ze bewaard) Als je me even je adres PM't zorg ik dat ze op cd naar je toekomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |