Ik snap de gedachte achter het idee, maar ik bedank beleefd voor het aanbod.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:12 schreef RonaldV het volgende:
Ow, trouwens: met HM-II ben ik bezig om een on-line album te maken van alle fotografen en hun modellen. Fotografen kunnen hun fotos per zip aanleveren op mijn MSN, dan zet ik ze er op. Vanaf zondagavond kun je ze naar HM-II sturen, want dan ben ik op vakantie. Als de eerste fotos er staan zal ik de link bekend maken aan fotografen en modellen. HM-II moet daarna maar aangeven of de bandbreedte op zijn server voldoende is om het daarna ook hier te posten.
Edit: "lekker nederlands" gecorrigeerd
De gedachte is aangevuld (zie mijn eerdere post). Het zou leuk zijn als je toch fotos aan het album zou willen toevoegen, zodat we nieuwelingen in de toekomst wat kunnen laten zien van eerdere meets.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:31 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Ik snap de gedachte achter het idee, maar ik bedank beleefd voor het aanbod.
PM mij maar, dan zorg ik dat het bij ze terechtkomt. Ik denk dat dat een tikje sneller gaat dan dat je ze zelf pmt, aangezien het nog wennen is aan de interface van fok! en hoe het werkt enzoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:20 schreef Ernst. het volgende:
De foto's komen ergens volgende week, ben net thuis. Helaas heb ik niet van alle modellen hun mailadres, om zo de foto's op te kunnen sturen. Trinity, ik begrijp dat het via je gaat?
lepklep defect, fotos staan nog op kaartjequote:Op woensdag 30 juli 2008 14:10 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb de voorselectie nog niet eens klaar
Klopt, de gevraagde aanhang was de mijne voor die dagquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:01 schreef Fuer_Grissa_ost_Drauka het volgende:
[..]
Uhm... as far as I know was mijn volledige aanhang tot het einde toe aanwezig![]()
Bij foto 6 dacht ik even dat er aliens achter der hoofd zatenquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:45 schreef EchnaDarr het volgende:
En weer een paar:
ED05
[ afbeelding ]
ED06
[ afbeelding ]
ED07
[ afbeelding ]
Als ik goed kijk, lijkt het alsof er wat bikinibandjes zijn weggeshopt... ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:22 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat Debsterr daar een bikini aanhad...
Was een bikini zonder bandjes als ik me goed herinner. Dus alleen zo'n band om d'r rug heen waardoor de foto iets anders suggereertquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als ik goed kijk, lijkt het alsof er wat bikinibandjes zijn weggeshopt... ?
Je hebt gelijk!quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:29 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Was een bikini zonder bandjes als ik me goed herinner. Dus alleen zo'n band om d'r rug heen waardoor de foto iets anders suggereert. (En let niet op mijn benaming van die dingen, ken de echte naam van zo'n ding niet
).
@Marjo: Dank je, mooie selectie
Echt wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Volgens mij is er nog niets geplanned. Maar er is vast wel iemand die iets wil organiseren voor eind september. hintquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:11 schreef Netstorm het volgende:
laatste vind ik wel leuk
Wanneer is de volgende meet? heb nog wat foto's van mezelf nodig
Mooie lichtval. Vind alleen dat je net iets teveel ruimte links hebt laten zitten.quote:
What evahquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:51 schreef Erasmo het volgende:
Die tunnel was wel zo kut om in te fotograferen![]()
[ afbeelding ]
CD-tje is onderweg btwquote:
Koop dan een goeie flitsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:51 schreef Erasmo het volgende:
Die tunnel was wel zo kut om in te fotograferen![]()
Die heeft wel wat jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
CD-tje is onderweg btwBezwaar als ik er een paar ook op mijn Flickr gooi?
Deze ben ik ook wel content mee, heeft wel wat filmachtigs:
[ afbeelding ]
En dan niet filmpjesfilm maar wittedoekfilm he
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:16 schreef Erasmo het volgende:
Bezwaar als ik er een paar ook op mijn Flickr gooi?
Oh sorry, over heen gelezenquote:
Ieder natuurlijk zijn eigen mening, maar ik vind deze helemaal niet mooiquote:
Eensquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:19 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ieder natuurlijk zijn eigen mening, maar ik vind deze helemaal niet mooi. Ze kijkt niet bepaald vrolijk en om eerlijk te zijn komen de benen ook niet voordelig uit.
Ik vind de foto waar het nu over gaat gewoon zonde vergeleken met de rest. Een hartstikke leuk model, wat zowel poserend als spontaan goed op de foto komt, en daar doet deze foto mijn inziens afbreuk aan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:23 schreef rian88 het volgende:
niet omdat het mijn vriendin is maar ik vind de foto persoonlijk echt onwijs stoer.. en sinds wanneer moet iedereen broodje mager zijn die net onslagen zijn uit de anorexia clinic om zo op de foto te kunnen. ook vrouwen met wat meer rondingen moeten zo op de foto kunnen staan. en ik neem aan dat als de fotograaf hem echt lelijk had gevonden hij deze foto ook niet had geplaatst.ik vind het zeer negatief. al geef je dan opbouwende kritiek dan zou ze er nog wat mee kunnen.
Ermm, sorry.. maar hadden we het hier wel over?quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:23 schreef rian88 het volgende:
niet omdat het mijn vriendin is maar ik vind de foto persoonlijk echt onwijs stoer.. en sinds wanneer moet iedereen broodje mager zijn die net onslagen zijn uit de anorexia clinic om zo op de foto te kunnen. ook vrouwen met wat meer rondingen moeten zo op de foto kunnen staan. en ik neem aan dat als de fotograaf hem echt lelijk had gevonden hij deze foto ook niet had geplaatst.ik vind het zeer negatief. al geef je dan opbouwende kritiek dan zou ze er nog wat mee kunnen.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:39 schreef -Trinity- het volgende:
Mja, ik moet het er wel mee eens zijn, eigenlijk. Opbouwend verwoord: het water snijdt de benen af en optisch gezien creëer je dan kortere benen. Het model kan dat hebben, maar misschien was lager water handiger geweest, vooral omdat je naar beneden een plaatje schiet (maakt alles sowieso kleiner/korter voor mijn gevoel). En over het algemeen worden langere benen toch mooier gevonden.
En de zonnebril, tja. Het eerste waar je naar kijkt op een foto zijn over het algemeen de ogen en een blik kan heel bepalend zijn. In een close-up kan een zonnebril een foto maken (vooral glamour shoots, fashion editorials etc), maar in een full-body-shot zoals deze geeft de zonnebril (en dus de afwezigheid van de ogen) een beetje een statisch effect, omdat je niet weet waar ze naar kijkt en hoe.
Maar dat is puur mijn gevoel. Heeft ook verders niks te maken met het model of de fotograaf, maar puur hoe de foto is uitgepakt imo.
Wist/weet niet hoe ik het anders moet noemenquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:56 schreef Netstorm het volgende:
Ben het met je eens over de zonnebril.. vind het meer iets voor foto's puur gericht op het gezicht in plaats van 'full body' shots
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |