Welke maat wel? 3 mm verschil bv. is nog wel te overbruggen met de adapterringen die ik heb.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:28 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb hier nog wel een 28mm liggen maar niet in die filtermaat helaas.
Moet ik even kijken, heb vanavond antwoord voor jequote:Op woensdag 19 november 2008 13:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Welke maat wel? 3 mm verschil bv. is nog wel te overbruggen met de adapterringen die ik heb.
Wat ik hier nog voor je heb liggen is een Auto Chinon f/2.8 28mm met een filtermaat van 49 mmquote:Op woensdag 19 november 2008 13:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Welke maat wel? 3 mm verschil bv. is nog wel te overbruggen met de adapterringen die ik heb.
Helaas, dat gaat niet lukken. Dank voor het aanbodquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat ik hier nog voor je heb liggen is een Auto Chinon f/2.8 28mm met een filtermaat van 49 mm
Ik denk dat er vrij weinig te vinden is met een grotere filtermaat in het groothoeksegment. En wat er te vinden is zal behoorlijk lichtsterk en ook duur zijnquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Helaas, dat gaat niet lukken. Dank voor het aanbod
Nog steeds te koop, voor 7,50 mag hij meegenomen wordenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:15 schreef Erasmo het volgende:
Laten we beginnen met de Helios 44 58mm f/2.0. Geen lensdop voor, wel een lensdop achter maar die past matig. Glas zelf is goed, zit tevens een uv-filter bij. Bied maar wat
[ afbeelding ]
(plaatje is slechts ter illustratie, het is dus niet de lens zelf)
Even offtopic.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nog steeds te koop, voor 7,50 mag hij meegenomen worden
Hier bevindt zich een link naar een aantal foto's op Flickr die met de Helios zijn gemaakt.
Donequote:Op zaterdag 22 november 2008 21:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Even offtopic.
Zou jij je adres nog een keer kunnen PM'en? Ik heb hier nog iets staan voor je.
Zo een heb ik hier nog werkeloos liggen. Bijna ongebruikt, in doos, met handleiding, 3 kleuren filters en een groothoekadapter.quote:Op zondag 23 november 2008 00:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Done
Ik ben trouwens nog op zoek naar flitser, merk maakt niet uit maar hij moet wel handmatig in te stellen zijn
Hmmm, ik heb er batterijen in gedaan, en hij flits nog wel.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:28 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Zo een heb ik hier nog werkeloos liggen. Bijna ongebruikt, in doos, met handleiding, 3 kleuren filters en een groothoekadapter.
Ik zal er trouwens straks even batterijen in kiepen en testen of hij nog wel flitst.![]()
Nee dat kan ik dan weer net niet gebruikenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:40 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb er batterijen in gedaan, en hij flits nog wel.Maar wel aan een stuk door.
![]()
Hij laadt op, flitst vanzelf, laadt op, flitst vanzelf, enzovoort, tot de batterijen leeg zijn.
Hmmm, ik denk dat hij weer even moest wennen aan dat hij weer moet werken, nu werkt hij wel zoals het hoort.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |