Ik heb een tijdje geleden een andere lens aangeschaft voor mijn D80 en nu is de oorspronkelijke lens een weeskindje geworden.
Het is een
Nikon 18-70mm F3.5-4.5 G ED.
Ik wil die wel ruilen tegen een tele-zoomlens, bijvoorbeeld een
Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6 en dan leg ik er nog wel wat bij ter compensatie. Een eenvoudigere lens ruilen kan ook. Een lens met vast brandpunt van bijvoorbeeld
35mm is ook mogelijk.
Eventueel anders nog interessant: Alles wat op/aan een D80 kan. Afstandsbediening, voeding, accu, batterygrip, snelle en grote SD kaarten.
Verder nog te ruil of ter overname:
1. Braun Staafflitser uit het analoge tijdperk met jack aansluiting. Kop zowel horizontaal als verticaal draaibaar. Werkt op 4 penlites en is in goed, werkende staat. Type 370 BVC met flitsmeting.
![]()
2. Philips Elektronenflitser Type flash P526TC. Ook hier weer een elektronische flitser die op 4 penlites zijn werk doet. Ook met flitsmeting, alleen hier is het een on-camera model via hot-shoe of jack. De Philips is in nieuwstaat, compleet met doos en gebruiksaanwijzing.
![]()
![]()
3. Mammut tasje voor compactcamera, zwart. Nieuwstaat, past een powershot A50 in. Kun je aan je riem of schouder dragen.
[ Bericht 7% gewijzigd door Osramp op 30-09-2008 22:52:12 ]