Omdat het hier anders alleen maar zich ligt te vervelen heb ik in de aanbieding:
- een Nikon FM2 body. De batterijen zijn op, maar verder werkt hij prima. Inclusief bedienungsanleitung (import uit Duitsland dus).
- een Nikon F301 body, werkend. Inclusief Nederlandse handleiding.
- Een Tokina 28-70 mm f3.5-4.54 zoomlens. Doordat de tape van de twee ringen van het scherpstellen verouderd is moet dit opnieuw geplakt worden, verder in orde. Inclusief 52mm (UV?)-filter. Inclusief alle doppen.
- Een Tokina 28-70 mm f4 zoomlens. Werkend, inclusief 62 mm UV-filter en achterdop. Lensdop mist helaas.
- Een E-serie 135 mm f2.8 lens, compleet met alle doppen. Zit in een Tatonka foudraal dat er netjes omheen past.
- Een Vivitar 200 mm f3.5 lens, helaas zonder achterdop. Zit wel een zacht foudraal bij.
- Een Tokina 2x converter. Hier missen de doppen van.
- Een Miranda flitser, type 700 CD, inclusief handleiding en doos. Hij is geschikt voor de meeste Olympus, Canon A serie, Pentax, Chinon 4 + 5 serie en Minolta camera's. Het is er eentje uit het analoge tijdperk.
Ruilmateriaal: een financiële bijdrage aan ander fotomateriaal. Voor de body's vraag ik ¤ 40, en ik denk dat ¤ 15 voor de Tokina 28-70 mm f3.5-4.54 en ¤ 20 voor de rest van het glaswerk wel redelijk is. Voor de flitser heb ik ¤ 15 in gedachten.
Voor alles in één keer heb ik ¤ 130 in gedachten, dan doe ik er wat Cokin speelgoed en een autentieke tas bij.
Alles ziet er zo goed als nieuw uit, slechts hier en daar zijn wat lichte gebruiksporen.
Met de body's is relatief weinig gefotografeerd.
De 200 mm en de converter zitten momenteel op een body, daar kon en kan geen stof in komen.
Zodra ik nog doppen vind worden die uiteraard nog toegevoegd.
Foto's van de body's en lenzen kunnen zonder probleem gemaakt worden.
Testen en betasten bij interesse is uiteraard mogelijk, in 's-Hertogenbsoch.
[ Bericht 4% gewijzigd door buitenbeentje op 14-08-2008 10:27:21 ]
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off