abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75567932
Als je een wapenvergunning hebt, kan je dan wel gewoon de airsoft replicas in huis hebben? :-)
  zondag 13 december 2009 @ 02:41:42 #27
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75569256
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:15 schreef rohan-bb het volgende:
is het in duitsland ook legaal????

k wil er namelijk ook een kopen... mar k ben 12 jaar zal nog nergens mee kunnen doen of wel ?
Wat denk je zelf? Ga er over 10 jaar maar eens over nadenken ofzo...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 13 december 2009 @ 02:41:57 #28
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75569258
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:09 schreef Schieganger het volgende:
Als je een wapenvergunning hebt, kan je dan wel gewoon de airsoft replicas in huis hebben? :-)
Dat was ook mijn vraag inderdaad
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_75569269
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat was ook mijn vraag inderdaad
ja, met mijn echte wapens kan ik niet thuis schieten
pi_76568622
Ik wil ook heel graag een airsoft gun kopen, maar kheb geen auto (Wagenziek)
Maargoed, ik heb echt dagenlang op google gezocht maar alle guns worden niet in NL geleverd weet iemand van julie op welke site ik het kan kopen?

Zou ik heel blij van worden
  vrijdag 8 januari 2010 @ 16:36:23 #31
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_76568838
quote:
1: Een wapenvergunning krijg je niet zomaar.
2: Ken je de eisen waaraan je moet voldoen qua opslag etc?
3: Je weet dat je controles thuis kunt krijgen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_76572672
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:36 schreef fathank het volgende:

[..]

1: weet ik, ik moest eerst een tijd op schietles zitten en toen nog een strenge achtergrondcontrole voordat ik de vergunning kreeg.
2: ongetwijfeld want ik moet eraan voldoen ;-)
3: yup.
pi_77605798

[ Bericht 100% gewijzigd door vosje11 op 03-02-2010 20:47:21 ]
Zombies Rules;)
pi_77606020
AAH!!!! Wat heben jullie dure Sites zeg niet normaal zon wapen kost al meer dan 300' euro op mijn site zijn ze veel goedkoper hier je G36 C Met akku Oplader Reddot Draag Riem EN alle andere Sh*t en nog veel meer hier

Site zelf= http://www.der-hollander.de/

Hier je G36 C = http://www.der-hollander.de/pd1247215409.htm?defaultVariants={EOL}&categoryId=23

Ik raad deze G36 aan want mijn vriend heeft hem en heeft meer wat sommige niet hebben voor maar 50 euro
BTW Ik raad SIG-552 Aan En G3 DIe ga ik ook kopen:)
Zombies Rules;)
pi_79528812
quote:
NEE, ook dan is het niet mogelijk...., Sterker nog: Als je dan gepakt wordt, kan je ook gelijk je wapenvergunning inleveren.

Een wapenvergunning is trouwens ook geen "Algemene" vergunning. Op een wapenvergunning staat welk wapen, (met serienummer) en kaliber je op je naam hebt staan. Het is niet zo dat je dan maar vanalles in huis mag hebben. (En dus ook geen airsoft).

Houd er rekening mee dat als je gepakt wordt met een Airsoftwapen je:
- Een baan bij de overheid kan vergeten
- Een baan bij het leger kan vergeten
- Elke baan die iets meer risico vergt. beveiliger, cafébaas, het onderwijs, en noem maar op kan vergeten.
- Je geen lid meer kan worden van een schietsportvereniging.

Enzovoort enzovoort.

Ik ben zelf bestuurslid van een schietsportvereniging. Ik kom regelmatig tegen dat een nieuw (aspirant)lid geen VOG krijgt omdat hij ooit een Airsoftwapen heeft gehad. Die kan het dus gewoon vergeten, want zonder VOG wordt je op een schietbaan niet toegelaten.

Weet waar je aan begint...... (Enneuhhhh: Het echte materiaal is toch veel mooier... )
Have lot's of fun
pi_79529347
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Het heeft uiteraard alleen zin als je de schietsport werkelijk serieus wilt beoefenen. Maar: Het is een prachtige sport met mooie statische, maar ook zeer dynamische disciplines. je kan dus veel kanten op.

1: Je gaat eens informeren bij je favoriete schietsportvereniging.
2: Je meldt je aan, en vraagt een VOG aan (Verklaring gedrag, want je moet brandschoon zijn).
3: Na je aspirantperiode/ ballotage neem je deel aan de schietoefeningen, en bekwaamt je in de tak van sport.
3: Als je minimaal een jaar lid bent, minimaal 18 jaar, en goed geoefend bent, en voldoende schietbeurten hebt gemaakt, kan je een wapenvergunning voor 1 wapen aanvragen. (Na wederom een jaar kan je evt. een 2e tot 5e wapen aanvragen).

Zo'n wapen moet thuis in een goedgekeurde, verankerde kluis worden bewaard, gescheiden van de munitie. Dit wordt uiteraard bij aanvraag en naderhand regelmatig (onverwachts) gecontroleerd.

Als je een Airsoftwapen hebt gehad (Dus verboden wapenbezit), kan je het al helemaal vergeten. Andere zaken die ook hard tellen zijn: Vechtpartijtjes, alcohol in het verkeer., art.5 in het verkeer, en natuurlijk alle misdrijven.
Have lot's of fun
  maandag 26 april 2010 @ 21:34:42 #37
301007 robertmollink
g36c my little brother
pi_80743300
ej man ik heb een g36c op www.softairsektor.de echt een betrouw bare site
ik heb wel gewoon plastic gun hij si echt wel vet ook electries hoef je maar 14 jaar voor zijn

struum maar een mailtje terug op mijn e mail robertmollink@hotmail.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')