Bij een rijschool in Amersfoort. Geen airco maar dat zie je terug in zijn prijzen!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:38 schreef Tsurany het volgende:
Waarom geen auto met airco?
Waarom geen zonnebril?
Who the hell heb je rijlessen bij?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:38 schreef Tsurany het volgende:
Waarom geen auto met airco?
Waarom geen zonnebril?
Who the hell heb je rijlessen bij?
Hoe duur is een rijles?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:43 schreef right_turn het volgende:
[..]
Bij een rijschool in Amersfoort. Geen airco maar dat zie je terug in zijn prijzen!![]()
Ik was mijn zonnebril vergeten mee te nemen. Sowieso hou ik er niet van om met zonnebril te rijden. Ik heb het gevoel dat zo'n zonnebril mijn zicht beperkt.
fucking goedkoop inderdaad man!!quote:
quote:
tja, vroegahquote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:05 schreef rishi120 het volgende:
[..]
10 jaar geleden in 1998 betaalde ik 35 gulden per uur bij een bovag rijschool. En maar volhouden dat er geen inflatie is sinds de euro. Afrijden was 235 gulden per keer, gelukkig maar 2 keer gehad.
Hier 42 voor 1 uur, en is gewoon met airco, dus ik weet niet waar jij het aan merkt in de prijs :xquote:
In 2005 37euro per uurquote:
Het word alleen maar duurder.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 06:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jezus is dat zo duur. Ben ik blij dat ik nog geen rijles neem
hahahah die reclame is echt grappidquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:31 schreef 2609 het volgende:
[..]
hahahah die reclame is echt grappid:D:D
heeey, jou zag ik op televisie..... damn, wat een ramslechte acteur ben jij zeg !!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:27 schreef right_turn het volgende:
Dus vanmiddag had ik weer rijlessen. Niet zo'n goed moment want het was zo fucking warm in die wagen, dat wil je niet weten. Ik had daarnaast ook flink last van de zon.
Op een gegeven moment zegt die pipo naast me dat ik moet afslaan en op dat moment schijnt de zon recht in mijn gezicht. Ik zo van, klotezon!
Trapt die mongool zo op de rem. Echt niet normaal. Ik zat echt te kijken van, vent, ben je wel een beetje normaal. HIj vragen wat ik gezegd had. Toen moest ik mijn verontschuldigingen aanbieden. Wat een malloot! En het stomme was, hij wilde dat ik mijn excuses aanbood aan de zon. Kan het nog gekker!
Klacht: Rijschoolhouder is een freak!
Bonusklacht: Rembourskosten.
Icoontjes:![]()
![]()
![]()
Ik heb alleen de rechten op mijn verhaal verkochtquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
heeey, jou zag ik op televisie..... damn, wat een ramslechte acteur ben jij zeg !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |