Jawel, maar volgens mij is het een geest want hij verschijnt niet op de screenshotquote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:01 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom maak je geen screenshot? Hy zit dr gewoon niet wedden!
Hee Bossie, wil je even mijn regelrechte kwaliteitstopic over de uitspraak van "medaljes' openen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:08 schreef de_boswachter het volgende:
Wtf. Bel Char!
haha, wat ben jij slimquote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:18 schreef Pidgeon het volgende:
mensen die denken dat je dooie pixels kan zien dmv een screenshot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik heb ook een frontje op m'n beeldschermquote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:16 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Gewoon even frontje verwisselen. Als je geen frontje kan verwisselen kan het niet gebeurd zijn en lult TS uit z'n nek.
MBO'erquote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:18 schreef Pidgeon het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt 3 zwarte pixels wat aardig overeenkomt met dooie pixels, maar goed, succes ermeequote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
MBO'er
En ik heb geen dooie pixels, leer lezen
3 zwarte pixels omdat er een kapotgedrukt beestje op zit jaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:25 schreef Pidgeon het volgende:
[..]
Je hebt 3 zwarte pixels wat aardig overeenkomt met dooie pixels, maar goed, succes ermee![]()
Je wou toch aandacht hebben? Die heb je gekregen. Nu kan je lekker gaan slapen, vergeet je tissue niet op te ruimen, is niet fijn als je moeder een tissue aan der vingers heeft plakkenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
3 zwarte pixels omdat er een kapotgedrukt beestje op zit ja
Dat je überhaupt op het screenshot verhaal in gaat
Hoezo wil ik aandacht hebben dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:34 schreef Pidgeon het volgende:
[..]
Je wou toch aandacht hebben? Die heb je gekregen. Nu kan je lekker gaan slapen, vergeet je tissue niet op te ruimen, is niet fijn als je moeder een tissue aan der vingers heeft plakken![]()
Zeer beroerde "redding" dit..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:34 schreef Pidgeon het volgende:
[..]
Je wou toch aandacht hebben? Die heb je gekregen. Nu kan je lekker gaan slapen, vergeet je tissue niet op te ruimen, is niet fijn als je moeder een tissue aan der vingers heeft plakken![]()
Ja hoe is dat beest er dan onder gekropen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een frontje op m'n beeldscherm
Kan dat niet dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:18 schreef Pidgeon het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon hard drukken..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:49 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Ja hoe is dat beest er dan onder gekropen?
Is ie dmv micromoleculaire teleportatie daar gekomen of wat?
Ja want je scherm heeft ook geen luchtroostertje hequote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:49 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Ja hoe is dat beest er dan onder gekropen?
Is ie dmv micromoleculaire teleportatie daar gekomen of wat?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja want je scherm heeft ook geen luchtroostertje he![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |