Ik heb er zelf gelukkig geen last van.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:51 schreef Klonk het volgende:
allemaal Acer slachtoffers, praatgroepje beginnen ?
Inderdaad, daar moet je in Afrika niet mee aankomen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:51 schreef Roi het volgende:
Tjonge wat een probleem zeg!
Jup, hier hetzelfde. Zo'n vervagend logo wat een seconde of 3 in beeld blijft. Heb er opzich niet veel moeite mee.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:45 schreef Klonk het volgende:
Ik bedoel ik hoef toch niet elke fucking keer te zien dat ik een Acer monitor heb, dat snapte ik al toen ik het ding kocht...
Dat soort plaatjes kan je gewoon uitzetten in het bios.quote:
dan zet je je instellingen toch zo dat de monitor nooit uit zichzelf in slaapstand gaat ?? ik zet hem zelf wel uit als ik een poosje geen gebruik maak van de pc, maar wel aan het downloaden ben ofzo ..quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:45 schreef Klonk het volgende:
Dan koop je een nieuwe monitor, thuis aangekomen, geen dooie pixels, gewoon een superding. Maar dan komt het moment dat je de monitor uit de slaapstand wekt en dan komt er eerst Acer in beeld te staanEn pas als dat weg is kun je normaal met de computer aan de gang.
Ik bedoel ik hoef toch niet elke fucking keer te zien dat ik een Acer monitor heb, dat snapte ik al toen ik het ding kocht...
Je krijgt het logo wanneer je het scherm aandrukt. Daar doelt hij op.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan zet je je instellingen toch zo dat de monitor nooit uit zichzelf in slaapstand gaat ?? ik zet hem zelf wel uit als ik een poosje geen gebruik maak van de pc, maar wel aan het downloaden ben ofzo ..
laat me verdomme even tijd om het zelf uit te leggen jaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je krijgt het logo wanneer je het scherm aandrukt. Daar doelt hij op.
Reso blijft hetzelfde. Niet echt een voordeel. Maar kreeg deze voor de prijs van een 22".quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:13 schreef Klonk het volgende:
baas boven baas
Als ik mijn computer uit slaapstand opwek, betekent dat dat ik hem op dat moment nodig heb. Elke keer een minuut moeten wachten lijkt me ongelooflijk irritant. Het leven is al zo kortquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:40 schreef Acinonyx het volgende:
tsjonge, die minuut dat je dan eventjes moet wachten is ook wel erg veel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |