Dat staat er toch, lamzak!quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:51 schreef Shahid het volgende:
Het is eigenlijk Jo Haul
dat vond ik nou ookquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:50 schreef Stofje het volgende:
Jo Haul? Da's helemaal een rare naam, murp!
ja, ik wou TS wel helpen hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:53 schreef Stofje het volgende:
Maar we moeten Jo Haul dus temmen op een site die niet bestaat? Wil je dat, TS? Ik vind het een gek topic, het is maar goed dat het in ONZ staat.
nee, murp is zonder hoofdlettersquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:53 schreef Shahid het volgende:
Maar goed is snap niet waarom moderator MURP het nodig vond om alles aan te passen.
Doe maar lekker dom joh!quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:53 schreef Stofje het volgende:
Maar we moeten Jo Haul dus temmen op een site die niet bestaat? Wil je dat, TS? Ik vind het een gek topic, het is maar goed dat het in ONZ staat.
Die naam slaat sowieso nergens op.quote:
Weet de TS zeker dat hij de site goed heeft getypt?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dom?Jij opent gekke topics!
! En je neefje heeft een gekke naam! En geen talent!
"Mijn hart wilt niet meer". Ik heb een tip voor je: Neem éérst een cursus Nederlands en brei er vervolgens gewoon een einde aanquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:55 schreef Shahid het volgende:
[..]
Die naam slaat sowieso nergens op.
Je kan er net zo goed smurf van maken
quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:55 schreef Shahid het volgende:
[..]
JOuw naam doet mij denken aan een terrorist in een soepjurkquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:55 schreef Shahid het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |