Greys en ik moesten thuis vroeger ook allebei drukken zeggen en bibs, hè Greys??quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:13 schreef SHE het volgende:
Nou idd, ik kom hier vol mijn lol en voel echter alleen nog maar de druk ( whehehe druk ) om te presteren!
'Drukken' voor poepen vind ik echt een walgelijk woord.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Greys en ik moesten thuis vroeger ook allebei drukken zeggen en bibs, hè Greys??
Bij mij eigenlijk ook geloof ik, maar ik ben al zo lang het huis uit, dat ik het niet meer weet, want nu zeg ik natuurlijk dat ik ff ga poepen uit m'n kont.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:20 schreef Greys het volgende:
Ja! Zeker weten!
En nog hoor, als ik bij mijn ouders ben en ik zeg bv iets met 'kont', dan krijg ik 'Nou nou nou, móet dat nou zo?'Gewoon drukken en [/i]bips[/i] (bij mij wassie met een p volgens mij Co!
).
En wat als je er al zit en meneer SHE wil de badkamer of WC binnenkomen?? Wat zeg je dan??quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:40 schreef SHE het volgende:
Ik meld helemaal niemand wat voor smerige dingen ik in het toilet doe.
Hier gaat het anders. Als hij mij naar de plee ziet lopen met een tijdschrift, krantje of iets anders te lezen, dan weet ie dat ie beter niet in de buurt van de betreffende w.c. kan komen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:45 schreef conleche het volgende:
[..]
En wat als je er al zit en meneer SHE wil de badkamer of WC binnenkomen?? Wat zeg je dan??
Ik gil dan: POEPIE!!
God, ik moet echt iets aan m'n communicatieskills doen; dat die vent nog bij me is!!!......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |