Greys en ik moesten thuis vroeger ook allebei drukken zeggen en bibs, hè Greys??quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:13 schreef SHE het volgende:
Nou idd, ik kom hier vol mijn lol en voel echter alleen nog maar de druk ( whehehe druk ) om te presteren!
'Drukken' voor poepen vind ik echt een walgelijk woord.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Greys en ik moesten thuis vroeger ook allebei drukken zeggen en bibs, hè Greys??
Bij mij eigenlijk ook geloof ik, maar ik ben al zo lang het huis uit, dat ik het niet meer weet, want nu zeg ik natuurlijk dat ik ff ga poepen uit m'n kont.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:20 schreef Greys het volgende:
Ja! Zeker weten!
En nog hoor, als ik bij mijn ouders ben en ik zeg bv iets met 'kont', dan krijg ik 'Nou nou nou, móet dat nou zo?'Gewoon drukken en [/i]bips[/i] (bij mij wassie met een p volgens mij Co!
).
En wat als je er al zit en meneer SHE wil de badkamer of WC binnenkomen?? Wat zeg je dan??quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:40 schreef SHE het volgende:
Ik meld helemaal niemand wat voor smerige dingen ik in het toilet doe.
Hier gaat het anders. Als hij mij naar de plee ziet lopen met een tijdschrift, krantje of iets anders te lezen, dan weet ie dat ie beter niet in de buurt van de betreffende w.c. kan komen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:45 schreef conleche het volgende:
[..]
En wat als je er al zit en meneer SHE wil de badkamer of WC binnenkomen?? Wat zeg je dan??
Ik gil dan: POEPIE!!
God, ik moet echt iets aan m'n communicatieskills doen; dat die vent nog bij me is!!!......
Ik vind het ook gek klinken, maar ik wist niet beter vroeger dan dat het gewoon zo heettequote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
'Drukken' voor poepen vind ik echt een walgelijk woord.
Hier nog erger, want ik zeg altijd (ook op het werk, als ik even naar het toilet ga) dat ik even mijn neus ga poederen. En dat klinkt zo kakmadammerig, dat ben ik helemaal niet. Maar wat dat betreft wèl!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:32 schreef conleche het volgende:![]()
Als ik heel eerlijk ben, zeg ik heel vaak: Kga even een poepie doen
Oi, das niet echt best![]()
Dat gebeurt mij nooit, als ik mij namelijk met onheilspellende zaken bezig houd dan gaat de deur op slot.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:45 schreef conleche het volgende:
[..]
En wat als je er al zit en meneer SHE wil de badkamer of WC binnenkomen?? Wat zeg je dan??
Ik gil dan: POEPIE!!
God, ik moet echt iets aan m'n communicatieskills doen; dat die vent nog bij me is!!!......
Zit net 'Toen was Geluk' te kijken (quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij nooit, als ik mij namelijk met onheilspellende zaken bezig houd dan gaat de deur op slot.
Geen pottekijkers! ( whehehe..pot )
Je weet ook meteen precies wat er bedoeld wordt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit net 'Toen was Geluk' te kijken () en daar kwam het Rotterdamse gezegde '''t is kakken zonder douwen!' voorbij
Het betekent eigenlijk gewoon ''t Is een makkie!", gewoon in zijn algemeen dus en op alles toepasbaarquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je weet ook meteen precies wat er bedoeld wordt.
Ja, duh, dat snap ik. Daar doelde ik juist op.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het betekent eigenlijk gewoon ''t Is een makkie!", gewoon in zijn algemeen dus en op alles toepasbaar
Nee, het is juist sinds CB dat ze niet meer drijvenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:14 schreef SHE het volgende:
Die verandering heeft meestal te maken met een voor het lichaam lang afwezige voedingsstof die ineens weer wordt toegevoegd.
Mag je weer iets eten van de CB feeksen?
Een zak tuinaarde openscheuren is ook een veelgehoorde kreet hier in huisquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier is het vaak 'kleien'.
Of 'ff Kluivert buitenspel zetten'
Ik ging erop Googlenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:07 schreef -marz- het volgende:
..aarstulp..
Je poep verandert met je levensstijl, dus dat is vrij logisch.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, het is juist sinds CB dat ze niet meer drijven.
Ik dacht dat daar wellicht een logische verklaring voor was.
Vet drijft op water, dus voorheen had je vette poep?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, het is juist sinds CB dat ze niet meer drijven.
Ik dacht dat daar wellicht een logische verklaring voor was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |