abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 juli 2008 @ 00:34:01 #26
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60353923
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 00:25 schreef Maartel het volgende:

[..]

Het stond voor de deur.. als in 'voor de voordeur', als in 'waar het vuilnis wekelijks wordt opgehaald'.

En vervolgens struikelt een blinde er over. Studenten met uitzonderingen daargelaten. Meesters in het vertonen van asociaal gedrag En altijd klagen als ze iets moeten betalen. Terwijl ze al te heel veel subsidie krijgen van hardwerkende mensen
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_60354022
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 00:34 schreef Megumi het volgende:

[..]

En vervolgens struikelt een blinde er over. Studenten met uitzonderingen daargelaten. Meesters in het vertonen van asociaal gedrag En altijd klagen als ze iets moeten betalen. Terwijl ze al te heel veel subsidie krijgen van hardwerkende mensen
Ze staan 20 meter van de voordeur verwijderd, naast het voetpad, waar ze wekelijks staan, het voornaamste probleem is dat iemand in huis zwarte zakken ipv officiele groene zakken heeft gebruikt. Hetgeen ik, zoals ik al zei in de OP, absoluut niet goedkeur, ik verbaas me er alleen over dat een huisbaas daar lukraak bedragen voor mag eisen..

En die studenten-vooroordelen zijn erg leuk maar gaan voor meer dan de helft van de bewoners van ons huis (inclusief mij) niet op.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 20:34:50 #28
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_60366726
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hij kan wel dwangsom opleggen, indien jullie het niet doen, doe ik het tegen deze en deze kosten.
niet zomaar hoor.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_60366818
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 00:40 schreef Maartel het volgende:
het voornaamste probleem is dat iemand in huis zwarte zakken ipv officiele groene zakken heeft gebruikt.
Gooi dat dan zo snel mogelijk in een groene zak, aangezien ze dit anders als sluikstorten kunnen beschouwen, en dan mag je blij zijn als je er met 500¤ vanaf komt.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')