Juist, dat bedoel ik dus.quote:
Dit is de enige manier waarop die fansites zich nog een beetje kunnen onderscheiden. Ik vind het belachelijk dat wij vandaag de dag zijn aangewezen om alles te volgen via iets treurigs als Ajaxinside.nl.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:06 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Juist, dat bedoel ik dus.
Heerlijk hoe al die fansites in de vlekken schieten trouwens. Ajaxshowtime belt met Highlow voor live-verslag en wat al niet meer. Kom op zeg.
whehe, ik kreeg een smsje dat t al zeker was. Maar dat is dus niet zo.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Oleguer is er nog niet hoor.
Tja dat krijg je als je spelers van topclubs aan wil trekken.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee onze socalistische goedzak wil wel een salaris van 2 miljoen.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee onze socalistische goedzak wil wel een salaris van 2 miljoen.
Blijkbaar wel, anders hadden ze hem al gehaald. En terecht, zeker voor een verdediger is dit gewoon heel veel geld.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:45 schreef F1Bas het volgende:
Niks mis mee.
Als speler zou ik dat ook gewoon vragen. Je gaat naar een vreemd land, je wordt gehaald als vermoedelijke 1e verdediger. Ik zou het ook doen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:47 schreef BB-boy het volgende:
Niet? Ik vind het nogal veel voor een speler die hetzelfde bij barcelona verdiende.
Van mij niet. Hij is nog te lui om Nederlands te leren.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Gabri mag van mij het hele seizoen de aanvoerdersband dragen.
Klopt, ze gaven eerst Leo aan. Maar die lijkt idd heel erg op Perez.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:15 schreef Roysen het volgende:
Op Ajaxinside staat dat Perez de 1-6 heeft gescoord inplaats van Leo?
Dat was een penalty.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:18 schreef Silenus het volgende:
Klopt, ze gaven eerst Leo aan. Maar die lijkt idd heel erg op Perez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |