Graag On-topic. Waarom moet in KLB altijd alles grappig zijn?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:42 schreef jordeeeh het volgende:
Niet echt grappig, om eerlijk te zijn.
Niet alles moet grappig zijn in KLB, maar dat probeer je nu wel te zijn met dit topic.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:45 schreef deepart het volgende:
[..]
Graag On-topic. Waarom moet in KLB altijd alles grappig zijn?
Geen geld.. Geen posts in dit topic. Heel jammer voor jou jordeeeh, maar we moeten streng zijn.
Over hete kolen uiteraard.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:46 schreef wolferl het volgende:
Sponsorloop.
Voor elke ronde die jij loopt, krijg je een euro.
Dit topic is niet bedoelt grappig te zijn... Die gast is de hele dag al bezig met zijn "irritant" topics. Zijn boswachter haat posts. Dus wil ik daarvoor best wat geld voor geven om hem een enkeltje verweg te bezorgenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Niet alles moet grappig zijn in KLB, maar dat probeer je nu wel te zijn met dit topic.
Aangezien het A. niet grappig is, en B. geen serieuze klacht is, voorspel ik een slotje op dit topic.
Deal... Jordeeeh.. Op je knieen jijquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:50 schreef Triptamine het volgende:
Ik geef je een euro als je Jordeeh gaat swaffelen
Ok, ik zou m ook wel geld geven voor een enkeltje shredder, als je dat voor had gesteld had ik je serieuzer genomenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:49 schreef deepart het volgende:
[..]
Dit topic is niet bedoelt grappig te zijn... Die gast is de hele dag al bezig met zijn "irritant" topics. Zijn boswachter haat posts. Dus wil ik daarvoor best wat geld voor geven om hem een enkeltje verweg te bezorgen
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ok, ik zou m ook wel geld geven voor een enkeltje shredder, als je dat voor had gesteld had ik je serieuzer genomen [ afbeelding ]
Ik dacht ik brei er ook eens een leuk verhaal aanquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ok, ik zou m ook wel geld geven voor een enkeltje shredder, als je dat voor had gesteld had ik je serieuzer genomen [ afbeelding ]
Genoteerd! Dankje voor deze gulle gift!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:53 schreef Renzoku het volgende:
Renzoku: 25 euro
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Ik geef je 100 euro.De rest is namelijk voor het geniale idee.
Hier kan ik wat mee mensen!quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:00 schreef ColtZ40 het volgende:
Coltz40 13,75
Die 100 euro van BobbyB is voor deepart voor de moeite.
t-8one en Copykutquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:05 schreef deepart het volgende:
[..]
Hier kan ik wat mee mensen!![]()
We hebben inmiddels 139,75¤ Bijeen gebracht. Genoeg om 3 users een ticket te bezorgen!!
Jullie mogen bepalen welke users dat zijn. Zie OP voor meer informatie
Genoteerd.quote:
5 euroquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:26 schreef deepart het volgende:
[..]
Genoteerd.
Op dit moment zitten we op onze maximale quota.. Wil u een andere user deporteren. Dan zit er niks anders op als ons sponsoren. Dat kan al vanaf 1 cent per maand.
Wij van deepart-deport danken u voor uw gulle bijdragen..! Wilt u op de hoogte gehouden worden door middel van een nieuwsbrief?quote:
zou ik wat reclame-materiaal mogen hebben om zo mijn vrienden en kennissen te informeren voor dit goede doel ?quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:32 schreef deepart het volgende:
[..]
Wij van deepart-deport danken u voor uw gulle bijdragen..! Wilt u op de hoogte gehouden worden door middel van een nieuwsbrief?
[X ] Ja
[ ] Ja
Dat mag, tegen een kleine vergoeding van 25 cent per boekje.. Elk nieuw lid krijgt trouwens ook een wuppie..quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:35 schreef gers het volgende:
[..]
zou ik wat reclame-materiaal mogen hebben om zo mijn vrienden en kennissen te informeren voor dit goede doel ?
Dat mag, alleen kost je dat wel he dubbelen in verband met genialiteits verwerking.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:37 schreef jagermaster het volgende:
¤ 39,75 als je deepart er ook bij stopt
geen probleem, betaling na aankomst, graag met factuur op naam.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:38 schreef deepart het volgende:
Dat mag, alleen kost je dat wel he dubbelen in verband met genialiteits verwerking.
Genoteerd. Ik verwacht de eerste licthting volgende week. De factuur zult u enkele dagen later verwachten.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:45 schreef jagermaster het volgende:
[..]
geen probleem, betaling na aankomst, graag met factuur op naam.
Het is mogelijk om meerdere tegelijk te versturen met korting. De totaal prijs voor 5 users is dan 175¤quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:49 schreef elfzesendertig het volgende:
Je krijgt genoeg geld als je jezelf, RacerDKB, Jarno, immortalsean, Opperkwal, mrfool, MarkNMGN, Kreator en ál die andere klapjosti's in een keer verstuurt![]()
hou er wel rekening mee dat bij grotere aantallen het op een gegeven moment goedkoper is. Dan kan je onderhandelen. Je zou is moeten kijken hoe duur het is om een container te laten verschepen incl huur container. Scheelt denk ik behoorlijk in de kosten.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:51 schreef deepart het volgende:
[..]
Het is mogelijk om meerdere tegelijk te versturen met korting. De totaal prijs voor 5 users is dan 175¤
Mocht u hier intressen in hebben kunt u reageren in dit topic.
Wij danken u voor het mee denken met firma deepart-deport. Ondanks de hoge werkdruk zullen wij uw tip met zorg behandelen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:55 schreef jagermaster het volgende:
[..]
hou er wel rekening mee dat bij grotere aantallen het op een gegeven moment goedkoper is. Dan kan je onderhandelen. Je zou is moeten kijken hoe duur het is om een container te laten verschepen incl huur container. Scheelt denk ik behoorlijk in de kosten.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:04 schreef Juup© het volgende:
Vanavond eerst een tankstation overvallen, en als de opbrengst genoeg is doneer ik ook
Is niet nodig, Users in kwestie kunnen makkelijk 2 weken leven op hun eigen bagger.quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:08 schreef 2609 het volgende:
wat nou als iemand zwaarder is dan 75 kilo en je moet wel eten in drinken in die kist doen anders ga je wel dood denk ik en zal ook wel warm zijn in zo een kist dus weet niet of dit werkt
Heb nog geen offerte aangevraagd maar ik kom op het volgende:quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:00 schreef deepart het volgende:
[..]
Wij danken u voor het mee denken met firma deepart-deport. Ondanks de hoge werkdruk zullen wij uw tip met zorg behandelen.
Ook zijn wij opzoek naar enthiosiaste collega's die het leuk vinden om alternatieve vervoers middelen uit te zoeken voor het nog goedkoper kunnen versturen van onze vracht... (onverzekert)
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:42 schreef jordeeeh het volgende:
Niet echt grappig, om eerlijk te zijn.
De voorwaarden zijn:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:05 schreef vliegtuigjevouwen.nl het volgende:
Zijn deze giften ook bij de belasting aftrekbaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |