abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60323566
De telefoon ging hier net. Ik neem 'm netjes op, zeg mijn naam, zoals me is geleerd, maar een zwoele damesstem onderbrak mij.
- "U wordt doorverbonden met uw contactpersoon."
Apart, dat heb ik nog niet eerder gehad. Nog geen seconde nadat ze was uitgepraat begon ze alweer!
- "Eén moment geduld alstublieft. Er is op dit moment niemand beschikbaar."
"Ja, potverdorie, als je geen tijd voor me hebt, bel me dan niet. Ik heb ook wel betere dingen te doen!" *hoorn op de haak smijt*

Klacht: Callcenters die bellen, maar stiekem eigenlijk geen tijd voor je hebben.

Edit:

Disclaimer:
De exacte teksten van deze zwoele computerstem weet ik helaas niet meer, maar ze zijn zeker van dezelfde strekking als hierboven genoemd.

[ Bericht 13% gewijzigd door Rotuti op 24-07-2008 16:48:04 (Disclaimer toegevoegd.) ]
pi_60323605
Was het geen collect-call gesprek?
pi_60323608
TS is zelfs te onbelangrijk voor call-centers
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_60323629
Whehe dat is wel dom
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_60323647
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:43 schreef Ascendancy het volgende:
TS is zelfs te onbelangrijk voor call-centers
Dat moet pijn doen..
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  donderdag 24 juli 2008 @ 16:45:03 #6
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_60323663
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:41 schreef Rotuti het volgende:


Klacht: Callcenters die bellen, maar stiekem eigenlijk geen tijd voor je hebben.
Terechte klacht, dunkt mij.
pi_60323693
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:43 schreef Queued het volgende:
Was het geen collect-call gesprek?
Nee, dan vragen ze toch eerst of je wilt betalen?
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:43 schreef Ascendancy het volgende:
TS is zelfs te onbelangrijk voor call-centers
Zo had ik het nog niet bekeken
  donderdag 24 juli 2008 @ 16:51:36 #8
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_60323795
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:43 schreef Queued het volgende:
Was het geen collect-call gesprek?
Dat krijg je van tevoren toch te horen aangezien je daar toestemming voor moet geven
The best firms advertise the least...
pi_60323817
Klacht?
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_60323862
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:46 schreef Rotuti het volgende:
[..]
Nee, dan vragen ze toch eerst of je wilt betalen?
[..]
Misschien kwam die vraag nog nadat je de "hoorn op de haak" gegooit had
pi_60323905
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:54 schreef Queued het volgende:

[..]

Misschien kwam die vraag nog nadat je de "hoorn op de haak" gegooit had
Dus ze zeggen eerst dat ze me doorverbinden met een medewerker (o.i.d.), vervolgens vragen ze een moment geduld omdat er niemand beschikbaar is en daarna zouden ze nog vragen of ik een collect-call gesprek wil accepteren?

Ik denk dat ze zelfs bij KPN wel iets minder omslachtig zijn
pi_60323919
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:52 schreef TryX het volgende:
Klacht?
Users die geen OP lezen.
pi_60323955
Sorry maar hier kan een slotje op. Fabriceer eerst maar eens een OP die aan boswachter's strenge eisen voldoet.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_60324070
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:58 schreef Jarno het volgende:
Sorry maar hier kan een slotje op. Fabriceer eerst maar eens een OP die aan boswachter's strenge eisen voldoet.
Als hier een slotje op komt, is het door alle bagger
pi_60324219
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:57 schreef Rotuti het volgende:

[..]

Users die geen OP lezen.
Juist wel drol, mensen smijten juist hun tel direct ernaast of kapot tegen de muur, alleen bij de gedachtte al dat zo'n achterlijke callcenter hun gaat bellen.

En jij gaat hier zitten huilen dat ze opgooien
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_60324325
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 17:13 schreef TryX het volgende:

[..]

Juist wel drol, mensen smijten juist hun tel direct ernaast of kapot tegen de muur, alleen bij de gedachtte al dat zo'n achterlijke callcenter hun gaat bellen.

En jij gaat hier zitten huilen dat ze opgooien
Laten we maar besluiten dat we elkaar niet begrijpen
For the record: Ik gooide de telefoon op de haak.
pi_60324335
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:58 schreef Jarno het volgende:
Sorry maar hier kan een slotje op. Fabriceer eerst maar eens een OP die aan boswachter's strenge eisen voldoet.
Ik begrijp ineens wat je bedoelt trouwens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')