Dat moet pijn doen..quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:43 schreef Ascendancy het volgende:
TS is zelfs te onbelangrijk voor call-centers
Terechte klacht, dunkt mij.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:41 schreef Rotuti het volgende:
Klacht: Callcenters die bellen, maar stiekem eigenlijk geen tijd voor je hebben.
Nee, dan vragen ze toch eerst of je wilt betalen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:43 schreef Queued het volgende:
Was het geen collect-call gesprek?
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:43 schreef Ascendancy het volgende:
TS is zelfs te onbelangrijk voor call-centers
Dat krijg je van tevoren toch te horen aangezien je daar toestemming voor moet gevenquote:
Misschien kwam die vraag nog nadat je de "hoorn op de haak" gegooit hadquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:46 schreef Rotuti het volgende:
[..]
Nee, dan vragen ze toch eerst of je wilt betalen?
[..]
Dus ze zeggen eerst dat ze me doorverbinden met een medewerker (o.i.d.), vervolgens vragen ze een moment geduld omdat er niemand beschikbaar is en daarna zouden ze nog vragen of ik een collect-call gesprek wil accepteren?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:54 schreef Queued het volgende:
[..]
Misschien kwam die vraag nog nadat je de "hoorn op de haak" gegooit had
Als hier een slotje op komt, is het door alle baggerquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:58 schreef Jarno het volgende:
Sorry maar hier kan een slotje op. Fabriceer eerst maar eens een OP die aan boswachter's strenge eisen voldoet.
Juist wel drol, mensen smijten juist hun tel direct ernaast of kapot tegen de muur, alleen bij de gedachtte al dat zo'n achterlijke callcenter hun gaat bellen.quote:
Laten we maar besluiten dat we elkaar niet begrijpenquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:13 schreef TryX het volgende:
[..]
Juist wel drol, mensen smijten juist hun tel direct ernaast of kapot tegen de muur, alleen bij de gedachtte al dat zo'n achterlijke callcenter hun gaat bellen.
En jij gaat hier zitten huilen dat ze opgooien
Ik begrijp ineens wat je bedoelt trouwensquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:58 schreef Jarno het volgende:
Sorry maar hier kan een slotje op. Fabriceer eerst maar eens een OP die aan boswachter's strenge eisen voldoet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |