hmm, dan ga ik dat maar even doen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Volgensmij kan dat idd. Gewoon ff bellen en je weet het zeker.
Niet als de voorwaarden niet zijn veranderd! Een naamwijziging in dit geval is niet voldoende.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Volgensmij kan dat idd. Gewoon ff bellen en je weet het zeker.
Kan alleen dit vinden: http://orange.t-mobile.nl/overstappen/quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:42 schreef t-8one het volgende:
[..]
hmm, dan ga ik dat maar even doen.
Iemand een idee per wanneer dat gebeurt is? Ik heb echt iets gemist blijkbaar.
jah, dat had ik ook gezien.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kan alleen dit vinden: http://orange.t-mobile.nl/overstappen/
nee hoor, de eerste dat beweert, krijgt mijn reeds tot een vuist gevormde hand richting zijn gezicht... M.a.w. steen wint...quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:48 schreef bas-beest het volgende:
[..]
nee hoor, de eerste dat beweert, krijgt mijn reeds tot een vuist gevormde hand richting zijn gezicht... M.a.w. steen wint...
jah, dat heb ik dan weer niet gemist.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:49 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
OT: Was Ben niet een tijdje geleden "teruggekomen"?
Bij het 'op zich' zal het dan blijvenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:20 schreef Opperkwal het volgende:
Ik heb net een abbo bij Orange afgesloten
ik wil hem op zich wel weer opzeggen, kut systeem
Je bedoelt t-mobile i.p.v. BEN neem ik aan?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:25 schreef maffemuts het volgende:
Ongv 3 maanden geleden werd via de media ( radio krant internet advertentie's etc ) bekend gemaakt dat orange ging fuseren met BEN en dat orange per een bepaalde datum verder zou gaan onder de naam BEN.
Kortom je provider is opzich niet veranderd alleen de naam. Ik hoop voor je dat je onder je contract uit kan, maar volgens mij is een fusering of naamsverandering geen wettelijke reden om contractontbinding aan te gaan. vraag dit eens na in het rechten topic hier ergens op Fok! daar weet men je waarschijnlijk meer te vertellen over het wettelijke deel en de rechten van jou als consument/klant.
Voordeel van Orange was het bellen per seconde en onbeperkt m'n beltegoed meenemen. Dus ik heb nu nog heel veel beltegoed overquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:24 schreef ondeugend het volgende:
Als het goed is hebben alle Orange klanten een sms gehad. Je abbo loopt gewoon door tot het eind en daarna verwijzen ze je naar T-Mobile die natuurlijk lang niet zulke gunstige voorwaarden hebben.
Kortom: ja Orange is kut en je bent genaaid.
En het nadeel?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:31 schreef t-8one het volgende:
[..]
Voordeel van Orange was het bellen per seconde en onbeperkt m'n beltegoed meenemen. Dus ik heb nu nog heel veel beltegoed over
Ja jij hebt Orange, jij hebt een klacht, dus ik verwacht dat jij een nadeel hebt ten aanzien van orange omdat je wilt opzeggenquote:
ohw, dat ze nu t-mobile zijn geworden.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja jij hebt Orange, jij hebt een klacht, dus ik verwacht dat jij een nadeel hebt ten aanzien van orange omdat je wilt opzeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |