abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60321922
Dicht, door mijn kwijlpost
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:29 schreef Syrena het volgende:
Jaahaa, maar die nu bij de Aldi in de aanbieding is heeft 80 gb HD en gewoon XP. Hij is ook meteen 150 euro duurder dan mijn roze schatje

Argh. Misschien moet ik de MediaMarkt eens vragen of ik er eentje een week mag hebben, dan ben ik er misschien van afgekickt ofzo

We hebben wel gratis wireless in het hotel in Brugge dus er gaat sowieso een laptopje mee.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60321953
een bankje naar mijn hart

Ik ben wel second-hand gadget freak: schaap zorgt voor de gadgets en ik ben er dan ook gek op enzo

Ik wil alleen nog een Wii-fit, maar dat heb ik er nog niet door...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_60322070
Ik ben alweer een beetje genezen van de Wii. Godzijdank. Nu wil ik weer een groter geheugenkaartje, zodat ik mijn telefoon als mp3 speler kan gebruiken. I.p.v. een roze Sony A818 te kopen

Wat ik trouwens al lang gedaan had als ie txt.files kon weergeven, want ik lees tegenwoordig boeken op m'n mobiel Zalig, 20 boeken mee op vakantie en geen zware koffers
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60322074
* miss_sly geniet nu van een Magnum Ecuador Dark

lieve collega heb ik
  donderdag 24 juli 2008 @ 15:36:55 #5
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60322082
wij hebben een trendtac mini-laptop
die kleine toetsenbordjes typen erg beroerd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_60322096
Leest dat fijn, boeken op je mobiel?

Anna is nu in de tuin aan het rotzooien. En ik zit lekker in de zon. Ik zeg altijd tegen iedereen dat ze geen zandbak in de tuin hebben, maar aan de modderbende te zien vindt Anna van wel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60322200
blij dat ik geen Wii (fit) heb met dit weer

Digitenne doet het en we hebben bij IKEA spullen geruild en we hebben lampen gekocht. Ik vind het wel weer welletjes voor vandaag
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_60322214
Yppy> Ik vind van wel, maar ik ben leesverslaafd Ik heb een Sony Ericsson W810i, die heeft een tamelijk klein scherm, maar ik vind het goed te doen. Vooral omdat je er lekker mee in bed kan kruipen.

Mijn collega heeft een PDA, groter scherm dus, en hij kan ook pdf's bekijken. Hij heeft nu alle Discworldboeken op z'n PDA staan Dat is wel een nadeel, ik kan alleen txtfiles weergeven, dus ik moet files omzetten. En tot nu toe alleen Engelstalige boeken gevonden (gedownload). Waaronder zowat alle Sue Grafton boeken, waar ik nu mee bezig ben.
pi_60322215
Actief zeg!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  Moderator donderdag 24 juli 2008 @ 15:43:19 #10
5428 crew  miss_sly
pi_60322260
Syrena, klinkt goed! Wil ik ook wel eens proberen, want ik ben ook leesverslaafd. Zeker op vakantie, maar inderdaad kost het zoveel kilo's en ruimte aan boeken...
hoe kom je aan die files?

snoop, goed bezig geweest nu van het mooie weer genieten
pi_60322371
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:43 schreef miss_sly het volgende:
Syrena, klinkt goed! Wil ik ook wel eens proberen, want ik ben ook leesverslaafd. Zeker op vakantie, maar inderdaad kost het zoveel kilo's en ruimte aan boeken...
hoe kom je aan die files?

snoop, goed bezig geweest nu van het mooie weer genieten
Ik heb die boeken via torrents gevonden, geloof dat ik niet meer mag uitleggen Anders PM je maar.
De Sue Grafton's en Janet Evanovich heb ik op m'n harde schijf thuis, die kan ik wel zippen en evt. mailen.

De programma's die ik gebruik om te lezen zijn Java-based, je hebt ze ook voor Symbian telefoons. Ik gebruik zelf Tequilacat bookreader. Ik heb ook ReadManiac geprobeerd, die kan tekst kantelen, maar dat vond ik niet zo handig.

Bij meer belangstelling open ik wel een topique in DIG
pi_60322372
Het is echt warm buiten en het nieuwe huis is heerlijk koel. Dat ben ik helemaal niet gewend. Op de boot zou het nu bloedheet zijn binnen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_60322399
En het klinkt zo cool nu maar ik ben er dik drie weken mee bezig geweest eer het werkte zoals ik wilde als je telefoon fancier is dan zal het stukken sneller gaan.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 24 juli 2008 @ 16:13:24 #14
95752 crew  Chell
Kluns
pi_60322941
Hmm, misschien moet ik ook eens boeken gaan lezen op mijn telefoon. Lijkt me alleen zo raar lezen. Klein schermpje enzo..
Maar wel ideaal. Want ik mag maar 10 boeken mee op vakantie, wegens ruimtegebrek. En dat is best weinig!
pi_60323092
Nog over de EEE: ik heb hele kleine handen en kleine vingers, dus voor mij geen probleem dat toetsenbordje. Nixxx daarentegen kan niet echt heel makkelijk typen nee, maar het is dan ook mijn EEE
Ik gebruik 'm dus voor typen/mailen als ik in een cafeetje zit, of in college, etc. Ik heb ook nog een gewone laptop, en we hebben ook nog 2 gewone computers, dus foto's e.d. en alle andere ruimteverslindende dingen kunnen daar op. Maar ik heb mn EEE dan ook gekocht voor tekstverwerken onderweg.
pi_60323121
En nu weer verder Mah Jongh spelen met mn zusje & broertje
pi_60323756
Zucht ik haaaaaaaat burocratie!!

Voor mijn keuzeonderzoek vanaf 1 september moet ik eerst formulier A opvragen.
Dat moet ik voor 30 juli in rdam ophalen.
Dan moet ik inschrijfformulier B invullen en met een handtekening erop van de onderzoekscoordinator van de afdeling inleveren op de plek waar ik formulier A op moet halen.
Bij het inleveren van B moet weer een kopieetje van A.

Maar de onderzoekscoordinator is tot 1 augustus op vakantie. Dus moet ik 2x naar rotterdam voor wat lullige formuliertjes. Die je overigens wel digitaal in moet vullen en dan uitprinten, want alleen de handtekening erop mag geschreven zijn
pi_60324027
omg wie heeft dat uitgevonden?
Saartje
pi_60324191
geen idee...
na veel zeiken gaan ze nu formulier A naar me toesturen.

Maar dan nog moet ik ergens komende week naar Rotterdam om een handtekening te ritselen bij iemand die bereid is tot tekenen. Want de boel blijkt echt voor maandag 4 augustus ingeleverd te moeten zijn.
Tsja dat schiet niet op als de onderzoekscoordinator t/m vrijdag 1 augustus op vakantie is.
Als alternatief mocht mijn directe onderzoeksbegeleider wel tekenen, tsja die is tot 1 september op vakatie

En dat alles moet persoonlijk, terwijl ik volgende week 4 dagen moet werken, en degende die bereid is tot tekenen dan net de donderdag maar beschikbaar moet zijn ...
  † In Memoriam † donderdag 24 juli 2008 @ 18:08:46 #20
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_60325089
p_iglet, moet je zelf bij het ondertekenen van dat formulier door je onderzoekscoördinator aanwezig zijn? Of mag er ook iemand namens jou bij zijn?

Ik ben net gebeld dat ik niet dat project krijg waar ik onlangs door een selectiebureau voor benaderd was. En ik ben daar blij mee! Het klikte bij het kennismakingsgesprek met de werkgever vanochtend namelijk niet, wat mij betreft. Onze insteek verschilde te veel. Zij wilden allerlei ideeën van mij horen over geweldige webfunctionaliteiten, terwijl ik eerst wat over hun project en hun visie op de ontwikkeling daarvan wilde horen zodat ik daar op in kon haken met ideeën over webfunctionaliteiten. En ze bleken opeens allerlei (arbeids-) voorwaarden in voor mij niet-positieve zin te hebben veranderd. Ik was na afloop zo blij dat ik weer naar huis kon...
Het selectiebureau is echter ook bezig met een pitch voor een groot project in mijn woonplaats, en dat project sluit ook prima aan bij mijn achtergrond, dus daar sta ik nu voor op de lijst. Duimen dat we het krijgen
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  donderdag 24 juli 2008 @ 19:14:33 #21
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_60326083
Spannend Macka..

Wat een gedoe P_iglet.. hopelijk komt het allemaal goed!

Hier zijn we vandaag na 3 dagen Gemeente huis in en uit eindelijk klaar met regelen!
23 juni 2009, gaan ik en mijn geliefde ...

[ Bericht 11% gewijzigd door Rijstebuiltje op 24-07-2008 19:23:24 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_60326849
Wat leuk Rijstebuiltje.

Dat is een gedoe p_iglet. Wie verzint zoiets dan ook. En helemaal in de zomervakantie als bijna iedereen weg is.

Wanneer weet je meer macka? Wel spannend.
*OUD heilige*
pi_60326943
23 juni..dat is zo ver weg en gewoon nog eerder dan ik ga trouwen
Saartje
pi_60327467
Ik las het net pas dus ik kom alsnog even heel hard juichen voor tex. Hoera, met jong geschopt.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60327900
Gefeliciteerd, Tex. Super !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')