abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60321922
Dicht, door mijn kwijlpost
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:29 schreef Syrena het volgende:
Jaahaa, maar die nu bij de Aldi in de aanbieding is heeft 80 gb HD en gewoon XP. Hij is ook meteen 150 euro duurder dan mijn roze schatje

Argh. Misschien moet ik de MediaMarkt eens vragen of ik er eentje een week mag hebben, dan ben ik er misschien van afgekickt ofzo

We hebben wel gratis wireless in het hotel in Brugge dus er gaat sowieso een laptopje mee.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60321953
een bankje naar mijn hart

Ik ben wel second-hand gadget freak: schaap zorgt voor de gadgets en ik ben er dan ook gek op enzo

Ik wil alleen nog een Wii-fit, maar dat heb ik er nog niet door...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_60322070
Ik ben alweer een beetje genezen van de Wii. Godzijdank. Nu wil ik weer een groter geheugenkaartje, zodat ik mijn telefoon als mp3 speler kan gebruiken. I.p.v. een roze Sony A818 te kopen

Wat ik trouwens al lang gedaan had als ie txt.files kon weergeven, want ik lees tegenwoordig boeken op m'n mobiel Zalig, 20 boeken mee op vakantie en geen zware koffers
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60322074
* miss_sly geniet nu van een Magnum Ecuador Dark

lieve collega heb ik
  donderdag 24 juli 2008 @ 15:36:55 #5
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60322082
wij hebben een trendtac mini-laptop
die kleine toetsenbordjes typen erg beroerd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_60322096
Leest dat fijn, boeken op je mobiel?

Anna is nu in de tuin aan het rotzooien. En ik zit lekker in de zon. Ik zeg altijd tegen iedereen dat ze geen zandbak in de tuin hebben, maar aan de modderbende te zien vindt Anna van wel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60322200
blij dat ik geen Wii (fit) heb met dit weer

Digitenne doet het en we hebben bij IKEA spullen geruild en we hebben lampen gekocht. Ik vind het wel weer welletjes voor vandaag
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_60322214
Yppy> Ik vind van wel, maar ik ben leesverslaafd Ik heb een Sony Ericsson W810i, die heeft een tamelijk klein scherm, maar ik vind het goed te doen. Vooral omdat je er lekker mee in bed kan kruipen.

Mijn collega heeft een PDA, groter scherm dus, en hij kan ook pdf's bekijken. Hij heeft nu alle Discworldboeken op z'n PDA staan Dat is wel een nadeel, ik kan alleen txtfiles weergeven, dus ik moet files omzetten. En tot nu toe alleen Engelstalige boeken gevonden (gedownload). Waaronder zowat alle Sue Grafton boeken, waar ik nu mee bezig ben.
pi_60322215
Actief zeg!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  Moderator donderdag 24 juli 2008 @ 15:43:19 #10
5428 crew  miss_sly
pi_60322260
Syrena, klinkt goed! Wil ik ook wel eens proberen, want ik ben ook leesverslaafd. Zeker op vakantie, maar inderdaad kost het zoveel kilo's en ruimte aan boeken...
hoe kom je aan die files?

snoop, goed bezig geweest nu van het mooie weer genieten
pi_60322371
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:43 schreef miss_sly het volgende:
Syrena, klinkt goed! Wil ik ook wel eens proberen, want ik ben ook leesverslaafd. Zeker op vakantie, maar inderdaad kost het zoveel kilo's en ruimte aan boeken...
hoe kom je aan die files?

snoop, goed bezig geweest nu van het mooie weer genieten
Ik heb die boeken via torrents gevonden, geloof dat ik niet meer mag uitleggen Anders PM je maar.
De Sue Grafton's en Janet Evanovich heb ik op m'n harde schijf thuis, die kan ik wel zippen en evt. mailen.

De programma's die ik gebruik om te lezen zijn Java-based, je hebt ze ook voor Symbian telefoons. Ik gebruik zelf Tequilacat bookreader. Ik heb ook ReadManiac geprobeerd, die kan tekst kantelen, maar dat vond ik niet zo handig.

Bij meer belangstelling open ik wel een topique in DIG
pi_60322372
Het is echt warm buiten en het nieuwe huis is heerlijk koel. Dat ben ik helemaal niet gewend. Op de boot zou het nu bloedheet zijn binnen.
pi_60322399
En het klinkt zo cool nu maar ik ben er dik drie weken mee bezig geweest eer het werkte zoals ik wilde als je telefoon fancier is dan zal het stukken sneller gaan.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 24 juli 2008 @ 16:13:24 #14
95752 crew  Chell
Kluns
pi_60322941
Hmm, misschien moet ik ook eens boeken gaan lezen op mijn telefoon. Lijkt me alleen zo raar lezen. Klein schermpje enzo..
Maar wel ideaal. Want ik mag maar 10 boeken mee op vakantie, wegens ruimtegebrek. En dat is best weinig!
pi_60323092
Nog over de EEE: ik heb hele kleine handen en kleine vingers, dus voor mij geen probleem dat toetsenbordje. Nixxx daarentegen kan niet echt heel makkelijk typen nee, maar het is dan ook mijn EEE
Ik gebruik 'm dus voor typen/mailen als ik in een cafeetje zit, of in college, etc. Ik heb ook nog een gewone laptop, en we hebben ook nog 2 gewone computers, dus foto's e.d. en alle andere ruimteverslindende dingen kunnen daar op. Maar ik heb mn EEE dan ook gekocht voor tekstverwerken onderweg.
pi_60323121
En nu weer verder Mah Jongh spelen met mn zusje & broertje
pi_60323756
Zucht ik haaaaaaaat burocratie!!

Voor mijn keuzeonderzoek vanaf 1 september moet ik eerst formulier A opvragen.
Dat moet ik voor 30 juli in rdam ophalen.
Dan moet ik inschrijfformulier B invullen en met een handtekening erop van de onderzoekscoordinator van de afdeling inleveren op de plek waar ik formulier A op moet halen.
Bij het inleveren van B moet weer een kopieetje van A.

Maar de onderzoekscoordinator is tot 1 augustus op vakantie. Dus moet ik 2x naar rotterdam voor wat lullige formuliertjes. Die je overigens wel digitaal in moet vullen en dan uitprinten, want alleen de handtekening erop mag geschreven zijn
pi_60324027
omg wie heeft dat uitgevonden?
Saartje
pi_60324191
geen idee...
na veel zeiken gaan ze nu formulier A naar me toesturen.

Maar dan nog moet ik ergens komende week naar Rotterdam om een handtekening te ritselen bij iemand die bereid is tot tekenen. Want de boel blijkt echt voor maandag 4 augustus ingeleverd te moeten zijn.
Tsja dat schiet niet op als de onderzoekscoordinator t/m vrijdag 1 augustus op vakantie is.
Als alternatief mocht mijn directe onderzoeksbegeleider wel tekenen, tsja die is tot 1 september op vakatie

En dat alles moet persoonlijk, terwijl ik volgende week 4 dagen moet werken, en degende die bereid is tot tekenen dan net de donderdag maar beschikbaar moet zijn ...
  † In Memoriam † donderdag 24 juli 2008 @ 18:08:46 #20
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_60325089
p_iglet, moet je zelf bij het ondertekenen van dat formulier door je onderzoekscoördinator aanwezig zijn? Of mag er ook iemand namens jou bij zijn?

Ik ben net gebeld dat ik niet dat project krijg waar ik onlangs door een selectiebureau voor benaderd was. En ik ben daar blij mee! Het klikte bij het kennismakingsgesprek met de werkgever vanochtend namelijk niet, wat mij betreft. Onze insteek verschilde te veel. Zij wilden allerlei ideeën van mij horen over geweldige webfunctionaliteiten, terwijl ik eerst wat over hun project en hun visie op de ontwikkeling daarvan wilde horen zodat ik daar op in kon haken met ideeën over webfunctionaliteiten. En ze bleken opeens allerlei (arbeids-) voorwaarden in voor mij niet-positieve zin te hebben veranderd. Ik was na afloop zo blij dat ik weer naar huis kon...
Het selectiebureau is echter ook bezig met een pitch voor een groot project in mijn woonplaats, en dat project sluit ook prima aan bij mijn achtergrond, dus daar sta ik nu voor op de lijst. Duimen dat we het krijgen
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  donderdag 24 juli 2008 @ 19:14:33 #21
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_60326083
Spannend Macka..

Wat een gedoe P_iglet.. hopelijk komt het allemaal goed!

Hier zijn we vandaag na 3 dagen Gemeente huis in en uit eindelijk klaar met regelen!
23 juni 2009, gaan ik en mijn geliefde ...

[ Bericht 11% gewijzigd door Rijstebuiltje op 24-07-2008 19:23:24 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_60326849
Wat leuk Rijstebuiltje.

Dat is een gedoe p_iglet. Wie verzint zoiets dan ook. En helemaal in de zomervakantie als bijna iedereen weg is.

Wanneer weet je meer macka? Wel spannend.
*OUD heilige*
pi_60326943
23 juni..dat is zo ver weg en gewoon nog eerder dan ik ga trouwen
Saartje
pi_60327467
Ik las het net pas dus ik kom alsnog even heel hard juichen voor tex. Hoera, met jong geschopt.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60327900
Gefeliciteerd, Tex. Super !
  donderdag 24 juli 2008 @ 21:09:35 #26
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60328101
Tex!! Vandaar dat je zoveel in het doekentopic zat! Gefeliciteerd!!

Moonah, alles ingepakt?

Webkim, waarom haal je de Wiifit niet op?

Macka, 'fijn' dat het niet doorgaat dan, nu hoop ik met je mee voor het andere project!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_60328427
Macka, spannend allemaal!

Moonah op vakantie? Waarnaartoe?

Van de week kregen wij onze nieuwe vriezer. Gekocht via internet dus op een plaatje zie je niet hoe groot zo'n ding is We kunnen nu voor het hele blok voorraad invriezen. Omdat een lege vriezer veel energie schijnt te kosten hebben we hem behoorlijk gevuld en 'moet' ik nu Ben & Jerry's eten
  donderdag 24 juli 2008 @ 21:27:16 #28
94046 PM-girl
pi_60328505
He bah wat rot Snoopy! Vervelend voor je, sterkte!
*
pi_60328525
dank je
pi_60329071
nee, je mag 't juist niet eten want dan raakt ie te leeg!

web-kim ik ben ook benieuwd waarom je je wiii-fit niet op gaat halen?

p_iglet wat een toestand. ik kom ook nog een paar keer in R'dam (eur, kralingse zoom) de komende dagen, kan ik misschien iets voor je betekenen?
pi_60329214
thx voor het aanbod, lief. (ik zit overigens niet op het terrein van de EUR, maar op hoboken, bij dijkzigt)

maar ik ga morgen eens flink een rondje bellen en dan donderdag maar zelf naar rdam. Het moet allemaal in hoogst eigen persoon namelijk
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:02:12 #32
108648 cattie
lieve moeder
pi_60329330
Dit is een gadget waar ik warm voor loop. Gezien de prijs zal het nog wel even bij mijn parker vulpen blijven..

Snoopy, eet smakelijk! Heb je nog hulp nodig bij het eten?

P_iglet, da's goed waardeloos.
pi_60329646
Sugar!!!

mn tante heeft er een!! Snel he?!
pi_60329711
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:14 schreef DeLiedje het volgende:
Sugar!!!

mn tante heeft er een!! Snel he?!
Heeft je tante een marlene dietrichpen?
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:17:39 #35
24188 Belana
kloon van belana
pi_60329746
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:02 schreef cattie het volgende:
Snoopy, eet smakelijk! Heb je nog hulp nodig bij het eten?
en zo is de eetclub compleet, dus snoopy, we horen het wel he
stormy waters...
sailin'
pi_60329767
OK p_iglet, succes dan maar donderdag!

macka, ik lees nu pas dat dat project niet doorgaat. jammer, maar zo te lezen is 't bij nader inzien misschien maar beter ook. dat andere project moet 't gewoon worden! ik duim voor je.

rijstebuiltje, 3 dagen, da's lang! maar fijn dat de datum nu vastligt, gefeliciteerd!

deliedje wat heeft je tante?? ik raak de draad een beetje kwijt geloof ik.
pi_60329793
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:17 schreef Belana het volgende:

[..]

en zo is de eetclub compleet, dus snoopy, we horen het wel he
nou ja, compleeeeet. daar wil ik nog wel eens over om de tafel.
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:19:48 #38
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60329801
Zo, alles ingepakt.
We gaan naar de Belgische kust en het wordt mooi weer!!!!!!

Snoop, sterkte met je Ben and Jerry's, wát een ellende...
Gaat het lekker in je huisie?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:21:03 #39
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60329843
Oh ja, en Rijstebuiltje gefeliciteerd! Leuk zeg!
En Macka had ik ook nog niet gefeliciteerd met haar voorgenomen draagdoekenbedrijfje. Ook érg leuk!
pi_60329867
groeten aan de belgen, moonah! misschien zie je bass-miss nog wel!
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:23:10 #41
24188 Belana
kloon van belana
pi_60329900
moonah, veel plezier!
en rijstebuiltje, van harte met het voorgenomen
stormy waters...
sailin'
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:28:00 #42
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60330013
Tnx.
Ik zal zwaaien naar B-M.

Het lijkt me zó geweldig, mijn menneke in zijn blote niksie met alleen een petje op zijn bol die naar de zee loopt met een emmertje in zijn hand....
*smelt...
pi_60330116
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:28 schreef Moonah het volgende:
Tnx.
Ik zal zwaaien naar B-M.

Het lijkt me zó geweldig, mijn menneke in zijn blote niksie met alleen een petje op zijn bol die naar de zee loopt met een emmertje in zijn hand....
*smelt...
Dat klinkt goed, maar ons zul je niet zien, wij gaan eerst naar Venetië (als de drukke feesten hier gedaan zijn) en misschien daarna wel eens naar zee, lijkt me ook erg leuk met Fons nu.
Maar ik denk niet dat je zolang zal blijven...
  Moderator donderdag 24 juli 2008 @ 22:33:11 #44
5428 crew  miss_sly
pi_60330144
Fijne vakantie Moonah

Rijstebuiltje gefeliciteerd met de verloving

texel, weet niet waar dus maar hier: Wat leuk! Gefeliciteerd
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:38:20 #45
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60330248
Veel plezier in Venetië B-M. Is óók leuk met Fons, toch?

Dag lieve Fok-dames! Ik ga lekker douchen en naar bed. Tot over een weekje.
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:44:47 #46
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60330400
Veel plezier op vakantie, Moonah! Hoop dat jullie er erg van zullen genieten.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:58:17 #47
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60330753
Wij gaan misschien ook die kant op moonah wie weet zie ik jullie wel
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  donderdag 24 juli 2008 @ 23:33:58 #48
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60331457
Tex, gefeliciteerd!

P_iglet, als ik wat kan doen hoor ik het wel he? Ik ben do ook weer in de buurt daar, dus...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_60331616
Moonah, fijne vakantie!
Het huis is heeeeeeerlijk.

Als ik een beetje bijgekomen ben ga ik een datum prikken dames
  donderdag 24 juli 2008 @ 23:57:52 #50
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60331801
Fijne vakantie Moonah
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 01:31:20 #51
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60332718
Tex nog gefeliciteerd, even via dit topic

Wij zijn vandaag in het A'damse bos geweest. Leuk!! Goede plek voor een meeting ook, vind ik. Al was lief dat niet met me eens. Hij zegt dat er veel teveel te doen is en dat jullie dan allemaal alle kanten op schieten i.p.v. lekker met elkaar te kletsen.
Maargoed, het is er groot genoeg en er is genoeg ruimte! Waarschijnlijk zijn meer OUDers er wel eens geweest.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 06:42:45 #52
24188 Belana
kloon van belana
pi_60333983
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 23:43 schreef snoopy het volgende:
Moonah, fijne vakantie!
Het huis is heeeeeeerlijk.

Als ik een beetje bijgekomen ben ga ik een datum prikken dames
kalm aan hoor
stormy waters...
sailin'
pi_60334133
Tex wat ontzettend leuk, gefeliciteerd!

Rijstebuiltje jij ook gefeliciteerd met je aankomende huwelijk
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 25 juli 2008 @ 08:01:58 #54
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_60334308
Gefeliciteerd Tex

Jullie hadden nog een foto van het korte haar tegoed. Hij is niet zo duidelijk maar ik vond hem wel lollig.

ik heb hem van internet geplukt vandaar dat ik de heren niet van balkjes heb voorzien
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 25 juli 2008 @ 08:53:20 #55
190853 RockabeIIa
pi_60334843
Lekker ding <3 Staat je goed m@x!
Mijn dinnetje heeft vannacht haar 2e zoon gekregen. Ik ben er helemaal emo van en wil hem zo graag zien!
pi_60335457
M@x

Wat leuk Rocka, hoe heet hij?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 09:36:12 #57
24188 Belana
kloon van belana
pi_60335501
ik zie er zo niks van M@x

ow en van harte rocka, wat leuk!
stormy waters...
sailin'
pi_60335537
gefeliciteerd rocka! ik ben ook aan 't wachten op zulk nieuws van mijn vriendin, maar dat kan ook nog wel een paar weken duren.

m@x, wat veel mannen om je heen! staat je inderdaad goed! en je korte lokken ook.
pi_60336638
Ons huis hier in Mons staat midden in het centrum, en om de hoek zit een hele lekkere bakker
Dus ben ik zo vrij geweest voor iedereen een pain au chocolat / croissant / stokbrood / tartelette apricot te halen Dus eet smakelijk!
pi_60336744
reinhilde, lekker, dank je! ben je jarig? of is 't zomaar een traktatie?
pi_60336934
Oeh doe mij maar een pain au chocolat En bedankt!

Rocka wat leuk, een baby erbij om suikertante voor te spelen
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:55:25 #62
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60337065
Rijstebuiltje ook gefeliciteerd, 'k lees er gewoon overheen. (zoals wel vaker )
Maargoed gefeli!
pi_60337261
Nee, ben niet jarig (volgende week pas ), maar het is zo lekker weer, en vanmiddag ga ik naar de baby van een vriendin kijken, en Nixxx komt vanavond ook naar Belgie, en morgen gaan we shoppen in Frankrijk, en en en... ik voel me gewoon goed vandaag!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:17:45 #64
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60337588
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 11:03 schreef Reinhilde het volgende:
Nee, ben niet jarig (volgende week pas ), maar het is zo lekker weer, en vanmiddag ga ik naar de baby van een vriendin kijken, en Nixxx komt vanavond ook naar Belgie, en morgen gaan we shoppen in Frankrijk, en en en... ik voel me gewoon goed vandaag!
Dit zal die roze wolk zijn....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 25 juli 2008 @ 12:00:04 #65
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60338649
moonah fijne vakantie
rijstebuiltje gefeliciteerd met de geplande trouwerij
en de rest ook ff een vrolijke vanuit het zuiden

zit heerlijk bij paps en mams in de tuin van het weer te genieten, eindelijk wat bijgekomen van de spanningen rond het arbobezoek afgelopen dinsdag
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:24:43 #66
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60339189
Ik heb gisteren tot twaalf uur in mijn allereigenste tuin gezeten. Wat een rijkdom is dat, zeg!
Nu ben ik weer op de flat dozen aan het pakken....ik ben het zo vreselijk zat. Nog maar een paar dagen!!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:53:27 #67
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60339823
Heerlijk he Memmel, een tuin! Hoe vindt Anna het buiten?
*OUD heilige*
pi_60339860
Heb je jezelf eigenlijk al getrakteerd op een nieuwe sleutelhanger ?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:58:52 #69
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60339918
Nee, helpt dat? In dat geval....ga ik zo gelijk shoppen voor een nieuwe hanger!

Yppy, ik heb gisteren Anna d'r zandbak al meegesleept en ze vindt het helemaal geweldig. Ze kruipt er het liefst uit, maar er ligt veel rommel van de bouw, zoals glas en stenen. Ik denk dat ik wel kan concluderen dat Anna liever buiten is dan binnen!
pi_60340507
Memmel, uit ervaring kan ik zeggen dat verhuisd zijn heerlijk is. Sterkte met de laatste loodjes.

En ik heb ook een hele leuke sleutelhanger (gelukswolkje) voor mijn nieuwe sleutels:

vrijdag 25 juli 2008 @ 13:35:22 #71
94046 PM-girl
pi_60340805
Wat heerlijk Memmel! Dat is het dozen pakken toch wel waard!

Waarom heeft WE nu geen webshop Ik wil iets hebben, maar hier zitten alleen maar mannen-WE's in de buurt.
*
pi_60340900
Dylan is ook blij met onze tuin. Maar pas sinds vorig weekend Daarvoor was het een beetje een ehm oerwoud zeg maar Dylans woorden toen de tuin in aanleg was: We krijgen een tuin! En toen zijn stukje af was: Ik heb een eigen speeltuin!

Die losse plank zit inmiddels vast hoor, deze op de foto was iets te kort.

En ook al regende het pijpenstelen, hij moest het wel testen!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:42:29 #73
94046 PM-girl
pi_60340965
Wat leuk Beefcake! En meteen spelen, ondanks de regen. Wat een die-hard!

YPPY, ik heb trouwens wel gelachen hoor, toen ik in KLB keek
*
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:43:02 #74
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60340978
Wat gaaf een schommel in de tuin! En zo'n glijbaan. Een vriendinnetje van Anna heeft ook zoiets in de tuin, ik geloof dat we binnenkort weer eens op de thee gaan.
*OUD heilige*
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:43:46 #75
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60340996
Mooi topic van mij ook PM, heb je dat gezien? Dat blijft wel open, dat is het leukste.

Het is vakantie, dus hij verveelt zich op z'n werk, zo blijft hij bezig.
*OUD heilige*
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:44:43 #76
94046 PM-girl
pi_60341026
Ja, jouw topic heb ik lachend gelezen!
*
pi_60341630
Prachtig topic YPPY
pi_60341751
Volgens mij is het met J. erger gesteld dan met S. Yppy, zoals je op bovenstaande foto ziet heeft S. nog wel tijd om Dylan te duwen met schommelen
  Moderator vrijdag 25 juli 2008 @ 14:23:12 #79
5428 crew  miss_sly
pi_60342075
Goede topics Yp
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:25:20 #80
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60342124
beefcake, gelukkig is J. nu op zijn werk, kan hij toch niet met Anna spelen.

Nog 1 nachtje en we gaan samen weg.
*OUD heilige*
pi_60342191
S. is ook op zijn werk nu, die foto is van afgelopen weekend. Eigenlijk dus van voor dit drama

Oeh en lekker samen weg Zonder Anna?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:33:39 #82
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60342331
Ja. Ze gaat naar mijn schoonouders, ik vind het zo eng. Ze heeft daar al eens gelogeerd, maar toen was dat noodzakelijk en nu is het voor het 'leuk'. Dat vind ik zo'n raar idee. Dat we haar 'zomaar' wegbrengen. Terwijl ze het ontzettend leuk vindt en de vorige keer heel goed geslapen heeft.
*OUD heilige*
pi_60342399
Het is echt wennen. Dylan gaat al regelmatig voor de leuk bij zijn tante slapen. Hij wil er nu ook graag wonen, dus kijk maar uit dat je je kind niet te vaak laat logeren anders krijgt ze de smaak nog te pakken
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:40:15 #84
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60342491
Ieks, dat lijkt me eng. Ook al weet ik wel dat ze dat vast gaat zeggen. Ze heeft al zoveel aanbiedingen om te komen logeren, maar ik houd haar toch liever thuis als het kan. Maar Dylan is ook wel wat ouder, die zal het zelf ook wel aangeven dat hij wil logeren.
*OUD heilige*
pi_60342587
Ja inderdaad, hij vraagt er vaak om. Quinten gelukkig nog niet
  vrijdag 25 juli 2008 @ 15:05:45 #86
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60343026
Anna is wakker, het speelkwartier is weer voorbij. Alhoewel... ze is nu met een emmer water buiten bezig.
*OUD heilige*
pi_60343139
Ooooh daar kan ze zich vast uren mee vermaken
  vrijdag 25 juli 2008 @ 15:49:38 #88
94046 PM-girl
pi_60344041
Ik verveel me.

En dan ga je lekker zitten flauwekullen op internet. En dan denk je ineens gelijkenissen te zien tussen ABBA's Agneta en Polly uit Fawlty Towers

'k Ga maar eens opruimen geloof ik
*
  vrijdag 25 juli 2008 @ 18:31:27 #89
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60346705
Wij zouden vannacht op vakantie gaan. Krijg ik net een sms van peter:
quote:
auto doet het niet. Ik denk de startmotor
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 25 juli 2008 @ 19:03:50 #90
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60347202
das balen Lady
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60347485
Nee he LadyS Wat nu? Uitstellen, auto lenen, met de trein, op de fiets?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 19:23:25 #92
24188 Belana
kloon van belana
pi_60347580
sjees LadyS das echt kut
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 25 juli 2008 @ 19:24:41 #93
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60347604
het zal uitstellen worden Gelukkig hadden we niks geboekt....
Hopelijk kan er morgen een nieuwe startmotor in (ANWB heeft inmiddels bevestigd dat dat het is) en kunnen we morgennacht vertrekken
  vrijdag 25 juli 2008 @ 19:45:00 #94
24188 Belana
kloon van belana
pi_60347965
nou, dat scheelt dan alweer...
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 25 juli 2008 @ 19:57:56 #95
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60348206
Balen LadyS, net voor je vakantie.
*OUD heilige*
  Jubileum moderator vrijdag 25 juli 2008 @ 20:00:20 #96
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60348248
Wij zijn weer thuis, naja dat waren we gisteravond al maar ik heb nu pas FOKtijd.

Vakantie was leuk maar erg moeilijk voor Eva vandaar dat we ipv maandag gister al thuis zijn gekomen.
Lang verhaal, volgt later, ik moet eerst alles even bijlezen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:42:51 #97
94046 PM-girl
pi_60349101
Hallo Lois!
Wat vervelend voor Eva, hopelijk is ze snel weer gewend!

LadyS Wat een rottige timing van de auto zeg! Maar liever zo dan op vakantie denk ik? Hopelijk wordt het snel opgelost en kunnen jullie morgen vertrekken.

Ok, gadgets vind ik leuk en snap ik ook redelijk goed. Maar wie weet raad? Ik heb invrieslollies gekocht. Maar het zijn zulke rare dingen, hoe eet je ze? Breek je ze doormidden en knip je het hoesje los? Moet het tuutje eraf en dan knijpen net als bij een Calipo? Help!
*
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:51:18 #98
190853 RockabeIIa
pi_60349293
Volgens mij kun je ze wel op meer manieren gebruiken dan 1, PM Enjoy!

't Kleintje heet Quinten <3 Ik hoop hem maandag even te kunnen gaan bekijken... De mama zegt wel dat het een mooi kindje is met pikzwart haar maar eerst zien en dan geloven he?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:55:00 #99
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60349358
Volgens mij moetje het tuutjeer af knippen en dan zo'n beetje drinken.

Emma is donderdagmiddag naar oma op de camping gegaan en heeft daar geslapen. Vandaag belde mijn mams op of ik mee ging naar een vriendin, Emma ook mee. Vraag ik aan haar of ze dan nu mee naar huis gaat, nee ze ging nog wel een nachtje bij oma slapen
Leuk hoor dat ze het zo leuk vind maar het is ook wel erg stil in huis zo.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:55:01 #100
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60349359
weet je zeker dat het ijsjes zijn? Ik bedoel, in wat voor soort winkel heb je die gekocht?
Saartje
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:58:00 #101
94046 PM-girl
pi_60349427
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
weet je zeker dat hij ijsjes zijn? Ik bedoel, in wat voor soort winkel heb je die gekocht?
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Volgens mij kun je ze wel op meer manieren gebruiken dan 1, PM Enjoy!
Waar het hart van vol is....
Nee jongens, zo heet ben heb 't ik nu ook niet

Maar drinken, die dingen zijn ketsbevroren!
*
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:58:33 #102
94046 PM-girl
pi_60349438
O, de Em-Té is trouwens leverancier van deze dingen!
*
  vrijdag 25 juli 2008 @ 21:00:03 #103
190853 RockabeIIa
pi_60349463
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:58 schreef PM-girl het volgende:

[..]

[..]

Waar het hart van vol is....
Nee jongens, zo heet ben heb 't ik nu ook niet
Ik koop niet van zulke dingen om ze vervolgens te gaan showen op het interweps!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 21:04:14 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_60349532
Wij braken die dildo's altijd in het midden door en probeerden dan de condoom eraf te halen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 25 juli 2008 @ 21:05:28 #105
94046 PM-girl
pi_60349552
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 21:00 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik koop niet van zulke dingen om ze vervolgens te gaan showen op het interweps!
Preutserd

Troel, dat is tot nu toe ook mijn tactiek!
*
  vrijdag 25 juli 2008 @ 21:11:30 #106
190853 RockabeIIa
pi_60349694
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 21:05 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Preutserd
Dat klopt! Middle name is preutsie de preutserd en ik ben ooit es onbevlekt ontvangen terwijl ik sliep en mijn vriend was dronken.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 21:21:19 #107
94046 PM-girl
pi_60349883
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 21:11 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Dat klopt! Middle name is preutsie de preutserd en ik ben ooit es onbevlekt ontvangen terwijl ik sliep en mijn vriend was dronken.
Tsssk, en zeker niet getrouwd zeker???
*
  vrijdag 25 juli 2008 @ 21:23:43 #108
190853 RockabeIIa
pi_60349928
Tuulk nie. Ik ben de koningin niet! Tsssss....

Ik heb een bastaardkind
  vrijdag 25 juli 2008 @ 21:25:58 #109
94046 PM-girl
pi_60349990
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 21:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Tuulk nie. Ik ben de koningin niet! Tsssss....

Ik heb een bastaardkind
Wij ook
Overigens ben ik zelf 7,5 maand na het huwelijk van mijn ouders geboren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*
  vrijdag 25 juli 2008 @ 21:30:52 #110
190853 RockabeIIa
pi_60350099
kun je dit aantonen?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 21:34:32 #111
94046 PM-girl
pi_60350187
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 21:30 schreef RockabeIIa het volgende:
kun je dit aantonen?
Wil je mijn apgarscores en geboortegewicht weten
*
  vrijdag 25 juli 2008 @ 21:37:23 #112
190853 RockabeIIa
pi_60350254
ik wil die kaart van de vk wel es bekijken ja
  vrijdag 25 juli 2008 @ 21:41:16 #113
94046 PM-girl
pi_60350343
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 21:37 schreef RockabeIIa het volgende:
ik wil die kaart van de vk wel es bekijken ja
Denk dat het toen de kaart van de vv was
*
  vrijdag 25 juli 2008 @ 21:43:18 #114
190853 RockabeIIa
pi_60350392
ouwe

ik ga kijken of ik ook ergens zo'n lekker ijsje heb
pi_60350745
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:51 schreef RockabeIIa het volgende:
't Kleintje heet Quinten <3 Ik hoop hem maandag even te kunnen gaan bekijken... De mama zegt wel dat het een mooi kindje is met pikzwart haar maar eerst zien en dan geloven he?
Quintens zijn erg lief en knuffelig

En PM ik zou ze doormidden doen ofzo
pi_60350784
Ik heb nog zelfgemaakte ijsjes in de vriezer staan Ik ga er maar eens een eten, goed idee van jullie
  vrijdag 25 juli 2008 @ 22:04:06 #117
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60350810
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 21:43 schreef RockabeIIa het volgende:
ouwe

ik ga kijken of ik ook ergens zo'n lekker ijsje heb
heb je 't ben je zo heet dan?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 22:05:34 #118
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60350845
Ik heb nog cornetto's in de vriezer, misschien 'neem' ik er daar zo ook wel 1 van

En nog bedankt allen voor de felicitaties
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 22:44:45 #119
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_60351673
Tex supertjes van harte
pi_60352665
wij waren uit eten (très duur & lekker) en ik heb me tonnetje rond gegeten. inclusief een verrukkelijk ijstoetje ('profiteroles à la glace'), dus ik hoef hier de vriezer niet zo nodig meer in. ik val eerder om van de slaap!
  zaterdag 26 juli 2008 @ 07:33:24 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_60356212
Goedemorgen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60356265
Ook goedemorgen!
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 23:30 schreef bixister het volgende:
ik val eerder om van de slaap!
Watje! Ik stond om die tijd nog een poepluier te verschonen
  zaterdag 26 juli 2008 @ 08:09:28 #123
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60356278
Goedemorgen
Ik kon niet slapen en sliep dus pas om 02.30 uur ofzo En nu alweer wakker, ik ben echt bekaf nu

En nu voor me duimen dat we aankomende nacht op vakantie gaan
  zaterdag 26 juli 2008 @ 08:16:42 #124
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60356300
Goedemorgen. heb ik geen kind in huis dat mij wakker maakt, wordt ik zelf wel wakker omdat ik naar de wc moet én schreeuwende honger heb. Ik ga zo nog wel even proberen om te slapen.
pi_60356453
Mornin'!
Laat het nog maar even zomer blijven. Lekker zeg, zulke dagen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60356487
ook goeiemorgen! ook (een beetje) uitgeslapen hier, zonder kinderen die je wakker komen maken. heerlijk! vanmiddag halen we ze weer op maar zometeen eerst op zoek naar een mooie skelter voor Piet, die krijgt ie voor z'n verjaardag.

ladyS, misschien moet je vanmiddag nog maar een paar uurtjes proberen te slapen? alvast een hele fijne vakantie gewenst en een goede reis met de caravan!
  zaterdag 26 juli 2008 @ 09:09:26 #127
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60356499
PM dat zijn toch van die breekijsjes?? bij HEMA hadden ze die ook ooit. doormidden breken dus
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 26 juli 2008 @ 09:21:34 #128
94046 PM-girl
pi_60356573
Jamaar jamaar Pinquit, als ze door de midden zijn, zit er nog steeds zo'n rubbertje omheen! Ik geloof dat ik nu toch maar op zoek ga naar die lolly's in zo'n plastic zakje...

En er zat gisterenavond een egel in onze tuin! De hond vond hem uiteraard, maar nu hoop ik stiekem wel dat hij zijn weg weer gevonden heeft naar buiten, we hebben maar 1 egeluitgangetje!
*
pi_60356586
ik blijf maar lezen 'het gadver-freaky bankje'.
hebben jullie dat ook?
  zaterdag 26 juli 2008 @ 09:24:09 #130
94046 PM-girl
pi_60356593
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 09:23 schreef bixister het volgende:
ik blijf maar lezen 'het gadver-freaky bankje'.
hebben jullie dat ook?
Dat past mooi bij de dildo-ijsjes toch
*
  zaterdag 26 juli 2008 @ 09:24:51 #131
94046 PM-girl
pi_60356601
Oe, ik ben vanmiddag erg ontaard, ik breng mijn kind weg om te gaan shoppen. Alleen!
*
  zaterdag 26 juli 2008 @ 09:24:54 #132
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60356603
ja die ijsblokzakjes maar dan in het langwerpig! die zoek ik ook al heul lang.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_60356928
ze zijn toch best langwerpig, pinquit?
pm-girl, heerlijk! geniet ervan! alleen shoppen is fijn.
pi_60358492
Shoppen! Lekker joh Geniet er van!

Ik ben schilderijlijsten aan het verven, met spuitverf Niet 1 van mijn briljantste ingevingen geloof ik.
Gelukkig heb ik er twee, mag T. zometeen die andere doen, kijken of hij het beter kan

Ik heb meer loon gekregen, omdat ik een project gedraaid heb. Ik weet nu alleen niet of ik dit bedrag de komende 5 maanden nog krijg of dat dit alles ineens was. Ik hoop niet alles ineens maar dat zal wel, want het was stukken meer dan ik zelf berekend had.

Ooohhh Asus EEE-tje Of sparen....
  zaterdag 26 juli 2008 @ 12:58:41 #135
24188 Belana
kloon van belana
pi_60359309
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 09:24 schreef PM-girl het volgende:
Oe, ik ben vanmiddag erg ontaard, ik breng mijn kind weg om te gaan shoppen. Alleen!
das gewoon gezond niks ontaards aan
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 26 juli 2008 @ 13:07:30 #136
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60359442
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 21:11 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Dan was het dus eerst; "Neuk Preutsie de Preutserd" ?

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 13:18:18 #137
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60359592
Ik heb een ontzettende offday vandaag. Zit nu met moeite mijn 2e huilbui proberen tegen te houden

Misschien laat ik zometeen wel de boel de boel en ga ik ook even shoppen, al is het maar om er even uit te zijn. Vanavond een verjaardag waar ik op dit moment totaal geen zin in heb (ik heb nu namelijk helemaal nergens zin in), en anders kom het niet meer goed vandaag.
©Dumbo
pi_60359998
Goed plan, Tex. Lekker met geld smijten !

Mijn vriendinnetje is bevallen van dochter Maud ! Incl. wat keizerlijke hulptroepen en vacuum...dolletjes moet dat geweest zijn.

Ander vriendinnetje is nu aan het bevallen....heerlijk klusje met dit weer !
  zaterdag 26 juli 2008 @ 13:50:41 #139
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60360095
Ja ik weet alleen niet wat ik dan moet kopen eigenlijk, maar goed...

Gefeliciteerd KP! En spannend, een ander vriendinnetje nu bezig...
©Dumbo
pi_60360103
gefeliciteerd kp! klinkt heavy. succes voor vriendin 2. ik ben ook zooo benieuwd naar de baby van mijn bollebuikvriendin.
pi_60360152
tex, gewoon lekker even utrecht in joh, een mooi boek of een leuk sieraad voor jezelf uitkiezen. en dan even op een terrasje, komt je goeie zin vanzelf terug! (hoop dat 't een beetje droog blijft).

vanmorgen een praaachtige mammoetskelter voor piet ge'scoord'. echt een beetje een duur kado maar wel erg leuk. nu gaan we richting opa & oma, de kinderen halen.
pi_60360278
Hopen dat het droog blijft ??? Komt er zo'n vieze plakkerige zomerse bui aan ??

Vanochtend naar een zonovergoten Scheveningen geweest ! Meiden liggen compleet KO in bed. Tot nu toe nog geen verschijnselen van BMR prik...

En Tex....wat je dan moet kopen....Vooral iets voor jezelf ! En anders een mooie bos bloemen !
  Moderator zaterdag 26 juli 2008 @ 15:38:15 #143
5428 crew  miss_sly
pi_60361490
Ik heb ook even vlug geshopt. Realiseerde me ineens dat ik volgende week zondag netjes moet verschijnen op een zilveren/gouden/weet niet welk edelmetalen bruiloft en ik had natuurlijk niets om aan te trekken

En nu liep ik toch geheel onverwacht tegen het mooiste zwarte jurkje aan dat ik ooit gezien heb En hij staat zo mooi en je kunt er zoveel mee. Ik ben helemaal happy met mijn aankoop

natuurlijk moet ik er nog wel mooie zwarte lingerie bij kopen en iets van een sjaaltje en wat sieraden ofzo maar dat komt morgen of volgende week wel
  zaterdag 26 juli 2008 @ 15:51:30 #144
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60361657
De auto is gemaakt Kost wel weer een hoop geld, maar gelukkig mogen we na de vakantie betalen
Alles is zo een beetje ingepakt, dus vannacht vertrekken we dan echt
  Moderator zaterdag 26 juli 2008 @ 15:52:09 #145
5428 crew  miss_sly
pi_60361665
Gelukkig LadyS, vakantie gered
  zaterdag 26 juli 2008 @ 15:53:05 #146
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60361674
en shoppen is leuk Een week of 2 geleden kwam ik thuis met 10 (tien!!) nieuwe shirtjes/tuniekjes/whatever.
  † In Memoriam † zaterdag 26 juli 2008 @ 19:02:29 #147
7074 moussy
kuttekop
pi_60365023
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 15:51 schreef LadyS het volgende:
De auto is gemaakt Kost wel weer een hoop geld, maar gelukkig mogen we na de vakantie betalen
Alles is zo een beetje ingepakt, dus vannacht vertrekken we dan echt
Veel plezier al vast!!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_60365929
Fijne vakantie LadyS!
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 26 juli 2008 @ 20:34:14 #149
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60366712
Whaaaah, ik ben helemaal hyper!!!!!!!!!
Ik werd na het eten net ineens een beetje misselijk en lichtjes in mijn hoofd. Vandaag niet te veel zon gehad, zeker voldoende gedronken, niet te veel gegeten en mijn man, die hetzelfde op heeft, heeft nergens last van.
Ik zit nu op dag 26 van mijn cyclus en zou eigenlijk pas over 2 dagen ongi moeten worden, als mijn cyclus weer regelmatig is geworden that is.
En nu kan ik me haast niet beheersen, maar ben bang voor een (vals) negatieve test!
Heeft het zin om te testen? Heb je na 26 dagen al genoeg hcg in je lijf?
Ik zit mezelf een beetje gek te maken
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 26 juli 2008 @ 20:41:17 #150
190853 RockabeIIa
pi_60366874
anders test je morgenochtend toch?
  zaterdag 26 juli 2008 @ 20:42:24 #151
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60366888
Gewoon testen hoor. Als de test negatief is kun je nog hoop hebben dat een nieuwe test over een paar dagen wél positief is. En als ie nu al positief is, is het natuurlijk helemáál goed!

Oeh een mammoetskelter, wauw Bix!
  zaterdag 26 juli 2008 @ 20:43:41 #152
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60366923
Fijne vakantie LadyS!
Kersjes, wat Spuuglokje zegt
Saartje
  zaterdag 26 juli 2008 @ 20:45:20 #153
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60366950
Oh ja, LadyS veel vakantieplezier!
  zaterdag 26 juli 2008 @ 20:46:01 #154
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60366969
Dank jullie wel allemaal
pi_60367022
LadyS, fijne vakantie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 juli 2008 @ 20:49:34 #156
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60367033
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 20:46 schreef LadyS het volgende:
Dank jullie wel allemaal
ja een fijne vakantie
enneh de fotos heb ik niet meer ontvangen
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 26 juli 2008 @ 20:53:05 #157
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60367105
oh ja, Nou, na de vakantie dan maar
Dan heb ik vast ook een heeeeeleboel nieuwe
  zaterdag 26 juli 2008 @ 21:04:34 #158
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60367417
LadyS, fijne vakantie!

Ik durf niet zo goed, ben zo zenuwachtig
Eerst even wat moed verzamelen...
pi_60367493
wat durf je niet ?
  zaterdag 26 juli 2008 @ 21:08:55 #160
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60367546
Plassen over een staafje
  zaterdag 26 juli 2008 @ 21:10:47 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60367606
* Brighteyes is back!

Onze vakantie was heerlijk. De eerste week met z'n drietjes was erg leuk, alleen heel jammer dat het water in het zwembad veel te koud was voor Sasha, zwemmen zat er dus niet in.
Aan het eind van die week werd Sasha ziek, 39 graden koorts, heel sneu met die warmte en ik heb 1 nacht de halve tijd met hem op schoot gezeten/geslapen en de rest tussen ons in, op een twijfelaartje.
Na een paar dagen bleek wat het was, de 6e (of 5e?) ziekte. Koorts weg, kind helemaal onder de vlekjes. Gelukkig was hij toen weer zijn vrolijke zelf.

De week met de hele groep in het huis was erg leuk, maar zoals Ferry vanmorgen zei 'jammer dat het over is, maar fijn dat het erop zit'. Je zit wel heel erg dicht op elkaars lip, meer nog dan in een hotel, dus er waren wel wat irritaties zo hier en daar.
Maar goed, voor 90% was het heel erg leuk, en dat is het belangrijkst. Veel gelachen, lekker gegeten, heel gaaf huis, lekker zwembad, leuke omgeving, goeie mix van 'dingen doen' en lekker luieren.

Fijne vakantie LadyS!

Oh, en Tex, gefeliciteerd! Leuk joh!
pi_60367652
BE, welkom terug. Ik miste je al laatst maar een engeltje fluisterde mij in waar je was
  zaterdag 26 juli 2008 @ 21:14:02 #163
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60367692
Gesellie dat je er weer bent
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 21:22:25 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60367922
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 21:12 schreef snoopy het volgende:
BE, welkom terug. Ik miste je al laatst maar een engeltje fluisterde mij in waar je was
Ik ben inmiddels redelijk bang voor inbrekers en meelezers dus ik durfde het niet te melden.
pi_60367981
Eigenlijk te erg is dat. Maar wel begrijpelijk.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 21:25:39 #166
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60367985
BE, waar was je heen?
pi_60368168
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 21:25 schreef Kersjes het volgende:
BE, waar was je heen?
Ga es testen jij
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 26 juli 2008 @ 21:37:22 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_60368254
Kersjes, doe ons eens een plezier
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 26 juli 2008 @ 21:38:07 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60368277
Zuid Frankrijk Kersjes,
Eerst samen in de caravan en daarna een week in een huis met een groep vrienden.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 21:39:27 #170
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60368319
Hmmm, ik heb besloten idd morgenochtend te gaan testen. Dan zijn we weer een paar uur verder, dus grotere kans op waarneembaarheid enzo

Nu maar even wat afleiding gaan zoeken, fijne avond allemaal
pi_60368351
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 26 juli 2008 @ 21:41:06 #172
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60368355
Leuk BE, jullie eerste vakantie met Sasha

Ben nu echt weg, we gaan Lost kijken
  zaterdag 26 juli 2008 @ 22:10:29 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60369047
Spannend voor morgen Kersjes!
pi_60369092
Kersjes Eerst ons een beetje ophyperen en dan zo'n anticlimax
Veel succes met slapen vanavond

BE welkom thuis
  zaterdag 26 juli 2008 @ 22:44:12 #175
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_60369758
Oehh kersjes, spannend hoor!

Welkom thuis BE.

LadyS, fijne vakantie.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_60370979
WB BE!
spannend kersjes!
pi_60373629
Tis ochtend Kersjes
  zondag 27 juli 2008 @ 08:49:50 #178
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60373773
Ja! Schiet es op! De ochtend is al bijna voorbij!
Saartje
  zondag 27 juli 2008 @ 08:55:56 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60373790
*mee wacht...
pi_60373802
Tis al bijna maandagochtend....
  zondag 27 juli 2008 @ 09:26:53 #181
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60373926
Schiet eens op Kersjes, ik heb nog maar een dag Internet thuis...
  zondag 27 juli 2008 @ 09:35:50 #182
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60373983
je mag hier ook wel een keertje komen internetten hoor
Saartje
  zondag 27 juli 2008 @ 12:11:19 #183
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60375400
Oh echt? Da's lief! Wonen jullie nou in dat witte huis waar gisteren een luchtkussen ofzo leeg op het gras lag??
  zondag 27 juli 2008 @ 12:11:55 #184
190853 RockabeIIa
pi_60375403
je mag ook wel hier internetten Memmel! Echt!!!
  zondag 27 juli 2008 @ 12:20:29 #185
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60375510
quote:
Op zondag 27 juli 2008 12:11 schreef Memmel het volgende:
Oh echt? Da's lief! Wonen jullie nou in dat witte huis waar gisteren een luchtkussen ofzo leeg op het gras lag??
ja
Saartje
  zondag 27 juli 2008 @ 12:32:09 #186
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60375672
Nou, het antwoord is dus nee

Ik was vergeten dat ik hier gepost had gister Misschien stiekem toch zwangerschapsdementie?
pi_60375695
quote:
Op zondag 27 juli 2008 12:32 schreef Kersjes het volgende:
Nou, het antwoord is dus nee

Ik was vergeten dat ik hier gepost had gister Misschien stiekem toch zwangerschapsdementie?
Nee als in negatief? Of nee als in: nog niet getest?
Jeetje Kersjes, ik word er zelf helemaal zenuwachtig van en ik rammel het dak van het huis af.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 27 juli 2008 @ 12:40:10 #188
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60375776
Wel getest, met negatieve uitslag
Maarrrrrrrr......dankzij Texelonia heb ik toch een beetje hoop gekregen. Misselijk, buikpijn, me niet echt mezelf voelen.... Lees maar in het 2e streepjes topic.
  zondag 27 juli 2008 @ 13:00:00 #189
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60376132
Maneki, waarom ?
Je woont daar lekker hoor! En ik denk dat ik hemelsbreed 500 meter bij je vandaan zit!

Thanks, Rocka voor het aanbod. Hoeveel uur moet ik dan rijden om bij jou te kunnen Internetten?

Gelukkig heb ik mijn mobiel nog, kan ik iig meelezen....
pi_60376185
Zucht, verheug je je op lekker naar buiten gaan, ligt dat spookje al ruim 2 uur te pitten!!

Ik wil een tuin!!! Kan je tenminste zelf nog buiten zitten als er binnen iemand ligt te slapen.
  zondag 27 juli 2008 @ 13:05:57 #191
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60376242
quote:
Op zondag 27 juli 2008 12:40 schreef Kersjes het volgende:
Wel getest, met negatieve uitslag
Maarrrrrrrr......dankzij Texelonia heb ik toch een beetje hoop gekregen. Misselijk, buikpijn, me niet echt mezelf voelen.... Lees maar in het 2e streepjes topic.
Ik hoop niet dat het valse hoop is die ik je heb gegeven, Kersjes...
©Dumbo
  zondag 27 juli 2008 @ 13:22:03 #192
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60376469
quote:
Op zondag 27 juli 2008 13:00 schreef Memmel het volgende:
Maneki, waarom ?
Je woont daar lekker hoor! En ik denk dat ik hemelsbreed 500 meter bij je vandaan zit!

Thanks, Rocka voor het aanbod. Hoeveel uur moet ik dan rijden om bij jou te kunnen Internetten?

Die ligt al 2 dagen plat om opgeruimd te worden maar de jongens zijn er nu weer op aan het springen dus kwam het weer prima uit
500 meter..dat is bijna aan te lopen
Saartje
  zondag 27 juli 2008 @ 13:24:38 #193
94046 PM-girl
pi_60376504
Hoi BE!
Waren jullie de enige met kinderen in het huis, of waren er meer gezinnen?

Kersjes, wat jammer!
*
  zondag 27 juli 2008 @ 13:34:45 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60376710
Er waren er meer PM.
Nee hoor, dat klinkt rotter dan het is, maar een bijna 6-jarige, een 5-jarige en twee 3-jarigen is af en toe best heftig zal ik maar zeggen. Stuk voor stuk schatten, maar bij elkaar was het soms een beetje te zeg maar.
Tel daar ook nog een boerboel-pup van 5 maanden en 25 kilo bij op en de chaos is compleet.
Oh, en dan vergeet ik nog de 8 volwassenen.
  zondag 27 juli 2008 @ 13:40:45 #195
94046 PM-girl
pi_60376836
Haha, klinkt een beetje als ons weekend weg laatst, maar dan met 2 kleine hondjes erbij ipv de boerboel.
Het weekend was ook precies lang genoeg
*
  zondag 27 juli 2008 @ 13:44:54 #196
24188 Belana
kloon van belana
pi_60376918
heej BE wb!
stormy waters...
sailin'
  zondag 27 juli 2008 @ 13:49:31 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60377013
Hoihoi!
pi_60379325
quote:
Op zondag 27 juli 2008 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
Er waren er meer PM.
Nee hoor, dat klinkt rotter dan het is, maar een bijna 6-jarige, een 5-jarige en twee 3-jarigen is af en toe best heftig zal ik maar zeggen. Stuk voor stuk schatten, maar bij elkaar was het soms een beetje te zeg maar.
Tel daar ook nog een boerboel-pup van 5 maanden en 25 kilo bij op en de chaos is compleet.
Oh, en dan vergeet ik nog de 8 volwassenen.
en Sasha, niet te vergeten! of doel je op hem met de boerboel-pup.
ik kan me er van alles bij voorstellen BE. 2 kinderen kunnen soms al zo vermoeiend op elkaar reageren, laat staan een heleboel meer !
pi_60379574
Mijn vriendinnetje is vanaf 03.30 bezig...Om 7.30 naar zkh....nu een soort van slaapmiddeltje om even bij te komen. Slechts 1 cm ontsluiting tot nu toe....heb helemaal de zenuwen...
pi_60379685
he gets kp, wat spannend... hopelijk komt er snel verbetering in!
  Jubileum moderator zondag 27 juli 2008 @ 20:54:04 #201
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60383635
WB lieve BE

Zo wij waren vandaag met alle hoogzwangere dames, getatoeerde mannen, dreinende peuters en huilende kleuters in de Linneaushof. Godallemachtig wat was het druk en warm maar wel erg leuk! Eva vond het ook super, vooral de waterspeeltuin.
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 27 juli 2008 @ 21:49:47 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60384623
Ja, maar Sasha is zooooo lief Bix, daar heb je geen kind aan.

Spannend KP!

Ik heb vaak zo'n 'nou en' gevoel als mensen hier melden dat de zus van de tante van de buuf zwanger is, maar nu ik net heb gehoord dat mijn nichtje (waar ik helemaal niet zo heel veel contact mee heb) zwanger is vind ik dat zo leuk dat ik het hier toch ook wil melden.
Ik zal dus nooit meer 'nou en' denken.

Fijn dat het leuk was Lois!
  zondag 27 juli 2008 @ 22:15:15 #203
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60385112
* LadyS breekt in!

De reis is prima gegaan, we zijn om 04.30 uur vertrokken en rond 15.30 uur waren we op een camping, bijna 700 km verderop

De kinderen vinden het prachtig hier:

En nu ga ik slapen, want morgen zullen de dames wel weer vroeg wakker zijn
pi_60385315
LadyS je bent ook gek dat je vanaf de camping gaat Fokken! Laptop mee genomen? Maar wel leuk voor ons hoor, kunnen we je leuke meiden zien Hele fijne vakantie verder!!!
  zondag 27 juli 2008 @ 22:41:00 #205
94046 PM-girl
pi_60385654
Ladys! Wat leuk!!
*
pi_60386272
hihi maf-lady! maar leuk hoor! en fijn dat de reis goed gegaan is. veel plezier nog!
  zondag 27 juli 2008 @ 23:20:42 #207
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60386504
Leuke foto`s! Fijne vakantie verder!
Saartje
  zondag 27 juli 2008 @ 23:50:04 #208
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_60387088
Oh mensen, wat is het warm . Ik heb een ziek kind, en vakantie . Het zieke kind komt steeds uit bed, dus ik blijf nog maar even op denk ik.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 28 juli 2008 @ 00:10:56 #209
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60387526
Ik heb nog 5 dozen en iets meer zooi dan ooit in die 5 dozen gaat passen...
Nog maar 2 nachten, ik ga nu mijn mandje in...ik ben kapot.
  maandag 28 juli 2008 @ 00:27:27 #210
190853 RockabeIIa
pi_60387858
quote:
Op zondag 27 juli 2008 13:00 schreef Memmel het volgende:

kweenie, 2 uurtjes? Maar het zou wel heel gezellif zijn als je hier even kwam internetten hoor! Met kind svp!
  maandag 28 juli 2008 @ 07:23:50 #211
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60389483
Kan ik lekker met de laptop op schoot op de bank, dan kan jij achter Anna aan? De mate van aanwezigheid van beklimbare dingen is bepalend voor je rust...
pi_60389694
Joepie !!!!!!! Krijn is geboren ! Alles ok, maar het was wel een heule bevalling
  † In Memoriam † maandag 28 juli 2008 @ 08:14:14 #213
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60389733
we zijn weer terug
je wil niet weten hoe het is om weer eens een nacht te slapen
ik struikel bijna over mijn wallen

en ik kan bergbeklimmen over mijn vuile wasgoed
  maandag 28 juli 2008 @ 08:38:10 #214
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60389884
Leuk he, vakantie?

Ons weekendje weg was superleuk, maar we hadden wel heftig onweer. En afgelopen nacht thuis ook.

Nog maar even Memmel en dan woon je in je nieuwe huis.
*OUD heilige*
  maandag 28 juli 2008 @ 08:42:24 #215
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60389919
Ja, ik heb de laptop meegenomen zodat ik er af en toe wat foto's op kan zetten, anders had ik tig geheugenkaartjes moeten kopen
Deze camping was trouwens maar voor 1 nacht, dus ik moet eventjes mijn 2 uur wifitoegang opmaken

En Peter en ik lagen gewoon te vernikkelen van de kou vannacht We hebben gewoon ons dekbedje erbij gepakt (we lagen eerst alleen onder het lakentje )

maandag 28 juli 2008 @ 08:45:37 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60389947
Gefeliciteerd KP!

Kou hadden wij ook LadyS, we hebben voor Sasha een vreselijk pyama'tje gekocht, dat kind werd wakker met handjes alsof hij 3 uur in het water had gelegen ofzo. Arm ding.
  † In Memoriam † maandag 28 juli 2008 @ 09:12:20 #217
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60390175
quote:
Op maandag 28 juli 2008 08:38 schreef YPPY het volgende:
Leuk he, vakantie?
nou enig
we hadden een 17daagse busreis naar salou geboekt (het kriterium was: het moet ook leuk zijn voor de huispuber, want ze zal wel voor de laatste keer meegaan)
het enige dat voor ons (als ouderen) meeviel, was de busreis.
wat ik daar allemaal in salou heb gezien hoop ik nooit meer mee te maken
breek me de bek niet open

als luca over een jaar of 9 die kant op wil, bind ik m vast

is er geen topic met vakantieverhalen hier ?
pi_60390182
LadyS wij zaten in Barcelona ook te internetten hoor
Super handig om dingen uit te zoeken in de buurt
  maandag 28 juli 2008 @ 09:45:08 #219
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60390636
Dat is erg, naar Salou! Ik ben daar in de buurt geweest, maar toen was ik jonger dan jij en ik vond het al verschrikkelijk. Vond de puber het wel leuk? Dat is dan wel te hopen, anders was het helemaal niks.
Vertel!
*OUD heilige*
pi_60390936
LadyS, wat leuk om bijna live van je vakantiepret te kunnen meegenieten.
Memmel, beetje bijgekomen vannacht?
Salou lady-wrb? Is puber dan alleen de hort op geweest? Kmoeternietaandeken.

Nou, wij hadden nog nieuwe afleveringen van Lost en gingen pas na enen naar boven. Lagen we net, besloot kind dorst te krijgen. En toen was er een kamikazemug, die we eerst niet konden vinden, maar die wel heul agressief was. En toen was het heet. Dus het raam moest open. Maar er was straatlawaai. En toen ging het plenzen. Plenzen? Staan de zolderramen niet open?! Ja dus, grrr! Trap op, trap af. Weer liggen. Vijf uur al. Uurtje later: ochtendvoeding.

*brak is*
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 28 juli 2008 @ 11:37:54 #221
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60392554
Ik heb gelukkig een kind dat doorslaapt, alleen mijn blaas niet
  maandag 28 juli 2008 @ 13:34:28 #222
108648 cattie
lieve moeder
pi_60394715
LadyS, prettige vakantie!

Lady-WRB, ik ben wel erg benieud naar de Salou verhalen..

Jelief, herkenbaar, ik sjok ook ongeveer 2x per nacht naar de wc.

Waarom heb ik zo'n dure smaak? Eerst had ik mijn zinnen gezet op een vulpen van ¤ 660 (maar mijn man heeft al aangegeven dat dat niet binnen het verjaardagsbudget past... ) en nu ben ik op zoek naar een nieuw servies. Hele leuke borden gezien, a ¤ 30 per stuk! Misschien toch maar de HEMA collectie doen...
pi_60395413
Dat ziet er heerlijk uit, LadyS !!!

Memmel !!! Succes nog even !
  maandag 28 juli 2008 @ 14:15:13 #224
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60395646
En nou heb ik zin in kerst! Met dank aan Troel en Vivi
  maandag 28 juli 2008 @ 14:25:18 #225
3142 m@x
pi_60395874
Het klinkt wel als het betere kado-werk hoor Cattie. Je kan die borden toch gewoon gaan sparen. Dan hoeft je ze niet allemaal in 1 keer aan te schaffen.

Normaal gesproken is Kai hier altijd op maandag maar nu is hij een weekje bij zijn oma in Twente logeren en het voelt echt alsof ik aan het spijbelen ben. Heel gek....
  maandag 28 juli 2008 @ 14:29:30 #226
108648 cattie
lieve moeder
pi_60395962
Dat gevoel ken ik M@x! Maar was spijbelen vroeger niet ook een beetje leuk?
pi_60396063
Jelief ik ook! Heeel erg zin in kerst
  maandag 28 juli 2008 @ 14:38:07 #228
3142 m@x
pi_60396150
quote:
Op maandag 28 juli 2008 14:29 schreef cattie het volgende:
Dat gevoel ken ik M@x! Maar was spijbelen vroeger niet ook een beetje leuk?
Zeker weten. Ben net al de stad in geweest met mijn moeder en ga straks maar eens richting de winkels om uitgebreid boodschappen te doen. Weet gewoon niet hoe ik mijn dag moet vullen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 28 juli 2008 @ 14:39:19 #229
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60396187
Jullie met je vakantietopic
k krijg er helemaal kriebels van
zin om een weekendje ergens naar toe te gaan eind van het jaar gewoon een stad fotograferen ofzo
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 28 juli 2008 @ 14:44:54 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_60396312
quote:
Op maandag 28 juli 2008 14:15 schreef Jelief het volgende:
En nou heb ik zin in kerst! Met dank aan Troel en Vivi
Met dank aan mij

Vanwege mijn kribbeopmerking in het Lampo topic zeker
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 28 juli 2008 @ 15:59:46 #231
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60397937
Yup! weg met de warmte laat de kou maar komen

* Jelief laat alle realiteitszin maar even varen
pi_60398255
quote:
Op maandag 28 juli 2008 09:12 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nou enig
we hadden een 17daagse busreis naar salou geboekt (het kriterium was: het moet ook leuk zijn voor de huispuber, want ze zal wel voor de laatste keer meegaan)
het enige dat voor ons (als ouderen) meeviel, was de busreis.
wat ik daar allemaal in salou heb gezien hoop ik nooit meer mee te maken
breek me de bek niet open

als luca over een jaar of 9 die kant op wil, bind ik m vast

is er geen topic met vakantieverhalen hier ?
Salou.... Daar moet je toch als ouder zijnde ook ver uit de buurt blijven?
Dat is toch daar waar zich van huis loswerkende pubers alles uithalen wat je zelfs in je er ste nachtmerries niet droomt? Dat je god (of wie dan ook ) op je blote knietjes dankt als ze heelhuids en niet bezwangerd of besoad thuiskomen?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  † In Memoriam † maandag 28 juli 2008 @ 16:39:45 #233
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60398827
quote:
Op maandag 28 juli 2008 16:14 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Salou.... Daar moet je toch als ouder zijnde ook ver uit de buurt blijven?
Dat is toch daar waar zich van huis loswerkende pubers alles uithalen wat je zelfs in je er ste nachtmerries niet droomt? Dat je god (of wie dan ook ) op je blote knietjes dankt als ze heelhuids en niet bezwangerd of besoad thuiskomen?
nou idd.
ik zit al te broeden op een verslag. echt... ik had me voorbereid op een vakantie tussen drinkende en feestende jeugd, maar dat het zo erg zou zijn....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 28 juli 2008 @ 16:48:36 #234
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60399037
is t daar echt zo erg?
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 28 juli 2008 @ 18:13:59 #235
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60400693
Hoe zouden jullie een maïskolf bereiden? Ik had bedacht in de oven, Micha dacht gewoon rauw, en op de verpakking staat alleen hoe je het moet koken

[ Bericht 0% gewijzigd door texelonia op 28-07-2008 18:19:10 ]
©Dumbo
  maandag 28 juli 2008 @ 18:17:59 #236
24188 Belana
kloon van belana
pi_60400774
ik doe maiskolf altijd in de magnetron, minuut of 5/6
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 28 juli 2008 @ 18:23:05 #237
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60400869
quote:
Op maandag 28 juli 2008 18:13 schreef texelonia het volgende:
Hoe zouden jullie een maïskolf bereiden? Ik had bedacht in de oven, Micha dacht gewoon rauw, en op de verpakking staat alleen hoe je het moet koken
vershoudfolie omheen eventjes in de magnetron
insmeren met boter en een beetje zout erop mikken
en bikken maar
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60401292
Nee joh, geen zout! Suiker! En roomboter inderdaad
pi_60401334
Maiskolf in bak leggen, kokend water eroverheen gooien zodat de kolf onder water staat, minuut of 10 laten staan, daarna nog eventjes in de oven met plak gesmolten kaas
pi_60402115
met een plak gesmolten kaas krijg je alles lekker

Volgens mij gewoon koken en dan idd boter en zout erover.
Misschien is het ook wel lekker om het in de grillpan te leggen.
  maandag 28 juli 2008 @ 19:56:22 #241
24188 Belana
kloon van belana
pi_60402868
koken of magnetron komt op hetzelfde neer, magnetron is sneller
en boter ja
In Canada hebben ze de lekkerste mais
stormy waters...
sailin'
pi_60403793
We willen morgen eind van de middag een lekkere strandwandeling gaan maken. Maar waar? Wie weet er een mooi zeestrand(je) waar je niet je nek breekt over badgasten en patatkramen?
Hardloper.
IG @webkim
pi_60403892
We gaan weer een weekendje weg!
Lekker naar het vakantiehuisje van mijn oom en tante in Limmen, vlakbij het strand, om mijn verjaardag te vieren
pi_60403947
Webkim, vanuit Brabant he? Ik heb weleens gekampeerd in Cadzand, daar heb je nog rustige stukken
Hoe uit te leggen.. Rijdt naar Camping Hoogduin, parkeer daar ergens de auto, en ga daar het duin over
Kan je ook haaientanden zoeken!
pi_60404054
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:43 schreef Reinhilde het volgende:
Webkim, vanuit Brabant he? Ik heb weleens gekampeerd in Cadzand, daar heb je nog rustige stukken
Hoe uit te leggen.. Rijdt naar Camping Hoogduin, parkeer daar ergens de auto, en ga daar het duin over
Kan je ook haaientanden zoeken!
Daar hoef ik niet zo'n eind voor te rijden.

Het onweert hier weer. Doe maar weer een lekkere afkoelplensbui.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60404080
hihi
  maandag 28 juli 2008 @ 21:09:18 #247
94046 PM-girl
pi_60404595
Toevallig hoorde ik van de week iemand die laaiend enthousiast was over het haaientanden zoeken daar, da's nou ook toevallig Reinhilde!

Ik vind het nu weer lang genoeg heet geweest
*
  maandag 28 juli 2008 @ 21:10:18 #248
94046 PM-girl
pi_60404623
O en over de maiskolven, waar kun je van die maishandvatten kopen? Een kookwinkel zit hier niet op fietsafstand.
*
  † In Memoriam † maandag 28 juli 2008 @ 21:15:26 #249
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60404730
quote:
Op maandag 28 juli 2008 16:48 schreef Ynske het volgende:
is t daar echt zo erg?
het balkon van de terreurgroep onder ons

was trouwens toen we er net een paar dagen waren, het werd steeds voller.
maar op het moment dat ik een foto wilde maken van een vloer die je door de blikjes niet meer zag, waren ze ineens gestoken door een werkbij en waren de blikjes weg. (hoewel het daarna weer opnieuw begon)
pi_60404898
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:10 schreef PM-girl het volgende:
O en over de maiskolven, waar kun je van die maishandvatten kopen? Een kookwinkel zit hier niet op fietsafstand.
ik geloof dat ze ze bij de Xenos ook hebben.

lady-wrb, die foto geeft wel een aardig beeld hoor! wat zul je de pest in gehad hebben zeg.
pi_60404945
tex ik kook ze altijd (10 à15 min) in een pannetje water (met deksel). maar de magnetron kan natuurlijk ook. en dan met wat roomboter en zout. kaas erop lijkt me eigenlijk helemaal niet zo lekker.
pi_60405137
Wie weet waar je goede stopcontactbeveiligers kunt kopen, die er niet snel afvallen?
Dus als je het nachtlampje eruit haalt, dat de beveiliger er niet meteen afvalt.
Kim heeft zojuist haar nachtlampje er zelf uit gekregen. (voor het eerst in haar grote bed)
  maandag 28 juli 2008 @ 21:35:08 #253
94046 PM-girl
pi_60405168
Lady-WRB

Ik ben ooit met mijn ouders in Salou geweest! Ik was pas 12 en het was voorseizoen, dus dat was minder erg denk ik. Overigens vond ik het toen geweldig, zeker die karretjes die ook in Costa zitten

Xenos dus, morgen even kijken, bedankt Bix!
*
pi_60405575
Salou
pi_60405608
ik ben er nooit geweest en hoop er nooit te komen.

ingrid, wij hebben ook niet van die goed-plakkende, dus ik kan je niet helpen. succes ermee!
  † In Memoriam † maandag 28 juli 2008 @ 21:54:03 #256
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60405649
dit jaar besloten we voor het eerst met de bus op vakantie te gaan.
mijn schoonouders doen dit al jaren en zijn dolenthousiast.
de reis begon al goed, we reden goed en wel de verzamelplaats af of puber begon al misselijk te worden. ze heeft het nog binnengehouden tot nuland ( de overstapplaats) maar heeft daar wel de hele boel ondergekotst.
gelukkig konden we nog aan reisziektepilletjes komen, dus de busreis naar spanje verliep zonder verdere dweilmomenten.

we kwamen om half 9 's morgens aan op onze bestemming. daar bleek het kantoortje pas om half 10 open te gaan en toen we daar eenmaal binnenwaren, bleken we pas om 5 uur 's middags het appartement in te mogen
daar stonden we in onze hollandse lange broek, sweatshirts en jas bij zo'n 30 graden ondertussen.
we konden gelukkig de koffers ergens dumpen en hebben rondgehangen en gewoon om 1 uur weer geprobeerd en gelukkig bleek ons appartement al opgeruimd en schoon dus we mochten erin.

daar wachtte ons de eerste schok: het bleek een hok zonder wat dan ook en het moest ook nog voor 4 personen zijn
er waren 2 bedden, een bank en een soort la waar nog een matras (dikte 5 cm) in lag.
er was wel een keuken, maar die was totaal verrot en eigenlijk totaal overbodig want in al die kastjes stonden wel 2 (!) pannen en er was een la (die uit elkaar viel zodra je m uittrok) met wat bestek.
een metalen kannetje waar we koffie in wilden zetten bleek doorgerot.

onze kookplaat was een verhaal apart. de eerste dagen hebben we verbijsterd moeten constateren dat het ding een eigen leven leed.
ik ben twee keer wakker geworden van de hitte en dan bleek hij gewoon spontaan met 4 pitten aangegaan te zijn.
we hebben echt ons best gedaan om het geval te begrijpen, maar uiteindelijk als we het ding aanzetten, vlogen alle stoppen eruit.
toen de technikus de boel kwam fixen, bleek dat de knoppen willekeurig werkten. het was iedere keer afwachten welk plaat heet zou worden en uit kregen we m sowieso niet meer.
als we klaar waren met koken, schakelden we die groep uit.

die eerste avond was toch al gedenkwaardig. er brak een onweer los, zo erg als ik nog nooit meegemaakt heb en er kwam een water naar beneden.... er kwam gewoon van alles voorbijdrijven.
(ik heb een paar filmpjes gemaakt, dus ik kan het bewijzen)

de eerste nacht verliep rumoerig, veel herrie en dronkemansgelal, maar daar hebben we verder niet op gelet, we waren zo moe dat we toch in slaap gesukkeld zijn.

om 8 uur 's ochtends werd ik wakker van een oververhitte kamer (die kookplaat dus) en ik besloot dan maar aan de boodschappen te gaan.
fout.
er was nog geen winkel open, maar wat ik buiten aantrof: dronken zwalkende jongeren, in portieken kotsende jongeren, er hing er een ergens boven in zo'n appartement luidkeels te huilen en te schreeuwen, en overal kapotte flessen en kots, waartussen van die donkere mannen met bezems en manden de boel weer aan het opvegen waren.
en stinken overal ongelofelijk

ik ben maar teruggegaan en heb gewacht tot 10 uur.

's avonds was het weer hetzelfde: de muziek ging overal hard, vanaf 11 uur ging heel salou weer de straat op in grote menigten, schreeuwend, ruziënd, met flessen, stokken en steen en alles wat zich ervoor leende gooiend. en zo ging dat kroeg in, kroeg uit. de hele nacht door.
en een ruzies!
ik heb jongeren met armen, benen en neuzen in het gips gezien.

ons appartementencomplex bleek een jongerenbunker te zijn. het bellenbord buiten (wie verzint in godsnaam zoiets ) was 's nachts een geliefd doelwit.
de liftdeuren zijn in die twee weken twee keer zover kapotgetrapt dat ze twee keer vervangen moesten worden.
als wij in bed lagen hoorden we door het hele complex ruzies, vechtpartijen en meubilair kapotgeslagen worden. ik durfde in elk geval de deur niet meer uit als het weer zo ver was.

en elke nacht opnieuw en dat twee weken lang.
er waren er twee die nergens last van hadden: zoonlief, waarnaast je als hij slaapt rustig de 3de wereldoorlog kunt beginnen en puber, die we maar 1 keer bij daglicht op de foto hebben kunnen zetten met dr ogen open. die mengde zich tussen dat lallende volk en had de tijd van dr leven.

ze wil zelfs volgend jaar weer terug.

ons krijgen ze voor nog geen miljoen meer die kant op.

het enige positieve voor ons was het weer. we hebben heerlijk aan het strand gelegen en in zee gedobberd. luca heeft genoten en is lekker bruin geworden.

nu achteraf kunnen we erom lachen, maar reken maar dat slaapgebrek en al dat gedoe 'snachts niet goed is voor het geduld en het humeur. de spanning was af en toe te snijden
pi_60405809
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:50 schreef snoopy het volgende:
Salou
  Jubileum moderator maandag 28 juli 2008 @ 22:01:28 #258
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60405837
OMG wat een helse vakantie Lady!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60405886
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:01 schreef Lois het volgende:
OMG wat een helse vakantie Lady!
Daar zouden ze een tv-programma over moeten maken
pi_60406244
Nou gillend naar huis inderdaad
Ik ben ook twee keer in Salou geweest, maar toen was het niet zó erg. En de tweede keer moest ik zelfs nuchter blijven omdat ik zwanger was, voordat jullie dat als reden aandragen
  maandag 28 juli 2008 @ 22:16:30 #261
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60406250
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:25 schreef bixister het volgende:
tex ik kook ze altijd (10 à15 min) in een pannetje water (met deksel). maar de magnetron kan natuurlijk ook. en dan met wat roomboter en zout. kaas erop lijkt me eigenlijk helemaal niet zo lekker.
Kaas op een maiskolf lijkt mij ook niet echt lekker nee. Ik was laatst in een mexicaans restaurant waar er sour cream geserveerd werd bij de maiskolf. Mjam!
  maandag 28 juli 2008 @ 22:17:43 #262
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60406285
Lady_wrb ik heb intens veel medelijden met je. Wat een helse vakantie!
  maandag 28 juli 2008 @ 22:31:33 #263
190853 RockabeIIa
pi_60406597
snoepiedepoepie, waar bent u? Ik heb je op msn toegevoegd nl....
pi_60406625
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:31 schreef RockabeIIa het volgende:
snoepiedepoepie, waar bent u?
eh, ik zit op mijn dakterras.
  maandag 28 juli 2008 @ 22:32:57 #265
190853 RockabeIIa
pi_60406632
refresh es... en zie msn
pi_60406698
oooh lady-wrb, ongelooflijk! om te janken zeg! die kookplaat.
  maandag 28 juli 2008 @ 22:39:15 #267
190853 RockabeIIa
pi_60406792
omg lady-wrb ik wilde een grapje maken dat jij nu toch wel echt oud begint te worden maar ik kwam erachter door jouw verhaaltje dat ik het ook word
  maandag 28 juli 2008 @ 22:50:05 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60407047
Wat een hel zeg!
Maar ik snap ook eigenlijk niet hoe je bij je volle verstand een vakantie naar Salou kan boeken!
  maandag 28 juli 2008 @ 22:57:15 #269
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60407222
OMG dat klinkt echt als een hel Gelukkig heeft de puber het wel naar d'r zin gehad, was het in elk geval niet voor niets

Ik ben 2 keer in Salou geweest, met mijn ouders, in de herfstvakantie, en ik was 7 of 8 ofzow. Volgens mij was dit er toen nog helemaal niet. Ik heb er in elk geval niks van gemerkt
©Dumbo
  maandag 28 juli 2008 @ 22:58:16 #270
24188 Belana
kloon van belana
pi_60407239
OMG Ladywrb wat een nachtmerrie
stormy waters...
sailin'
  maandag 28 juli 2008 @ 23:02:04 #271
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60407322
Owjah, de maïskolven zijn toch de oven in gegaan, ingesmeerd met boter en in aluminiumfolie gewikkeld. Smaakte prima

Met kaas lijkt mij ook niet lekker bij maïs... En ik las ergens dat als je maïs kookt je er juist geen zout bij moest doen want dan zou de maïs rimpelig van worden..
©Dumbo
pi_60407358
Ladywrb, zat je in Arguus toevallig?? Ik denk het te herkennen aan het balkon op je foto.
Ik heb daar gezeten met mn moeder een aantal jaren geleden in juni, toen waren er nog amper jongelui en heerlijk rustig, maar echt een appartement uit het jaar 0 en gore badkamer met schimmels, potten die niemand had afgewasen e.d, maar wezaten daar voor 99 euro dus ach..
  maandag 28 juli 2008 @ 23:12:05 #273
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60407529
Salou, mmm, toch maar niet na dit verhaal...

Ik geniet nog van een laatste avondje Internet. Het ziet er nl niet naar uit dat ik voor, pak 'm beet, 20 augustus thuis een verbinding heb. Dus maar veel doen tijdens kantooruren .
En, de buren zijn best ok, zal ik om zijn WEP code vragen, zodat we 'in geval van nood' verbinding kunnen maken? Zouden ze dat doen? Als we ze een lekker flesje geven?
pi_60407534
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:02 schreef texelonia het volgende:
Owjah, de maïskolven zijn toch de oven in gegaan, ingesmeerd met boter en in aluminiumfolie gewikkeld. Smaakte prima

Met kaas lijkt mij ook niet lekker bij maïs... En ik las ergens dat als je maïs kookt je er juist geen zout bij moest doen want dan zou de maïs rimpelig van worden..
't zout doe je er dan ook pas na afloop op. aan 't kookwater kun je evt wel wat suiker toevoegen.
zo in de oven kan natuurlijk ook inderdaad! bij m'n familie in amerika doen ze ze vaak op de barbecue, nog helemaal in de bladeren van de kolf ingepakt, dan wat alufolie eromheen, en na het grillen pas uitpakken. dan stoomt ie als 't ware gaar in z'n eigen jasje.
  maandag 28 juli 2008 @ 23:13:37 #275
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60407569
We zijn er weer. Bruingebakken en heerlijk uitgerust.
Wat een helse vakantie in Salou! Nee, geef mij dan Zweden.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_60407610
memmel, succes met de verhuizing! wij hadden laatst ook een tijdje geen internet en hebben ook overwogen om de buren om hun wachtwoord te vragen. maar toch maar niet gedaan, is wat lastig peilen hoe gevoelig dat ligt.
en weet je: een paar weken internetloos is soms zo slecht nog niet. vooral scheelt het je bergen tijd! je komt ineens tot van alles! en dat is na een verhuizing vaak best handig.
  maandag 28 juli 2008 @ 23:15:24 #277
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60407614
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:12 schreef bixister het volgende:

[..]

't zout doe je er dan ook pas na afloop op. aan 't kookwater kun je evt wel wat suiker toevoegen.
zo in de oven kan natuurlijk ook inderdaad! bij m'n familie in amerika doen ze ze vaak op de barbecue, nog helemaal in de bladeren van de kolf ingepakt, dan wat alufolie eromheen, en na het grillen pas uitpakken. dan stoomt ie als 't ware gaar in z'n eigen jasje.
Ah zo, toch kan ik me daar ook niet veel bij voorstellen, zout op maïs wat juist lekker zoetig is. En suiker vind ik overbodig, het is van zichzelf al zoetig genoeg

Dat in die bladeren kwam ik idd ook nog tegen op internet, je kan er zelfs nog wat water tussen de bladeren gieten. Maar bij ons zaten de kolven toen al in de oven
©Dumbo
  maandag 28 juli 2008 @ 23:15:46 #278
190853 RockabeIIa
pi_60407625
Oh Memmeltje, denk je dat jij de enige bent met een klauterkotertje? Ik denk dat Brent Anna nog best wel wat kan leren Hij stond vandaag ook weer in de vensterbank
pi_60407632
ha die debüüv! wb! brå, vertel!
pi_60407740
Ben ik even blij dat er iemand hier in de straat een onbeveiligde verbinding heeft Is al een paar keer handig geweest toen HetNet een tijdje een rukke verbinding had Alleen ging ik dan voor de zekerheid maar geen gevoelige zaken zoals internetbankieren bekijken, je weet maar nooit he.
  maandag 28 juli 2008 @ 23:21:04 #281
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60407742
Oh Rocka....leuk he, die klauteraars...komt Brent een keer zijn kunsten laten zien hier in het Haagse?? 't is goed klimmen hiero...

Ging anna vandaag ophalen op de creche, was ze helemaal bezweet en klam. Was ze al een uur rondjes aan het rijden op de wheelybug, van haar groep, naar buiten, over de vlonder, naar de groep ernaast weer naar binnen en binnendoor weer terug

Bix, je hebt gelijk, maar ik heb ook geen telefoon dus. En ik werk 1 dag in de week thuis (kan ook niet dan) en ik heb ook om de zoveel tijd crisisdienst van kantoor (als er dus wat is, kan ik dus naar kantoor ipv het thuis af te handelen). Vandaar dus dat ik wil peilen of het in geval van nood kan, en misschien is er in de wijk wel een open verbinding, en anders ga ik bij mijn ouders zitten...
pi_60407849
je mag hier ook wel komen internetten hoor. Kunnen pepijn en anna ondertussen het huis afbreken
pi_60407897
dat lijken me heel geldige redenen memmel, om 't je buren gewoon wel te vragen. en niet geschoten is altijd mis!
  maandag 28 juli 2008 @ 23:31:48 #284
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60407956
Ja, lijkt me gezellig p_iglet! Kunnen ze lekker klimmen en Brent laten zien dat het altijd hoger kan!

*verzamelt alle moed en zegt manlief dat 'ie het morgen moet gaan vragen
  maandag 28 juli 2008 @ 23:48:48 #285
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60408281
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:15 schreef bixister het volgende:
ha die debüüv! wb! brå, vertel!
Gewoon lekker! een meer en een huis, meer hebben kinderen niet nodig blijkt. Nou ja, een graadje of 30, zodat ze niet staan te blauwbekken. was Denemarken ook leuk?? moet nog terug lezen, vandaag besteed aan het bestrijden van mount washeuvel
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_60408328
dus je had 't ook alleen bij dat huis kunnen laten? (flauw, sorry!) fijn dat 't zo leuk was!
denemarken moet nog komen! desalniettemin hier ook wasbergen te over hoor. ga ik me morgen maar weer es op 'storten'.
pi_60408370
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh Memmeltje, denk je dat jij de enige bent met een klauterkotertje? Ik denk dat Brent Anna nog best wel wat kan leren Hij stond vandaag ook weer in de vensterbank
Meike heeft hier ook een shortcut ontdekt, over de tafel is veel sneller!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 28 juli 2008 @ 23:53:16 #288
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60408371
Nah, het was alleen maandag slecht weer. Daarna dus echt alleen maar hoge temperaturen. Zelfs zo hoog dat het niet te doen was om iets te ondernemen.
Net het goeie hoekje daar, vrijwel altijd mooi weer. En gelukkig gelooft geen hond dat en blijven ze lekker allemaal weg
pi_60408805
ik had 't niet over het weer, maar over het meer. maar heerlijk dat 't daar zo lekker warm was zeg! hoe lang zijn jullie nu daar geweest? en is de reis goed verlopen?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 00:20:56 #290
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60408884
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:15 schreef bixister het volgende:
ik had 't niet over het weer, maar over het meer. maar heerlijk dat 't daar zo lekker warm was zeg! hoe lang zijn jullie nu daar geweest? en is de reis goed verlopen?
Een week zijn we geweest. Mijn broer en zus zijn er nu. Reis ging super. Ik wil weer terug

Wanneer ga jij op vakantie Bix? En welk deel van Denemarken ga je?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 00:22:10 #291
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60408905
* Paradijsvogeltje breekt ff in...

Wat begon als een dagje naar Plankendael Zoo (België, bij Mechelen), werd een weekend Gent.
Vrijdag heen tot 19:00 uur en daarna overwegen om te blijven of terug te rijden. We hadden eigenlijk geen spullen, maar hebben toch een hotel gedaan. Dat was vlakbij Brugge, volgende dag naar Brugge geweest. Paar uurtjes geweest en op weg naar familie in Gent. Op de weg daarheen, begaf de auto het...
We lieten het auto'tje afkoelen en redden het uiteindelijk tot vlakbij de familie in Gent zelf.
En vandaag kon de auto pas gemaakt worden. Dus het was een weekendbreak in Gent, tijdens de laatste dagen van de Gentse feesten. En nee...'k heb BM niet gezien..., jammer!
Fijn dat we terecht konden bij de familie en daarna een kamer konden krijgen in hetzelfde herberg-achtige iets...!

Zometeen douchen en schone pyjama aan! Gelukkig kon ik zaterdag nog schoon ondergoed en schone kleren voor Ken op de kop tikken, anders waren we nu wel heeeeel smoezelig geweest...

MOE
pi_60408926
oh, dat duurt nog wel even hoor. we gaan naar het midden van de westkust ongeveer. een huisje in de duinen.
  Moderator dinsdag 29 juli 2008 @ 08:09:32 #293
5428 crew  miss_sly
pi_60412044
Fijn dat je tegenwoordig kunt bellen de dag voor iets geleverd wordt over het tijdstip van bezorgen. Vandaag tussen half 10 en half 11 zou Trendhopper wat komen leveren...bellen ze net op dat ze er al staan! volgens hun een foutje van de telefoondienst, want wij stonden als tweede op de lijst en de eerste was al om 7 uur.
pi_60412053
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
En nee...'k heb BM niet gezien..., jammer!

Nee, ik ben niet meer naar het centrum geweest, 'tstikt daar van de Hollanders!
  † In Memoriam † dinsdag 29 juli 2008 @ 08:13:21 #295
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60412069
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:04 schreef Poppejans het volgende:
Ladywrb, zat je in Arguus toevallig?? Ik denk het te herkennen aan het balkon op je foto.
Ik heb daar gezeten met mn moeder een aantal jaren geleden in juni, toen waren er nog amper jongelui en heerlijk rustig, maar echt een appartement uit het jaar 0 en gore badkamer met schimmels, potten die niemand had afgewasen e.d, maar wezaten daar voor 99 euro dus ach..
ja idd we zaten in arquus IV de arquus boven de ski-hut (er zijn 5 complexen met die naam)

99 euro? dat was bij ons alleen al de borg die we moesten betalen (50 euro per volwassene).
een van onze laatste dagen was er ineens grote commotie. brandweerwagen, tig wagens van de guardia civil en nog wat motoragenten en grote stofwolken in zo'n winkeltje onder het complex.
er was een stuk van zo'n balkon naar beneden gekomen.

we hebben in ieder geval wel van die "beroemdheden" gezien.
zo werd ik er op attent gemaakt dat mental theo in een cabrio voor onze ingang stond. ik heb die naam wel eens vaag gehoord, maar heb geen idee waar ik m van zou moeten kennen. maar hij deed nogal populair in elk geval.
en ook bas muijs van goede tijden hing daar rond
(waren geboekt door de ski-hut)
  dinsdag 29 juli 2008 @ 08:15:50 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_60412087
Bas Muijs is dan wel weer lekker...

Mental Theo was van Charly Lownoise en Mental Theo (muzikantjes) en heeft jaren bij TMF gezeten...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator dinsdag 29 juli 2008 @ 08:16:05 #297
5428 crew  miss_sly
pi_60412092
Jee lady-wrb, wat klinkt dat als een vreselijke vakantie Ik ben nooit in Salou ofzo geweest, maar het klinkt ook absoluut niet als iets waar ik nog heen wil.

Jullie zijn nu pas echt aan vakantie toe?
  † In Memoriam † dinsdag 29 juli 2008 @ 08:24:45 #298
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60412168

maar zo'n bekkie maakt het (bijna) allemaal goed
  † In Memoriam † dinsdag 29 juli 2008 @ 08:31:40 #299
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60412223
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 08:16 schreef miss_sly het volgende:
Jee lady-wrb, wat klinkt dat als een vreselijke vakantie Ik ben nooit in Salou ofzo geweest, maar het klinkt ook absoluut niet als iets waar ik nog heen wil.

Jullie zijn nu pas echt aan vakantie toe?
overdag was het best goed te doen (zolang je pas maar op straat gaat nadat de straatvegers geweest zijn)

en in salou moet je boven de 25 idd nooit meer komen. ik had niet verwacht dat we in zo'n oorlogsgebied zouden terechtkomen. had me ingesteld op lallende jeugd, maar niet dat de boel om me heen afgebroken zou worden en zoveel agressie.

is gisteren alweer aan het werk gegaan en ik start 20 augustus met de introductiedagen van mijn opleiding. dus ik heb nog een paar dagen.
pi_60412267
oh Lady-wrb wat een vakantie from hell...

PV, balen zeg van de auto! Doet i het nu wel weer goed?

Geef mij maar de herfst of de lente. Ik vind die warmte echt nie leuk. Het is nu al 26 graden in de woonkamer en de dag is net begonnen. Gelukkig hebben we in de woonkamer wel een airco maar in de rest van het huis niet. Heb vannacht ook weer heerlijk geslapen.. NOT
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_60412276
ik gooi 'm wel dicht...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')