quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:29 schreef Syrena het volgende:
Jaahaa, maar die nu bij de Aldi in de aanbieding is heeft 80 gb HD en gewoon XP. Hij is ook meteen 150 euro duurder dan mijn roze schatje![]()
Argh. Misschien moet ik de MediaMarkt eens vragen of ik er eentje een week mag hebben, dan ben ik er misschien van afgekickt ofzo![]()
We hebben wel gratis wireless in het hotel in Bruggedus er gaat sowieso een laptopje mee.
Ik heb die boeken via torrents gevonden, geloof dat ik niet meer mag uitleggenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:43 schreef miss_sly het volgende:
Syrena, klinkt goed! Wil ik ook wel eens proberen, want ik ben ook leesverslaafd. Zeker op vakantie, maar inderdaad kost het zoveel kilo's en ruimte aan boeken...
hoe kom je aan die files?
snoop, goed bezig geweestnu van het mooie weer genieten
Heeft je tante een marlene dietrichpen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:14 schreef DeLiedje het volgende:
Sugar!!!
mn tante heeft er een!! Snel he?!
en zo is de eetclub compleet, dus snoopy, we horen het wel hequote:Op donderdag 24 juli 2008 22:02 schreef cattie het volgende:
Snoopy, eet smakelijk! Heb je nog hulp nodig bij het eten?![]()
nou ja, compleeeeet. daar wil ik nog wel eens over om de tafel.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:17 schreef Belana het volgende:
[..]
en zo is de eetclub compleet, dus snoopy, we horen het wel he
Dat klinkt goed, maar ons zul je niet zien, wij gaan eerst naar Venetië (als de drukke feesten hier gedaan zijn) en misschien daarna wel eens naar zee, lijkt me ook erg leuk met Fons nu.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:28 schreef Moonah het volgende:
Tnx.
Ik zal zwaaien naar B-M.
Het lijkt me zó geweldig, mijn menneke in zijn blote niksie met alleen een petje op zijn bol die naar de zee loopt met een emmertje in zijn hand....
*smelt...
quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:43 schreef snoopy het volgende:
Moonah, fijne vakantie!
Het huis is heeeeeeerlijk.
Als ik een beetje bijgekomen ben ga ik een datum prikken dames
Dit zal die roze wolk zijn....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:03 schreef Reinhilde het volgende:
Nee, ben niet jarig (volgende week pas), maar het is zo lekker weer, en vanmiddag ga ik naar de baby van een vriendin kijken, en Nixxx komt vanavond ook naar Belgie, en morgen gaan we shoppen in Frankrijk, en en en... ik voel me gewoon goed vandaag!
quote:auto doet het niet. Ik denk de startmotor
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
weet je zeker dat hij ijsjes zijn? Ik bedoel, in wat voor soort winkel heb je die gekocht?
Waar het hart van vol is....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Volgens mij kun je ze wel op meer manieren gebruiken dan 1, PMEnjoy!
Ik koop niet van zulke dingen om ze vervolgens te gaan showen op het interweps!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:58 schreef PM-girl het volgende:
[..]
[..]
Waar het hart van vol is....![]()
Nee jongens, zo heet ben heb 't ik nu ook niet![]()
Preutserdquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:00 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik koop niet van zulke dingen om ze vervolgens te gaan showen op het interweps!
Dat klopt! Middle name is preutsie de preutserd en ik ben ooit es onbevlekt ontvangen terwijl ik sliep en mijn vriend was dronken.quote:
Tsssk, en zeker niet getrouwd zeker???quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:11 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat klopt! Middle name is preutsie de preutserd en ik ben ooit es onbevlekt ontvangen terwijl ik sliep en mijn vriend was dronken.
Wij ookquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Tuulk nie. Ik ben de koningin niet! Tsssss....
Ik heb een bastaardkind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
Wil je mijn apgarscores en geboortegewicht wetenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:30 schreef RockabeIIa het volgende:
kun je dit aantonen?
Denk dat het toen de kaart van de vv wasquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:37 schreef RockabeIIa het volgende:
ik wil die kaart van de vk wel es bekijken ja
Quintens zijn erg lief en knuffeligquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:51 schreef RockabeIIa het volgende:
't Kleintje heet Quinten <3 Ik hoop hem maandag even te kunnen gaan bekijken... De mama zegt wel dat het een mooi kindje is met pikzwart haar maar eerst zien en dan geloven he?
heb je 't ben je zo heet dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:43 schreef RockabeIIa het volgende:
ouwe
ik ga kijken of ik ook ergens zo'n lekker ijsje heb
Watje! Ik stond om die tijd nog een poepluier te verschonenquote:
Dat past mooi bij de dildo-ijsjes tochquote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:23 schreef bixister het volgende:
ik blijf maar lezen 'het gadver-freaky bankje'.
hebben jullie dat ook?
das gewoon gezondquote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:24 schreef PM-girl het volgende:
Oe, ik ben vanmiddag erg ontaard, ik breng mijn kind weg om te gaan shoppen. Alleen!![]()
Dan was het dus eerst; "Neuk Preutsie de Preutserd" ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:11 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat klopt! Middle name is preutsie de preutserd en ik ben ooit es onbevlekt ontvangen terwijl ik sliep en mijn vriend was dronken.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:51 schreef LadyS het volgende:
De auto is gemaaktKost wel weer een hoop geld, maar gelukkig mogen we na de vakantie betalen
Alles is zo een beetje ingepakt, dus vannacht vertrekken we dan echt
ja een fijne vakantiequote:
Ik ben inmiddels redelijk bang voor inbrekers en meelezers dus ik durfde het niet te melden.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:12 schreef snoopy het volgende:
BE, welkom terug. Ik miste je al laatst maar een engeltje fluisterde mij in waar je was
Ga es testen jijquote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 12:11 schreef Memmel het volgende:
Oh echt? Da's lief! Wonen jullie nou in dat witte huis waar gisteren een luchtkussen ofzo leeg op het gras lag??
Nee als in negatief? Of nee als in: nog niet getest?quote:Op zondag 27 juli 2008 12:32 schreef Kersjes het volgende:
Nou, het antwoord is dus nee![]()
Ik was vergeten dat ik hier gepost had gisterMisschien stiekem toch zwangerschapsdementie?
Ik hoop niet dat het valse hoop is die ik je heb gegeven, Kersjes...quote:Op zondag 27 juli 2008 12:40 schreef Kersjes het volgende:
Wel getest, met negatieve uitslag![]()
Maarrrrrrrr......dankzij Texelonia heb ik toch een beetje hoop gekregen. Misselijk, buikpijn, me niet echt mezelf voelen.... Lees maar in het 2e streepjes topic.
Die ligt al 2 dagen plat om opgeruimd te wordenquote:Op zondag 27 juli 2008 13:00 schreef Memmel het volgende:
Maneki, waarom?
Je woont daar lekker hoor! En ik denk dat ik hemelsbreed 500 meter bij je vandaan zit!
Thanks, Rocka voor het aanbod. Hoeveel uur moet ik dan rijden om bij jou te kunnen Internetten?
Gelukkig heb ik mijn mobiel nog, kan ik iig meelezen....
en Sasha, niet te vergeten!quote:Op zondag 27 juli 2008 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
Er waren er meer PM.![]()
Nee hoor, dat klinkt rotter dan het is, maar een bijna 6-jarige, een 5-jarige en twee 3-jarigen is af en toe best heftig zal ik maar zeggen.Stuk voor stuk schatten, maar bij elkaar was het soms een beetje te zeg maar.
Tel daar ook nog een boerboel-pup van 5 maanden en 25 kilo bij op en de chaos is compleet.
Oh, en dan vergeet ik nog de 8 volwassenen.![]()
kweenie, 2 uurtjes? Maar het zou wel heel gezellif zijn als je hier even kwam internetten hoor! Met kind svp!quote:Op zondag 27 juli 2008 13:00 schreef Memmel het volgende:
Thanks, Rocka voor het aanbod. Hoeveel uur moet ik dan rijden om bij jou te kunnen Internetten?
Gelukkig heb ik mijn mobiel nog, kan ik iig meelezen....
nou enigquote:
Zeker weten. Ben net al de stad in geweest met mijn moeder en ga straks maar eens richting de winkels om uitgebreid boodschappen te doen. Weet gewoon niet hoe ik mijn dag moet vullenquote:Op maandag 28 juli 2008 14:29 schreef cattie het volgende:
Dat gevoel ken ik M@x! Maar was spijbelen vroeger niet ook een beetje leuk?
Met dank aan mijquote:Op maandag 28 juli 2008 14:15 schreef Jelief het volgende:
En nou heb ik zin in kerst! Met dank aan Troel en Vivi![]()
quote:Op maandag 28 juli 2008 09:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou enig
we hadden een 17daagse busreis naar salou geboekt (het kriterium was: het moet ook leuk zijn voor de huispuber, want ze zal wel voor de laatste keer meegaan)
het enige dat voor ons (als ouderen) meeviel, was de busreis.
wat ik daar allemaal in salou heb gezien hoop ik nooit meer mee te maken
breek me de bek niet open
als luca over een jaar of 9 die kant op wil, bind ik m vast![]()
is er geen topic met vakantieverhalen hier?
nou idd.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Salou.... Daar moet je toch als ouder zijnde ook ver uit de buurt blijven?
Dat is toch daar waar zich van huis loswerkende pubers alles uithalen wat je zelfs in je erste nachtmerries niet droomt? Dat je god (of wie dan ook ) op je blote knietjes dankt als ze heelhuids en niet bezwangerd of besoad thuiskomen?
vershoudfolie omheen eventjes in de magnetronquote:Op maandag 28 juli 2008 18:13 schreef texelonia het volgende:
Hoe zouden jullie een maïskolf bereiden? Ik had bedacht in de oven, Micha dacht gewoon rauw, en op de verpakking staat alleen hoe je het moet koken
Daar hoef ik niet zo'n eind voor te rijden.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:43 schreef Reinhilde het volgende:
Webkim, vanuit Brabant he? Ik heb weleens gekampeerd in Cadzand, daar heb je nog rustige stukken![]()
Hoe uit te leggen.. Rijdt naar Camping Hoogduin, parkeer daar ergens de auto, en ga daar het duin over
Kan je ook haaientanden zoeken!
het balkon van de terreurgroep onder onsquote:Op maandag 28 juli 2008 16:48 schreef Ynske het volgende:
is t daar echt zo erg?
ik geloof dat ze ze bij de Xenos ook hebben.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:10 schreef PM-girl het volgende:
O en over de maiskolven, waar kun je van die maishandvatten kopen? Een kookwinkel zit hier niet op fietsafstand.
Daar zouden ze een tv-programma over moeten makenquote:
Kaas op een maiskolf lijkt mij ook niet echt lekker nee. Ik was laatst in een mexicaans restaurant waar er sour cream geserveerd werd bij de maiskolf. Mjam!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:25 schreef bixister het volgende:
tex ik kook ze altijd (10 à15 min) in een pannetje water (met deksel). maar de magnetron kan natuurlijk ook. en dan met wat roomboter en zout. kaas erop lijkt me eigenlijk helemaal niet zo lekker.
't zout doe je er dan ook pas na afloop op. aan 't kookwater kun je evt wel wat suiker toevoegen.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:02 schreef texelonia het volgende:
Owjah, de maïskolven zijn toch de oven in gegaan, ingesmeerd met boter en in aluminiumfolie gewikkeld. Smaakte prima
Met kaas lijkt mij ook niet lekker bij maïs... En ik las ergens dat als je maïs kookt je er juist geen zout bij moest doen want dan zou de maïs rimpelig van worden..
Ah zo, toch kan ik me daar ook niet veel bij voorstellen, zout op maïs wat juist lekker zoetig is. En suiker vind ik overbodig, het is van zichzelf al zoetig genoegquote:Op maandag 28 juli 2008 23:12 schreef bixister het volgende:
[..]
't zout doe je er dan ook pas na afloop op. aan 't kookwater kun je evt wel wat suiker toevoegen.
zo in de oven kan natuurlijk ook inderdaad! bij m'n familie in amerika doen ze ze vaak op de barbecue, nog helemaal in de bladeren van de kolf ingepakt, dan wat alufolie eromheen, en na het grillen pas uitpakken. dan stoomt ie als 't ware gaar in z'n eigen jasje.
Gewoon lekker! een meer en een huis, meer hebben kinderen niet nodig blijkt. Nou ja, een graadje of 30, zodat ze niet staan te blauwbekken. was Denemarken ook leuk?? moet nog terug lezen, vandaag besteed aan het bestrijden van mount washeuvelquote:Op maandag 28 juli 2008 23:15 schreef bixister het volgende:
ha die debüüv! wb! brå, vertel!
Meike heeft hier ook een shortcut ontdekt, over de tafel is veel sneller!quote:Op maandag 28 juli 2008 23:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh Memmeltje, denk je dat jij de enige bent met een klauterkotertje?Ik denk dat Brent Anna nog best wel wat kan leren
Hij stond vandaag ook weer in de vensterbank
Een week zijn we geweest. Mijn broer en zus zijn er nu. Reis ging super. Ik wil weer terugquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:15 schreef bixister het volgende:
ik had 't niet over het weer, maar over het meer.maar heerlijk dat 't daar zo lekker warm was zeg! hoe lang zijn jullie nu daar geweest? en is de reis goed verlopen?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
En nee...'k heb BM niet gezien..., jammer!
ja idd we zaten in arquus IV de arquus boven de ski-hut (er zijn 5 complexen met die naam)quote:Op maandag 28 juli 2008 23:04 schreef Poppejans het volgende:
Ladywrb, zat je in Arguus toevallig?? Ik denk het te herkennen aan het balkon op je foto.
Ik heb daar gezeten met mn moeder een aantal jaren geleden in juni, toen waren er nog amper jongelui en heerlijk rustig, maar echt een appartement uit het jaar 0 en gore badkamer met schimmels, potten die niemand had afgewasen e.d, maar wezaten daar voor 99 euro dus ach..
overdag was het best goed te doen (zolang je pas maar op straat gaat nadat de straatvegers geweest zijn)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:16 schreef miss_sly het volgende:
Jee lady-wrb, wat klinkt dat als een vreselijke vakantieIk ben nooit in Salou ofzo geweest, maar het klinkt ook absoluut niet als iets waar ik nog heen wil.
Jullie zijn nu pas echt aan vakantie toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |