Hij heeft me niet eens een zoon gegeven, dat maakt het nog erger!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:06 schreef AlphaOmega het volgende:
Je geeft zelf minder om je zoontje dan je man doet?
Ja, maar... ja, maar... is het wel zo dan?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Over PM's wordt op het forum niet gecorrespondeerd.
Je kreeg een dochter van hem die zich heeft laten ombouwen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Hij heeft me niet eens een zoon gegeven, dat maakt het nog erger!
Wat heb jij toch met haar kinderen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:15 schreef AlphaOmega het volgende:
Je kreeg een dochter van hem die zich heeft laten ombouwen?
quote:
Eerder ergerlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:42 schreef maffemuts het volgende:
Vervelend YppY
quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:45 schreef MissMayhem het volgende:
Zoek je een vriendin en laat je eens goed likken..
Eens je een goede vrouw gehad hebt wil je niks anders meer
je kan aldaar altijd onder een kloon verder posten hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:34 schreef YPPY het volgende:
[..]
Denk je dat dat slim is? Dat ik dan tips kan krijgen hoe ik hem voor me terugwin? Zitten daar eigenlijk mensen met goede ideeen? Ik vind dat een beetje eng, dan maak ik het zo openbaar. :2
Neee!!! Wat erg.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:57 schreef beefcake het volgende:
Weet je wat het ergste is? Mijn man doet precies hetzelfde
Mag dat? Denk je dat niemand het dan merkt? Misschien moet ik even een kloon aanmaken dan. Even het wachtwoord van m'n hotmail zoeken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:58 schreef Re het volgende:
[..]
je kan aldaar altijd onder een kloon verder posten hoor
Ik ben ook zo blij met je topic, eindelijk hebben wij ook een stemquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:00 schreef YPPY het volgende:
[..]
Neee!!! Wat erg.![]()
![]()
Hoe ga jij daar mee om? Houdt jullie relatie nog stand? Wat fijn om iemand te zien die het herkent.
Tot zoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:01 schreef YPPY het volgende:
[..]
Mag dat? Denk je dat niemand het dan merkt? Misschien moet ik even een kloon aanmaken dan. Even het wachtwoord van m'n hotmail zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |