Denk je dat dat slim is? Dat ik dan tips kan krijgen hoe ik hem voor me terugwin? Zitten daar eigenlijk mensen met goede ideeen? Ik vind dat een beetje eng, dan maak ik het zo openbaar. :2quote:
Hij hoefde helemaal niet weg.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, je hebt zelf ook meer aandacht voor die 10 vriendinnen die kwamen lunchen.
Daarmee heb je hem toch een beetje weggejaagd, dunkt me.
idd, en lekker je eigen ding blijven doen, als je je op hem blijft focussen beklem je m helemaal.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik denk het wel. Juist door die overkill aan vrouwen richt hij zich nu op mannen. Omdat-ie weet dat het toch niks wordt. Dan kan-ie even uitrazen en weer bij jou terugkomen. Jij moet gewoon het kooitje open laten staan, hij fladdert er vanzelf weer naar binnen..
Dus jij denkt dat ie vanzelf weer bij me terug komt?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik denk het wel. Juist door die overkill aan vrouwen richt hij zich nu op mannen. Omdat-ie weet dat het toch niks wordt. Dan kan-ie even uitrazen en weer bij jou terugkomen. Jij moet gewoon het kooitje open laten staan, hij fladdert er vanzelf weer naar binnen..
Tuurlijk! Jij zal je dan inderdaad over alle gedachtes heen moeten zetten wat-ie allemaal heeft uitgespookt met die knakker op én onder de draaitafels en in het bos.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:40 schreef YPPY het volgende:
Dus jij denkt dat ie vanzelf weer bij me terug komt?Maar het idee alleen al.. hij met een man.. En dan die man ook nog. *ril*
Ach joh, triootjequote:Op donderdag 24 juli 2008 15:40 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ie vanzelf weer bij me terug komt?Maar het idee alleen al.. hij met een man.. En dan die man ook nog. *ril*
Nee! Daar wil ik niet aan denken! Dat is te verschrikkelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tuurlijk! Jij zal je dan inderdaad over alle gedachtes heen moeten zetten wat-ie allemaal heeft uitgespookt met die knakker op én onder de draaitafels en in het bos.
Ik weet niet of ik dat durf, met twee mannen... weet jij hoe dat precies gaatquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ach joh, triootje![]()
Daar win je hem zeker mee terug
Maak jij hem ff?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:31 schreef wolferl het volgende:
Ik voel een lemming aankomen.
Gewoon doen joh.... je eigen man is er ook bij!quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:45 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat durf, met twee mannen... weet jij hoe dat precies gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |