abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60321883
Ok, ik geef het toe. Na 8 jaar kan de sleur in je relatie komen. Maar dit is wel heel erg. M'n man is bezig met een ander en heeft voor mij geen tijd meer. Wel voortdurend zijn aandacht vragen, zijn mening willen weten, hem blij maken met foto's en lieve berichtjes. Maar voor mij? Helemaal niks .

Klacht: dat iemand anders meer aandacht krijgt dan ik. Ik hoop maar dat hij niet verliefd is op die ander. Op een vent dan nog wel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 24 juli 2008 @ 15:29:23 #2
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_60321898
binnenkort in R&P het vervolg
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  donderdag 24 juli 2008 @ 15:29:42 #3
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_60321903
Onterechte klacht

Slotje
pi_60321919
Het is een midlifecrisis denk ik.

Terechte klacht.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_60321932
@ man van TS

Tralalalala Die Dom Die Dom
  donderdag 24 juli 2008 @ 15:31:13 #6
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_60321940
Ik voel een lemming aankomen.
pi_60321954
Ik ben geen vent!
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_60321955
Maar goed, je hebt zelf ook meer aandacht voor die 10 vriendinnen die kwamen lunchen.
Daarmee heb je hem toch een beetje weggejaagd, dunkt me.
pi_60321965
Lekker een eigen project zoeken. Betrek t niet op jezelf....daar word je ongelukkig van.
pi_60321973
Lijkt me ook heel irritant dit.

Ergerlijk, ook!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 24 juli 2008 @ 15:32:41 #11
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_60321983
^^
pi_60322022
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:29 schreef t-8one het volgende:
binnenkort in R&P het vervolg
Denk je dat dat slim is? Dat ik dan tips kan krijgen hoe ik hem voor me terugwin? Zitten daar eigenlijk mensen met goede ideeen? Ik vind dat een beetje eng, dan maak ik het zo openbaar. :2
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_60322042
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, je hebt zelf ook meer aandacht voor die 10 vriendinnen die kwamen lunchen.
Daarmee heb je hem toch een beetje weggejaagd, dunkt me.
Hij hoefde helemaal niet weg. Hij wilde niet thuis blijven en het was supergezellig. Maar misschien heb je wel gelijk en was het een voorbode.
*OUD heilige*
pi_60322076
Ik denk het wel. Juist door die overkill aan vrouwen richt hij zich nu op mannen. Omdat-ie weet dat het toch niks wordt. Dan kan-ie even uitrazen en weer bij jou terugkomen. Jij moet gewoon het kooitje open laten staan, hij fladdert er vanzelf weer naar binnen. .
pi_60322136
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik denk het wel. Juist door die overkill aan vrouwen richt hij zich nu op mannen. Omdat-ie weet dat het toch niks wordt. Dan kan-ie even uitrazen en weer bij jou terugkomen. Jij moet gewoon het kooitje open laten staan, hij fladdert er vanzelf weer naar binnen. .
idd, en lekker je eigen ding blijven doen, als je je op hem blijft focussen beklem je m helemaal.
pi_60322174
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dus jij denkt dat ie vanzelf weer bij me terug komt? Maar het idee alleen al.. hij met een man.. En dan die man ook nog. *ril*
*OUD heilige*
pi_60322263
Kom maar, ik troost je wel even
pi_60322282
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:40 schreef YPPY het volgende:
Dus jij denkt dat ie vanzelf weer bij me terug komt? Maar het idee alleen al.. hij met een man.. En dan die man ook nog. *ril*
Tuurlijk! Jij zal je dan inderdaad over alle gedachtes heen moeten zetten wat-ie allemaal heeft uitgespookt met die knakker op én onder de draaitafels en in het bos.
pi_60322287
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:40 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ach joh, triootje
Daar win je hem zeker mee terug
pi_60322314
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Tuurlijk! Jij zal je dan inderdaad over alle gedachtes heen moeten zetten wat-ie allemaal heeft uitgespookt met die knakker op én onder de draaitafels en in het bos.
Nee! Daar wil ik niet aan denken! Dat is te verschrikkelijk.
*OUD heilige*
pi_60322323
Maarre, heb ik een mail ofzo gemist? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_60322329
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:44 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Ach joh, triootje
Daar win je hem zeker mee terug
Ik weet niet of ik dat durf, met twee mannen... weet jij hoe dat precies gaat
*OUD heilige*
pi_60322338
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:31 schreef wolferl het volgende:
Ik voel een lemming aankomen.
Maak jij hem ff?
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_60322380
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:45 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik dat durf, met twee mannen... weet jij hoe dat precies gaat
Gewoon doen joh.... je eigen man is er ook bij!
Ik weet niet precies hoe het gaat maar uh.. mond open en benen wijd
Kan nog wel iets bedenken maar daar zou ik denk ik niet mee beginnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')