abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60321205
quote:
De transfer van Alves, van Alves, van Alves,
De transfer van Alves, die is al 10x afgeketst,
Miljoenen, miljoenen, dat is niet het probleem,
Maar Alkmaar, maar Alkmaar,
Daar wil toch niemand heen.
Op "De zak van Sinterklaas"

[ Bericht 49% gewijzigd door fuckbuddy op 24-07-2008 17:44:44 ]
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 24 juli 2008 @ 16:45:35 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60323673
Denk dat jullie met Afonso Alves vorig seizoen kampioen geworden waren in plaats van vijftiende.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60323794
hahaha grappig liedje van Ajax!
pi_60324224
Waar slaat die TT op?
pi_60324655
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 17:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waar slaat die TT op?
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 21:59 schreef dagizmo het volgende:
O en ik had nog een bekeuring voor het niet dragen vd gordel ..bedankt motorkneus. En ik heb een nieuwtje over ALves. Hij heeft een pre-contract met Manchester United. Hij rijpt nog 1 jaar bij Middlesbrough en daarna vertrekt hij naar United. Op voorwaarde van 15 goals aankomend seizoen.
Wel een grappig nieuwtje, aangezien dat al is beklonken tijdens de transfer van Heerenveen naar MiddeLsbrough. Vandaar dat Alves ook zo weigerde om nog naar AZ te gaan.
En voorzover dagizmo er niet zo zeker van is, dan had hij het niet moeten posten..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_60324730
Dus als ik het goed begrijp is Manchester nu op zoek naar een type lange spits waar tot nu toe door de gehele media Berbatov aan werd gelinkt, de voorzitter van Tottenham reageerde zelfs op het gerucht, Ferguson reageerde op het gerucht. Maar eigenlijk is Alves de "grote" naam die in media rond circuleert?

Klinkt erg logisch idd.
  donderdag 24 juli 2008 @ 17:47:32 #7
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60324769
wtf i dit nou weer voor bullcrap?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60324791
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:45 schreef M0NTANA het volgende:
Denk dat jullie met Afonso Alves vorig seizoen kampioen geworden waren in plaats van vijftiende.
Je moet wel je huiswerk doen Montana we zijn 11e geworden...
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60324844
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 17:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is Manchester nu op zoek naar een type lange spits waar tot nu toe door de gehele media Berbatov aan werd gelinkt, de voorzitter van Tottenham reageerde zelfs op het gerucht, Ferguson reageerde op het gerucht. Maar eigenlijk is Alves de "grote" naam die in media rond circuleert?

Klinkt erg logisch idd.
Don't shoot the messenger... Het zou dan gaan om een contract voor het seizoen 2009-2010, waarbij Alves komend seizoen wel 15 goals in de PL moet maken.. Althans, voorzover ik het heb begrepen. Maar nogmaals, ik heb het niet gepost..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_60324968
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 17:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Don't shoot the messenger... Het zou dan gaan om een contract voor het seizoen 2009-2010, waarbij Alves komend seizoen wel 15 goals in de PL moet maken.. Althans, voorzover ik het heb begrepen. Maar nogmaals, ik heb het niet gepost..
Nee weet ik het was ook richting dagizmo

Hoe oud is Alves dan eigenlijk?
pi_60325064
Volgens mij "31" maar is ie in het echt 35...
Das het mooie aan dat soort jongens, niemand weet het

Kwestie van welk paspoort ie uit de lade pakt denk ik zo.
pi_60325082
Zal in het geval van Alves reuze meevallen hoor.
pi_60325137
Alves is van 30-01-1981, dus hij zou dan ongeveer 28 jaar en 6 maanden zijn.. Mooie leeftijd toch nog om een klapper te maken?
pi_60325221
Absoluut, des te aparter is het dat een ploeg die een der groten op aarde is dus niet een oordeel kan vellen op basis van een scoutingsrapport van Alves dat hij de top van Manchester wel of niet aan kan, in plaats daarvan zegt de scout: "Hij is 28 jaar, laten we hem toch nog maar een jaartje rijpen bij Middlesbrough zodat we over een jaar weten wat voor vlees we in de kuip hebben en nog 2 topjaren hebben" Uiteraard allemaal ondanks het feit dat ze dit jaar een lange spits willen hebben.
pi_60330356
Goede spits, die knalt er rond de 15 in dit seizoen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60337790
Ik ben absoluut zeker van mijn stelling. Ik heb het van de Nederlandse vriend van Alves, waar Alves nog regelmatig mee belt, afspreekt,etc. Deze was destijds ook betrokken bij de onderhandelingen.
Het is mij door hem verteld en het was geen geheim.
Of het daadwerkelijk ook zo vastligt als mij is verteld kan ik natuurlijk niet weten, dus pin me daar niet op vast.
Wat wel 100% waar is, dat de man die mij dit vertelde, het wel kan weten / er altijd bij betrokken is. Het is zijn Europese vaderfiguur zeg maar.
pi_60337828
Gaat trouwens niet om dit seizoen dan, maar om volgend seizoen. Hij moet er dit jaar 15 maken en dan was de deal rond volgens hem.
pi_60340451
Die gaat echt volgend jaar niet naar Man Utd. Veel te slecht daarvoor. Leuke spits voor Middlesbrough maar daar houdt het wel op.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_60340864
Nou, het zou me niet eens echt verbazen hoor. Dat type afmaker is schaars, nu hij zijn draai in Engeland lijkt te vinden is het een optie voor een topclub.
That's all folks!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:44:48 #20
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_60341028
Kom op... Er zijn veeel betere spelers dan Alves.Adebayour (hoe skrijf je dat?)Bijv, het is een goede speler idd, maar laten we maar eens zien wat het gaat worden met Afonso. Misschien knalt ie er wel een 20 in. Lijkt me sterk maar goed. Eerst zien......
pi_60341250
Daarom moet ie er eerst 15 in rossen. Maar een pre-contract is wel een goede stimulans daarvoor.
pi_60343580
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou, het zou me niet eens echt verbazen hoor. Dat type afmaker is schaars, nu hij zijn draai in Engeland lijkt te vinden is het een optie voor een topclub.
Als hij nu wat jonger was, oke. Maar hij is op zijn 27e pas begonnen in de PL. Zo heel lang heb je als spits dan ook niet meer te gaan. Bovendien zit Man Utd nu achter een spits aan, dan heb je Tevez, Rooney en de nieuwe aankoop voor twee posities. Als die nieuwe spits Berbatov of een andere spits van dat niveau wordt, komt Alves niet verder dan de reserves.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_60347321
quote:
Tuchtcommissie daagt AZ en Heerenveen

Rotterdam, 25 juli. AZ en SC Heerenveen moeten zich op 11 september verantwoorden voor de tuchtcommissie van de KNVB. Beide voetbalclubs zijn in staat van beschuldiging gesteld omdat zij met niet-gelicentieerde makelaars zouden hebben onderhandeld over de Braziliaanse voetballer Afonso Alves.
Dit is in strijd met de reglementen van de FIFA. Clubs mogen alleen zaken doen met spelersagenten die in het bezit van een licentie van de wereldvoetbalbond, een advocaat of een familielid van de betrokken voetballer.

De aanklager van de KNVB ontdekte de overtreding door de stukken die werden gebruikt in de arbitragezaak van Alves tegen AZ. De oud-spits van Heerenveen bestreed voor het college in Zeist dat hij een rechtsgeldig contract had getekend bij de Alkmaarse club.

De overeenkomst was weliswaar voorzien van een handtekening van de speler, maar niet van zijn advocaat Wagner Ribeiro. En daardoor onvolledig, zo bepaalde de tuchtcommissie van de voetbalbond deze week en wees een eis voor schadevergoeding van AZ af. Alves kon in januari onder de overeenkomst uit en een contract tekenen bij Middlesbrough.

Uit de pleitnota’s van de advocaten van AZ en Heerenveen is op te maken dat beide clubs vooral zaken deden met de illegale zaakwaarnemers Caio Ziller en Roberto Tiburcio. Ribeiro zorgde vanuit zijn kantoor in Brazilië voor de rechtsgeldige ‘dekking’. AZ en Heerenveen moeten aan de tuchtcommissie uitleggen waarom zij niet direct onderhandelden met een gelicentieerde makelaar. Volgens een woordvoerster van de KNVB zijn „alle mogelijke straffen” van toepassing.

„We hebben niets te verbergen”, beweert technisch directeur Marcel Brands van AZ. „Maar dit blijft sowieso een heel rare zaak.” Heerenveen zegt op 31 december 2007 in zijn stadion te hebben gesproken met Ribeiro. De club is verbaasd over de beschuldiging. Heerenveen nam Alves in 2006 over van Malmö FF met tussenkomst van het bureau Nummer 10 dat over een FIFA-licentie beschikt.
bron: NRC
  vrijdag 25 juli 2008 @ 19:25:49 #24
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_60347620
Ik had het al azfanpage gelezen, wat een verhaal man. Gaat de uefa "ff tof" doen? Wat een crap ze kunnen beter hun zaken wat sneller regelen ipv clubs nog ff op de vingers te tikken. H'veen hielp toch alves?!
pi_60351297
Het ging toch om het ontbreken van de handtekening van de zaakwaarnemer? Aangezien die geen licentie heeft lijkt me de zaak duidelijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 26 juli 2008 @ 13:05:27 #26
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_60359409
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het ging toch om het ontbreken van de handtekening van de zaakwaarnemer? Aangezien die geen licentie heeft lijkt me de zaak duidelijk
Lees het nu nog eens een keer...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 27 juli 2008 @ 15:23:52 #27
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_60378550
Ik las het stuk net voor de 2e keer en wat is er nou niet in orde? Er is toch met Alves en zijn zaakwaarnemer gesproken? En nu moest er een gelicenceerd makelaar bij zijn?! What's next
pi_60378763
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 14:54 schreef fuckbuddy het volgende:

Is dat Lee Towers?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  zondag 27 juli 2008 @ 17:39:34 #29
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_60380655
quote:
Op zondag 27 juli 2008 15:23 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik las het stuk net voor de 2e keer en wat is er nou niet in orde? Er is toch met Alves en zijn zaakwaarnemer gesproken? En nu moest er een gelicenceerd makelaar bij zijn?! What's next
Voorzover je op mijn reactie op DAM reageert.. Ribeiro is de zaakwaarnemer van Alves met een FIFA-licentie, met hem is aldus de KNVB niet gesproken. Zijn handtekening ontbrak ook op de 'overeenkomst' tussen Alves en AZ. In die zin heeft AZ, ook al hebben ze het zelf misschien niet geweten, de schijn tegen..

Voornamelijk is gesproken met Ziller en Tiburcio, de wat minder frisse zaakwaarnemers. Die hebben geen FIFA-licentie en dat mag van de KNVB (FIFA) dus niet. Vraag is dus in hoeverre AZ en Heerenveen zich nog hebben 'ingedekt'. In het geval van Heerenveen lijkt mij dat wel goed te zitten, Ribeiro (met FIFA-licentie) schijnt op 31 december in het ALS te zijn geweest voor de ontbinding van het contract tussen Alves en Heerenveen. Bij de onderhandelingen tussen Heerenveen en AZ spelen Ziller en Tiburcio geen directe rol, immers gaat dat over de transferprijs tussen de clubs onderling. De AZ-kant van het verhaal ken ik niet. Laten we hopen dat men in Alkmaar niet daar ook nog eens de mist in is gegaan. Dat zou de AlveSoap voor hen wel een hele wrange nasmaak geven.
pi_60390589
Heeerrrrrlijk de soap gaat gewoon door!
pi_60392186
quote:
Op zondag 27 juli 2008 15:36 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Is dat Lee Towers?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60410662
De soap stopt pas op het moment dat Alves een bedrag met 7 cijfers overmaakt op de rekening van AZ
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:08:53 #33
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_60412634
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De soap stopt pas op het moment dat Alves een bedrag met 7 cijfers overmaakt op de rekening van AZ
Dat zou AZ wel willen ja..
De zaak op alle fronten verliezen omdat ze op alle fronten gefaald hebben en dan toch nog een megabedrad er uit slepen..
pi_60413009
Dirk verliest nooit
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:45:57 #35
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_60413325
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 09:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dirk verliest nooit
Uitzondering bevestigt de regel.. Remember 29-04-2007?

(Overigens zou het fijn zijn wanneer je dat soort one-liners eens onderbouwt..)
pi_62553663
quote:
'De waarheid achter Afonso Alves'

21/10/2008 13:00

Hij was een gevierde topscorer in de Eredivisie en werd ooit bezongen als een fenomeen. Maar uiteindelijk verliet Afonso Alves (27, foto) met pek en veren SC Heerenveen en de Eredivisie. Nog maar een jaar geleden werd hij ontmaskerd als een ordinaire geldwolf zonder principes die koos voor de miljoenen van het Engelse Middlesbrough. Het contract dat hij op 23 december
2007 had getekend bij het Nederlandse AZ lapte hij immers zonder enige wroeging aan zijn laars.

Het leverde ­ vooruitlopend op de arbitragezaak tussen AZ en Alves ­vernietigende commentaren op over het karakter van Alves. De spits was al veroordeeld zonder proces. De advocaat die hem daarna verdedigde tijdens de arbitragezaak kreeg een soortgelijke behandeling. De Amsterdamse raadsman Pim de Vos werd zelfs bedreigd door supporters omdat hij het had gewaagd Alves te verdedigen.

In zijn pas uitgekomen boek Advocaat of maffiamaat? wijdt de advocaat er een hoofdstuk aan. Hij geeft een mooie blik over de krachten die de laatste maanden speelden rond een weinig geschoolde Braziliaanse voetballer.

Afonso Alves meldde zich eind januari 2008 - vier uur vóór de arbitragezaak tussen AZ en hemzelf ­ met zijn Braziliaanse advocaat Ribeiro op het kantoor van De Vos in de PC Hooftstraat te Amsterdam. Geadviseerd door twee zaakwaarnemers had de Braziliaan in drievoud een contract getekend om bij AZ te gaan spelen. De zaak leek zo klaar als een klontje.

Zo dacht Pim de Vos er aanvankelijk ook over. In de door Alves ondertekende verbintenis was echter speciaal een apart artikel opgenomen dat de speler bij het totstandkomen van het contract was bijgestaan door zijn advocaat Ribeiro. Dat artikel stond er niet voor niets in. Alves begreep niets van contracten en zeker niet van een exemplaar dat in het Engels was opgesteld.

Alves had in zijn jeugd niet eens de lagere school afgemaakt en was met moeite de Portugese taal machtig. Het foutloos intikken van een Portugees sms'je was al een probleem. Dat maakte Alves op dat moment ook niet uit. Hij kon veilig een contract tekenen zolang zijn advocaat en vertrouwensman Ribeiro het nog niet had goedgekeurd. Dat was tot drie keer toe duidelijk gemaakt, net zoals er op elke bladzijde van het contract een plaats was gereserveerd voor de handtekening van Ribeiro.

Voor de buitenwereld had Alves vanzelfsprekend alles tegen. Hij had getekend bij twee clubs en was voor de publieke opinie een Braziliaan zonder moraal die zijn zakken probeerde te vullen. Dat Ribeiro al jaar en dag de adviseur was van Alves en zijn familie, was nauwelijks bekend, evenmin dat AZ het conceptvoorstel niet in eigen bezit had. Het in drievoud ondertekende document was meegegeven aan een van de twee van de zaakwaarnemers. Dat impliceerde al dat zelfs AZ het document niet bepaald behandelde als een bindende overeenkomst, zo concludeerde Pim de Vos.

Uiteindelijk werd de zaak in juli 2008 door mr Bert Kingma, de advocaat die de zaak overnam van Pim de Vos, gewonnen: de arbitragecommissie besliste dat Afonso Alves geen bindende overeenkomst had getekend bij AZ. Soms is het maar goed dat de rechtspraak niet de onderbuikgevoelens van de massa volgt en dat er in deze voetbaljungle ook bescherming is voor tekenzieke en naïeve Braziliaanse topscorers.

Taco van den Velde
pi_62554322
Ik mis een beetje de echte scoop in dit artikel. Wat wisten we nog niet?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:25:17 #38
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_62554433
saai artikel
taco van der velde schrijft over het algemeen ook boring
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_62554941
Gedegradeerd naar de bank inmiddels. Alhoewel dat volgende week weer anders kan zijn.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_62556543
hahaha, hij beloofde 15 doelpunten toch?!
Dat hele Middelsborough loopt kut.... kan er niet echt verdrietig om zijn.
Ik gun het die lullo eigenlijk wel.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:50:03 #41
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_62556631
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:21 schreef MaxPower het volgende:
Ik mis een beetje de echte scoop in dit artikel. Wat wisten we nog niet?
Als niet SC Heerenveen-fan noch AZ-fan was ik het toch een beetje kwijt in de soap. Voor mij is het een heldere en gestructureerde reconstructie van het verhaal.
Een getekend contract waarbij het contract zelf zegt dat het pas geldig is wanneer zijn zaakwaarnemer ook nog tekent.
Niet gebeurd, contract niet geldig, Afonso Alves in z'n recht en onhandig gespeeld door AZ. Over en uit.
pi_62588257
Fuck it, die zal de plaats van Berbatov gaan invullen volgend seizoen.
Samen met Rooney in de spits remember....

Nee deze move is niet goed geweest voor zijn carriere.
  zondag 26 oktober 2008 @ 09:04:39 #43
232085 voetball
Voetbalverslaafd
pi_62681974
Hij heeft gisteren wel weer een belangrijk doelpunt gemaakt. Misschien krijgt hij daardoor weer meer vertrouwen?
pi_62682118
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 09:04 schreef voetball het volgende:
Hij heeft gisteren wel weer een belangrijk doelpunt gemaakt. Misschien krijgt hij daardoor weer meer vertrouwen?
Had de winnende moeten zijn uiteraard.. filmpje

Voor Afonso is het zonde dat 'ie bij zo'n prutclub speelt. Als je in de slotseconde van de wedstrijd bij een corner zo lamlendig staat te verdedigen
Wat dat betreft had 'ie beter het hele vorige seizoen bij ons kunnen blijven en dan naar een Europese (sub-)topper kunnen gaan ipv naar een Engelse (onderkant) middenmotor..
pi_62969964
quote:
AZ niet in beroep tegen boete in zaak-Alves
Geschreven op woensdag, 5 november om 14:00

AZ gaat niet in de beroep tegen de door de KNVB opgelegde boete in de zaak Afonso Alves. Dat meldt de Alkmaarse eredivisionist woensdamiddag via de officiële kanalen. De club sluit hiermee de zaak Alves af en doet verder geen mededelingen. De Alkmaarders moeten boeten omdat ze bij de onderhandelingen over de transfer van de Braziliaan, tegenwoordig in dienst van Middlesbrough, gebruik is gemaakt van een spelersmakelaar zonder licentie. SC Heerenveen, destijds werkgever van Alves, viel in de ogen van tuchtcommissie niets te verwijten in de soap rond zijn spits.

In juli werd al bepaald dat Alves geen cent van de door de Alkmaarders geëiste schadevergoeding van zevenenhalf miljoen euro hoeft te betalen. Alves verhuisde in januari van Heerenveen naar Middlesbrough, omdat hij alsnog niet naar AZ wilde. AZ voelde zich beetgenomen en claimde dat de Zuid-Amerikaan vals had gespeeld.
Kees kloost.
pi_62971042
quote:
AZ zet punt achter Alves-soap
AZ gaat niet in de beroep tegen de door de KNVB opgelegde boete in de zaak Afonso Alves. Dat meldt de website van de club uit Alkmaar. Meer wilde AZ niet zeggen over zaak Alves.

De tuchtcommissie van de KNVB legde AZ onlangs een boete op van 25.000 euro. De Alkmaarders worden bestraft omdat ze bij de onderhandelingen rondom de transfer van Afonso Alves gebruik hebben gemaakt van een spelersmakelaar zonder licentie. SC Heerenveen, de toenmalige club van Alves, werd door de tuchtcommissie vrijgesproken.

AZ wilde de Braziliaanse aanvaller in de winterstop van het afgelopen seizoen overnemen van Heerenveen. Alves ondertekende op 23 december ook een conceptcontract bij AZ, net als twee zaakwaarnemers die echter niet over de juiste papieren beschikten. De verbintenis was daardoor ongeldig. De aanvaller verruilde de Friezen eind januari uiteindelijk voor het Engelse Middlesbrough.
Hey Maxpower, kunnen we dan nooit meer lopen zeiken op elkaar over Riemer van de Velde en Scheringa?!
pi_62971204
Lijkt erop ja. Denk niet dat AZ ooit nog probeert een speler van ons te kopen. En Riemer is al een tijdje uit de picture, die had ook niks met AZ te maken. Al golft hij vast nog wel een rondje met Dirk.
pi_62992617
Beetje offtopic maar het schijnt dat Riemer nog steeds in te pap van Heerenveen aan het brokkelen is.
pi_62997274
AZ blies wel erg hoog van de toren hoor. Beetje zichzelf voor paal gezet door die soap .
pi_63032492
Beetje te hoog van de toren en voor paal gezet maar

In ieder geval hoop ik dat er van de AZ-kant dan ook nu echt een punt achter is gezet en dat Klaas "Al-Sahaf" Wilting z'n mond voortaan houdt.. Kunnen we het nu mooi weer over de voetballende kwaliteiten van Afonso Alves hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')