Nou! Nou! Jij kutSjee! Stik in je bier!quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Moet je BS maar niet Bogarden.
Eigen schuld, dikke bult.
BULT!!!1111111
(pun intended)
Ik heb ook nog wel een metalen kledinghangertje liggenquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of dingen met een breinaald.
Een mooiere dood kan iemand zich toch niet wensen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nou! Nou! Jij kutSjee! Stik in je bier!
Als je het over gemeen hebt, dat is pas gemeen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:39 schreef Insomaniac het volgende:
Nou! Nou! Jij kutSjee! Stik in je bier!
Niet als de betreffende Sjee het verdient.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je het over gemeen hebt, dat is pas gemeen.
Een nieuw kind is zo gemaakt, zo'n dood is zonde van het bier en de Sjee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:16 schreef Jarno het volgende:
Chriz, je weet dat ik eigenlijk liever op jou had gestemd he. Dat weet je. He!
Het is nodig, C. Het is nodig!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:20 schreef Chriz2k het volgende:
Het is slechts een kwestie van tijd voordat ik hier orde op zaken kan gaan stellen [ afbeelding ]!
Doodverwensing!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:12 schreef Insomaniac het volgende:
Niet als de betreffende Sjee het verdient..
Beloond worden met een knuffel omdat ik de boezem van een vrouw aanraak?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:21 schreef Insomaniac het volgende:
Chriz, lekker jochie, kleine knul, kom aan m'n boezem ik knuffel je KAPOT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |