Nee, want dan moet ik eten bij moeders de vrouw.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:20 schreef Adidah het volgende:
Je kunt toch ook gewoon na je werk een terras opzoeken?
Gewoon meenemen naar terras. Heeft ze ook een keer een verzetje. Bovendien kun jij dan lekkere wijven loeren.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:21 schreef Armageddon het volgende:
Nee, want dan moet ik eten bij moeders de vrouw.
Ik heb al gewerkt en moet het weekend weerquote:
Ik ben zo weg even een terrasje pakkenquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:18 schreef Armageddon het volgende:
En ik zit hier verdomme op mijn werk geld te verdienen voor die Juup en die Bosgast die thuis zitten.
Ja dahaag! We zijn maandag al naar de Makro geweest.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gewoon meenemen naar terras. Heeft ze ook een keer een verzetje. Bovendien kun jij dan lekkere wijven loeren.
een zwanger paard, kun je je daar nog op het terras mee vertonen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gewoon meenemen naar terras. Heeft ze ook een keer een verzetje. Bovendien kun jij dan lekkere wijven loeren.
Geloof er geen snars van.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb al gewerkt en moet het weekend weer![]()
Werk gewoon 40 uur per week
Nog drank ingeslagen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja dahaag! We zijn maandag al naar de Makro geweest.
E woarquote:
Gewoon in een hoekje parkeren met zo een sjiek hendige haverzak.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:25 schreef Adelante het volgende:
een zwanger paard, kun je je daar nog op het terras mee vertonen?
Een zwanger PAARD word moeilijk ja!quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
een zwanger paard, kun je je daar nog op het terras mee vertonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |