Kom jij hier? Kom ik daar? Of komen we samen in het midden?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je hebt nog even. Snel doen dan maar..
idd, wie moet er anders later voor je zorgenquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je hebt nog even. Snel doen dan maar..
Gewoon, ergens.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom jij hier? Kom ik daar? Of komen we samen in het midden?
Jullie toch?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:21 schreef Adelante het volgende:
idd, wie moet er anders later voor je zorgen
de maatschappij heeft geen geld meer en als je looks op zijn , ben je op jezelf aangewezenquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie toch?
Als individuen of als maatschappij.
Overspelige slet dat je der bent.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:12 schreef Insomaniac het volgende:
Echt al jaren, samen veel meegemaakt, maar nee, hij heeft al een wijf en nu een koter ook..
Ik ga krassen..
Noem je Jarno nu een slet?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:24 schreef Kreator het volgende:
Overspelige slet dat je der bent.
Onder andere.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Noem je Jarno nu een slet?!
Je hebt altijd al geweten dat het me bij jou alleen maar om je goddelijke lichaam gaat en je enorme pe-nis.quote:
HAHAHA JE MAAKT EEN TAALFOUT HET IS NAMELIJK DOOD EN NIET DOODT HAHAHA!quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik irriteer me daar een stukje doodt aan!
quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:26 schreef Insomaniac het volgende:
Je hebt altijd al geweten dat het me bij jou alleen maar om je goddelijke lichaam gaat en je enorme pe-nis.
Houdt je overspelige slettenbek!quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:27 schreef Insomaniac het volgende:
HAHAHA JE MAAKT EEN TAALFOUT HET IS NAMELIJK DOOD EN NIET DOODT HAHAHA!
Nu?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:27 schreef Kreator het volgende:
[..]Ik weet het. Onweerstaanbaar. Wanneer gaan we weer batsen? Ik ben krols.
Heus niet en ik irriteer me aan je verkeerde taalgebruik.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Houdt je overspelige slettenbek!
Je liegd!
Te ergerend, bedoel je.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
WAAROM KRIJG IK GEEN ANTWOORD.
Echt TE irritant.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |