Ik postte dus op een forum voor Xbox-gamers, zodat we lekker kunnen praten over Xbox-games zonder dat er wat Playstation-fanboys aan komen zetten die de Xbox gaan bashen. Daarnaast hielpen we elkaar ook met problemen of vragen over de Xbox 360.
Zo ook een tijdje geleden, toen vroeg iemand of je de HDD van de Xbox 360 nodig had om te gamen. Ja, natuurlijk, daarom is er ook een pakket in de winkel waarin een Xbox 360 zonder HDD in zit, vieze VMBO-P'er. Dus mijn reactie was: "Behoor jij echt tot de 0,01% die nog nooit van Google heeft gehoord, of ben je gewoon erg lui?". En ja hoor, een of andere menstruerende, net door zijn homo-vriendje gedumpte kutmoderator geeft me een waarschuwing. Whatever.
Daarna komt er een gast die vraagt hoe je een Xbox 360 game moet downloaden en branden, en of iemand het even uit kon leggen. Ik zou het graag doen, maar met al die regels op het forum probeerde ik het maar niet, dus zei ik simpel genoeg "Nee.". En ja hoor, nog een waarschuwing, terwijl ik gewoon netjes de regels naleefde.
En gisteren was het weer zover. In een Vraag&Aanbod thread heeft een gast 20 games te koop, waaronder GTA IV, Halo 3 en nog wat redelijk nieuwe en/of goede games; komt er vervolgens een VMBO-P'er aan die 70 euro inclusief verzendskosten biedt, voor het hele pakket. Alleen al het verzenden van het pakket zou 7 euro kosten, dus die verkoper komt dan uit op 3 euro per spel ofzo. Ik had echt zo'n

-gevoel, dus dat postte ik dan ook. En ja hoor, dezelfde gefrustreerde, "Ik weet niet of ik een darmridder ben, of dat ik liever een dominatrix ben." tyfusmod geeft me een ban van 4 maanden. En zo ben ik dus hier beland

.
Dus, samenvattingen van het lange verhaal:
Klacht 1: Moderators op Xbox-forums zijn kut
Klacht 2: Moderators met geaardheidsproblemen zijn kut
Klacht 3: VMBO-P'ers zijn kut
Klacht 4: Mijn Hustler-TV abbo is afgelopen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.