Wij krijgen de afdankertjesquote:tyfusmod geeft me een ban van 4 maanden. En zo ben ik dus hier beland.
Dat zei de mod dus ook. Ga maar op Fok! baggerenquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:40 schreef Bastard het volgende:
Even voor mijn idee want ik snap nu kont van je relaas... wat is een VMBO-P'er en heb je die dan ook in ander letterige varianten?
[..]
Wij krijgen de afdankertjes![]()
VMBO-P'ers zijn de vroegere Mavo'ers volgensmij, voorbeelden van VMBO-P'ers zijn bijvoorbeeld de Jumpstylers, de wannebe-gangsters met 50 cent-muziek die ze door hun mobieltje heen laten horen terwijl ze fietsen, hangjongeren die mensen lastig vallen, etc. etc. En meestal klagen ze dan ook nog dat het op school zo kut is.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:40 schreef Bastard het volgende:
Even voor mijn idee want ik snap nu kont van je relaas... wat is een VMBO-P'er en heb je die dan ook in ander letterige varianten?
Volgens mij heb je toch echt alleen, VMBO -b (basis) -k (kader) -g (gemengd) en -t (theoretisch).quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:47 schreef MacorgaZ het volgende:
Nee, maar aangezien ik zag dat jullie een Klaagbaak hadden, vond ik het wel ff fijn om mijn verhaal hier te posten.
[..]
VMBO-P'ers zijn de vroegere Mavo'ers volgensmij, voorbeelden van VMBO-P'ers zijn bijvoorbeeld de Jumpstylers, de wannebe-gangsters met 50 cent-muziek die ze door hun mobieltje heen laten horen terwijl ze fietsen, hangjongeren die mensen lastig vallen, etc. etc. En meestal klagen ze dan ook nog dat het op school zo kut is.
Een niveautje hoger heb je VMBO-T'ers, die zijn iets slimmer, daarna de Havo, en daarna de VWO.
Misschien moet je eens wat vaker naar buiten gaan, de echte wereld in. Want zo te zien heb je door al dat kompjoeter spelletjes spelen wel wat elementaire kennis gemist...quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:30 schreef MacorgaZ het volgende:
<bla>
En ja hoor, een of andere menstruerende, net door zijn homo-vriendje gedumpte kutmoderator geeft me een waarschuwing. Whatever.
<bla>
Klopt idd, als je dat nog niet eens weet en je loopt VMBO-ers belachelijk te maken moet je toch echt een "quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:57 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je toch echt alleen, VMBO -b (basis) -k (kader) -g (gemengd) en -t (theoretisch).
VMBO-p heb je echt zelf verzonnen
Nee, dat heb ik juist opzettelijk gedaan, alsof hij anaal menstrueert, begrijp je?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat vaker naar buiten gaan, de echte wereld in. Want zo te zien heb je door al dat kompjoeter spelletjes spelen wel wat elementaire kennis gemist...
Lees even een stukje terug.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:14 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Klopt idd, als je dat nog niet eens weet en je loopt VMBO-ers belachelijk te maken moet je toch echt een "" voor jezelf overwegen.
Gewoon een onderbouw dus? ik doe ook een lerarenopleiding ook nog nooit van gehoord terwijl ik net de complete VMBO structuur gehad heb.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:08 schreef bioloogje het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)aar_beroepsonderwijs
Je hebt wel nog de LWOO (leerweg ondersteunend onderwijs) onder het VMBO zitten. Dit is het oude ibo/ivbo.
VMBO basis is wel erg praktisch ingesteld. Dus misschien bedoel je dat?
edit: Ik zie het al VMBO-P is wat ze in de eerste 2 jaar krijgen voordat ze moeten kiezen welke leerweg ze ingaan. Ik heb er echter nog nooit van gehoord terwijl ik wel de leraar opleiding doe.
ja het wordt vaak ook nog de basisvorming genoemd. Maar de Vmbo'ers kiezen idd pas in het 3e jaar pas een richting.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:17 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Gewoon een onderbouw dus? ik doe ook een lerarenopleiding ook nog nooit van gehoord terwijl ik net de complete VMBO structuur gehad heb.
Nee hoor, maar ik wijs er alleen op dat sommige mods op een bepaald Xbox-forum nogal een permanent ochtendhumeur hebben.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:22 schreef s-sidderaal het volgende:
Klacht: user die denkt te moeten modereren...
True thatquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik help meestal mensen wel, maar soms zijn dingen gewoon zo simpel dat je het met een paar seconden via Google hebt gevonden. Daarom snap ik dan ook niet dat mensen de moeite nemen om een hele post te maken met een vraag, terwijl ze in die tijd al 3x het antwoord hadden kunnen opzoeken.
Console gaming FTWquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:30 schreef stbabylon het volgende:
Typisch console he, lullen over games terwijl je ook gewoon kunt gaan gamen wachten tot de installatie voltooid is, patches downloaden, nieuwe drivers downloaden voor je videokaart, graphics instellingen aanpassen om het spel optimaal op je hardware te laten werken en dan eindelijk kunnen gamen (op een pc).
GOOGLE!!!1 GOOOGGLLLEEE!!!111quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:24 schreef Meh7 het volgende:
Google-roepers moeten sowieso van het internet gebanned worden.
PS3quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:35 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Je vergeet dat je bij de PS3 ook moet installeren.
Het kost soms wat meer moeite, maar je hebt wel mooiere, beter speelbare en veel uitgebreidere games.quote:
Hmm, oke, dat was misschien wat beter geweest.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:30 schreef switchboy het volgende:
Als je nou naar google had verwezen met het antwoord erbij was het goed geweest en had de TS daar voor lul gestaan. Omdat er blijkbaar met 2sec zoekwerk al een antwoord is. Whahah lollerpwned![]()
Als je ipv "", "
das 3 euro per spel! Jij bent ook van de pot gepleurt" had gepost was die waarschuwing er ook niet
En als je ipv Nee uit had gelegt dat hij met die vraag beter even op google kan gaan zoeken omdat dat soort zaken niet op dat forum thuishoren had je ook waarschuwing 3 niet gehad.
Dus TS, het is je eige stomme rotschuld. Want je onderbouwd je posts niet.
Hoeft niet, weet wel wat het betekent. Maar geef toe, als je aan hangjongeren/gasten die hun mobieltje als boombox gebruiken denkt, denk je dan aan VWO'ers, of aan VMBO'ers?quote:
Roepen om een slotje mag niet en word vaak beantwoord met 'n banquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hmm, oke, dat was misschien wat beter geweest. Nu kan er wel een slotje op.
Serieus? Zelfs als het jouw eigen topic is? Want dan moet ik even mijn welgemeende excuses aanbieden aan de moderators. Mijn post is al veranderdquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:57 schreef stribe het volgende:
[..]
Roepen om een slotje mag niet en word vaak beantwoord met 'n ban
Antwoord Cquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:55 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hoeft niet, weet wel wat het betekent. Maar geef toe, als je aan hangjongeren/gasten die hun mobieltje als boombox gebruiken denkt, denk je dan aan VWO'ers, of aan VMBO'ers?
Weer wat geleerd, je gaat vooruitquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hmm, oke, dat was misschien wat beter geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |