Dat doen wij ook voordat we zo volledig overnemen..quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
in deze periode wel ja![]()
januari t/m nu maakt niet veel uit, maar 1 maand voor nieuwe release kan het wat uit maken.
maar het is maar een advies hoor.
zo moet je ook gewoon wachten met fortis aandelen
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:34 schreef staticdata het volgende:
EVEN SCHREEUWEN HIER OM BOVEN AL DIE POST UIT TE KOMEN HOOR!
ik zat net te denken, waarom reageer ik eigenlijk met "neequote:
Behoefte en het bier hebben is nog steeds een verschil..quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik zat net te denken, waarom reageer ik eigenlijk met "nee". aangezien ik totaal geen behoefte heb aan bier...
ik drink vanuit een behoefte, jij zeker uit een gewoontequote:Op woensdag 30 juli 2008 13:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Behoefte en het bier hebben is nog steeds een verschil..
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik drink vanuit een behoefte, jij zeker uit een gewoonte
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:19 schreef ursel het volgende:
[..]Ik heb er een gewoonterecht van gemaakt..
Eigenlijk net zoals Sanne het aanrecht heeft.
WOW! Dat is snel... Het lijkt...quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:19 schreef Viro het volgende:
Leuk is dat, afgelopen vrijdag is m'n X360 opgehaald...heb ik sinsdien Alias, Heroes, Lost (S4) en Joey gedownloadKrijg ik net een mail van MS support dat m'n X360 is gerepareerd en morgen wordt afgeleverd
En dan heb ik alleen Alias S1 afgekeken. De rest niet
Ben nu bezig met Alias S2
Ik begrijp hieruit dat je dat vrouwtje je slaapkamer in hebt gekregen? Wat een wijvenserie is dat zeg dat Aliasquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:19 schreef Viro het volgende:
Leuk is dat, afgelopen vrijdag is m'n X360 opgehaald...heb ik sinsdien Alias, Heroes, Lost (S4) en Joey gedownloadKrijg ik net een mail van MS support dat m'n X360 is gerepareerd en morgen wordt afgeleverd
En dan heb ik alleen Alias S1 afgekeken. De rest niet
Ben nu bezig met Alias S2
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:19 schreef ursel het volgende:Ik heb er een gewoonterecht van gemaakt..
Eigenlijk net zoals Sanne het aanrecht heeft.
Okee, dan maak ik hem wel af.quote:
quote:
Mooi werk man..quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:48 schreef FJD het volgende:
[ afbeelding ]
http://alpe.bandoffokkers.nl/LeTourdeBoF.pdf
Updates, op en aanmerkingen kun je hier posten of mailen en worden dan later allemaal toegevoegd zodat alles straks duidelijk is. De blz. deelnemers is leeg omdat daar ook de telefoonnummers opstaan en die zijn prive. Klachten kun je naar mij sturen, klachten dat je klachten niet gelezen worden ook.
HIj doet het nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:48 schreef FJD het volgende:
[ afbeelding ]
http://alpe.bandoffokkers.nl/LeTourdeBoF.pdf
Updates, op en aanmerkingen kun je hier posten of mailen en worden dan later allemaal toegevoegd zodat alles straks duidelijk is. De blz. deelnemers is leeg omdat daar ook de telefoonnummers opstaan en die zijn prive. Klachten kun je naar mij sturen, klachten dat je klachten niet gelezen worden ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |