Waarom geven ze niet gewoon een contract voor onbepaalde tijd? Als ze je dan toch zo graag willen houden?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:22 schreef ursel het volgende:
Baas vandaag laten weten wat ik van hun bod vond, tekst en uitleg erbij dat ik 4 nieuwe aanboden hebben gehad en gemeld dat zelfs mijn verwachting 300 onder alle 4 de boden ligt. Om even aan te geven hoe laag hun bod was..![]()
Heb ze dus gevraagd met een beter bod te komen + dat ik de titel lead developer op mijn nieuwe contract wil.
Net reactie gehad dat ik in nieuwe bod minimaal mijn verwachting moet verwachten en dat ik titel krijg..
Maandag als manager er is proberen we het af te ronden
Oooh, en of ik aub niet eind van het contract weg wil gaan..
Blijft toch leuk om onmisbaar te zijn..![]()
Dat is het nieuwe contract ook, huidige contract was 1 jaar contract. Dat loopt 13 augustus af. En ze willen dus niet dat ik dan alsnog adieu zeg..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waarom geven ze niet gewoon een contract voor onbepaalde tijd? Als ze je dan toch zo graag willen houden?
Gelukkig kan ik nog een paar dagen onmisbaar zijn
Mijn tijd van uren maken is nu voorbij, aangezien ik in training ben voor de Alpequote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Vraag me af wie het dan beter doet.. Minder uren maken en toch ook onmisbaar zijn..
Whehe.. succes daar nog mee.. Wie weet wat de overname te weeg brengt..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mijn tijd van uren maken is nu voorbij, aangezien ik in training ben voor de Alpe
Plus ik moet ook een beetje aan mezelf denken en dat ik natuurlijk nog steeds enige onenigheid heb met het projectmanagement
Altijd maar wachten en wachten! In september is het misschien wel weer handig om te wachten op de kerst-aanbiedingen en in december is het weer handig om te wachten tot na oud & nieuw want dan koopt niemand TVs en moeten de producenten van hun voorraad af. Ik blijf niet wachtenquote:
quote:
QFTquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ach laten we eerlijk zijn, je verwacht ook geen humor vanuit zeeland
Was dat hetzelfde als bij Pathe of niet? Ik loop samen met een andere trainee onze over-collega's altijd te sarren omdat ze Franse auto's hebben. Het verhaal over je pruttelende auto bij Pathe scoorde hoge ogenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het blijven leuke auto's die Franse klote dingenStartmotor kapot. 104 euro. Valt wel mee
Komt nog wel een grote beurt bij maar goed dat is standaard onderhoud
Scherp onderhandeld Arie!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:22 schreef ursel het volgende:
Net reactie gehad dat ik in nieuwe bod minimaal mijn verwachting moet verwachten en dat ik titel krijg..
Maandag als manager er is proberen we het af te ronden
Cursussen mee moeten onderhandelen..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Altijd maar wachten en wachten! In september is het misschien wel weer handig om te wachten op de kerst-aanbiedingen en in december is het weer handig om te wachten tot na oud & nieuw want dan koopt niemand TVs en moeten de producenten van hun voorraad af. Ik blijf niet wachten
De 37" staat op m'n kastje te zoomenFull HD
Had al Band of Brothers gekocht en dat ziet er erg geil uit
Nog grotere varianten vond ik teveel geld om er op dit moment aan uit te geven plus dat ik gemiddeld twee meter van t scherm af zit. Dan is 37" meer dan genoeg
[..]
[..]
QFT
[..]
Was dat hetzelfde als bij Pathe of niet? Ik loop samen met een andere trainee onze over-collega's altijd te sarren omdat ze Franse auto's hebben. Het verhaal over je pruttelende auto bij Pathe scoorde hoge ogen
[..]
Scherp onderhandeld Arie!Helpt echt om ze even om de oren te slaan met andere aanbiedingen
Wil je niet proberen om er nog wat extra opleidingen e.d. bij te sleuren? Leer je veel van en is weer handig voor de volgende sprong.
Ik ga hoogstwaarschijnlijk beginnen aan NIMA-A vanaf begin september. Lijkt me leuk om eens in die wereld te kijken
ja arie als je gezegd had dat het voor op je slaapkamer was, had ik ook niet zo snel 40"gezegdquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Altijd maar wachten en wachten! In september is het misschien wel weer handig om te wachten op de kerst-aanbiedingen en in december is het weer handig om te wachten tot na oud & nieuw want dan koopt niemand TVs en moeten de producenten van hun voorraad af. Ik blijf niet wachten
De 37" staat op m'n kastje te zoomenFull HD
Had al Band of Brothers gekocht en dat ziet er erg geil uit
Nog grotere varianten vond ik teveel geld om er op dit moment aan uit te geven plus dat ik gemiddeld twee meter van t scherm af zit. Dan is 37" meer dan genoeg
[..]
[..]
QFT
[..]
Was dat hetzelfde als bij Pathe of niet? Ik loop samen met een andere trainee onze over-collega's altijd te sarren omdat ze Franse auto's hebben. Het verhaal over je pruttelende auto bij Pathe scoorde hoge ogen
[..]
Scherp onderhandeld Arie!Helpt echt om ze even om de oren te slaan met andere aanbiedingen
Wil je niet proberen om er nog wat extra opleidingen e.d. bij te sleuren? Leer je veel van en is weer handig voor de volgende sprong.
Ik ga hoogstwaarschijnlijk beginnen aan NIMA-A vanaf begin september. Lijkt me leuk om eens in die wereld te kijken
Je oordeelt ook altijd zo snelquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja arie als je gezegd had dat het voor op je slaapkamer was, had ik ook niet zo snel 40"gezegd
en jij oordeelt dat ik adviseer altijd maar te wachtenquote:
Maar hij heb wel gelijk..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
en jij oordeelt dat ik adviseer altijd maar te wachten
maar geef mij niet de schuld als je tv'tje 200 euro goedkoper is binnen 2 maanden hoor
The correct sentence of today is: FJD heeft altijd gelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:06 schreef ursel het volgende:
Dat jij adviseert altijd te wachten..
Ach wat..
Ik ga bier halen..
Gelukkig duurt vandaag nog maar ff..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:41 schreef FJD het volgende:
[..]
The correct sentence of today is: FJD heeft altijd gelijk.
Lucky bastard, elke keer eindigt hij wel met een of ander poesjequote:Op maandag 28 juli 2008 23:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
auction ended, ik heb 1 briefje van de aangeboden 10![]()
@ ursel > niet gedoken, wel kansloos op het strand gehangen en briljant snorkelen op een plek die nokkie vol zat met octopoesjes
in deze periode wel jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:06 schreef ursel het volgende:
Dat jij adviseert altijd te wachten..
Ach wat..
Ik ga bier halen..
Dat doen wij ook voordat we zo volledig overnemen..quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
in deze periode wel ja![]()
januari t/m nu maakt niet veel uit, maar 1 maand voor nieuwe release kan het wat uit maken.
maar het is maar een advies hoor.
zo moet je ook gewoon wachten met fortis aandelen
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:34 schreef staticdata het volgende:
EVEN SCHREEUWEN HIER OM BOVEN AL DIE POST UIT TE KOMEN HOOR!
ik zat net te denken, waarom reageer ik eigenlijk met "neequote:
Behoefte en het bier hebben is nog steeds een verschil..quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik zat net te denken, waarom reageer ik eigenlijk met "nee". aangezien ik totaal geen behoefte heb aan bier...
ik drink vanuit een behoefte, jij zeker uit een gewoontequote:Op woensdag 30 juli 2008 13:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Behoefte en het bier hebben is nog steeds een verschil..
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik drink vanuit een behoefte, jij zeker uit een gewoonte
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:19 schreef ursel het volgende:
[..]Ik heb er een gewoonterecht van gemaakt..
Eigenlijk net zoals Sanne het aanrecht heeft.
WOW! Dat is snel... Het lijkt...quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:19 schreef Viro het volgende:
Leuk is dat, afgelopen vrijdag is m'n X360 opgehaald...heb ik sinsdien Alias, Heroes, Lost (S4) en Joey gedownloadKrijg ik net een mail van MS support dat m'n X360 is gerepareerd en morgen wordt afgeleverd
En dan heb ik alleen Alias S1 afgekeken. De rest niet
Ben nu bezig met Alias S2
Ik begrijp hieruit dat je dat vrouwtje je slaapkamer in hebt gekregen? Wat een wijvenserie is dat zeg dat Aliasquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:19 schreef Viro het volgende:
Leuk is dat, afgelopen vrijdag is m'n X360 opgehaald...heb ik sinsdien Alias, Heroes, Lost (S4) en Joey gedownloadKrijg ik net een mail van MS support dat m'n X360 is gerepareerd en morgen wordt afgeleverd
En dan heb ik alleen Alias S1 afgekeken. De rest niet
Ben nu bezig met Alias S2
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:19 schreef ursel het volgende:Ik heb er een gewoonterecht van gemaakt..
Eigenlijk net zoals Sanne het aanrecht heeft.
Okee, dan maak ik hem wel af.quote:
quote:
Mooi werk man..quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:48 schreef FJD het volgende:
[ afbeelding ]
http://alpe.bandoffokkers.nl/LeTourdeBoF.pdf
Updates, op en aanmerkingen kun je hier posten of mailen en worden dan later allemaal toegevoegd zodat alles straks duidelijk is. De blz. deelnemers is leeg omdat daar ook de telefoonnummers opstaan en die zijn prive. Klachten kun je naar mij sturen, klachten dat je klachten niet gelezen worden ook.
HIj doet het nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:48 schreef FJD het volgende:
[ afbeelding ]
http://alpe.bandoffokkers.nl/LeTourdeBoF.pdf
Updates, op en aanmerkingen kun je hier posten of mailen en worden dan later allemaal toegevoegd zodat alles straks duidelijk is. De blz. deelnemers is leeg omdat daar ook de telefoonnummers opstaan en die zijn prive. Klachten kun je naar mij sturen, klachten dat je klachten niet gelezen worden ook.
Gebroken PDFs zijn de nieuwe rickrollsquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:10 schreef -Raffie- het volgende:
HIj doet het nietgeeeft aan dat hij beschadigd is en niet kan worden gerepareerd.
Tuurlijk, zaterdag staat de volgende toer op het programma. Ik weet nog niet precies wat, maar denk dat het weer zo rond de 70km zal liggen. Ligt er overigens ook aan hoe laat het vrijdagnacht wordtquote:
Geloof het of niet, maar heb vrijdagnacht me laatste biertje gedronkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij is pas echt seriues als ook de alcoholische versnapperingen nog steeds in de koelkast liggen..
![]()
Ook al gaan jullie niet, ik ga zekerquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:29 schreef FJD het volgende:
Het leuke is dat die hele Alpe d'Huez 1 grote hoax is. Staat ie daar dalijk de 19e 's ochtends vroeg met z'n fietsie en een lever die al anderhalve maand werkloos is
Dan moet ik toch wat meer gaan fietsenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:29 schreef FJD het volgende:
Respect Jorrit
Dat fietsen is trouwens wel goed voor je gewicht. Ik eet me een ongeluk aan alles wat goed en koolhydraatrijk is en ondertussen blijven de kilo's er af vliegen. Vorige maand was ik ongeveer 7kg zwaarder dan nu en ik zit me steeds toch een partij te bunkeren
Doet het nu wel. Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Gebroken PDFs zijn de nieuwe rickrolls
-edit-
FixedLogo is nog steeds low-def omdat InDesign liep te bokken en ik het wel mooi vond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |